מנס ציונה לפסגת אבטחת המידע בעולם ההייטק. הכירו את ברק טוילי מenso security

$(function(){setImageBanner('1bb2537a-4b94-4d1a-93d8-e035ae0d585c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

את משה טוילי המרקיד הוותיק מנס ציונה אין צורך להציג. אולם מי שבימים אלו עושה חיל בעולם אבטחת המידע הוא בנו, ברק טוילי, המוביל את הסטרטאפ enso security בו הוא שותף.
כזכור לקוראי "כל נס ציונה" כבר ב2017 הוא היה אחראי לחשיפת חורים באבטחת המידע של כמה מהחברות המובילות בעולם ואם אתם גולשים בשקט.....הוא בטח אחראי על זה!
סיפור עם גאווה מקומית!

התעוררות נוספת  סביב החברה, לאחר שבסוף השנה שעברה נרשם גיוס הון מרשים לסטארט אפ ישראלי העוסק בפיתוח פלטפורמה המספקת תמונת מצב מקיפה של כל האפליקציות שמפתח הארגון לצוותי הסקיוריטי.

על החברה ותחום ההתמחות שלה- ראו סקירה מאלפת: 

בעיני רבים תחום אבטחת המידע הוא המכשול הבעייתי ביותר בגופי פיתוח תוכנה וחומרה בעולם ופתרונות יצירתיים יכולים להזניק את המפתחים לפסגת עולם ההייטק העולמי. 

ברק טוילי צילום פייסבוק

אז מה למה בכלל צריך אבטחת מידע 

מאז שפרצו לחיינו הטלפונים החכמים והאפליקציות, מאז השינוי שעולמות הטכנולוגיה והסייבר בצעו בחיים של כאחד מאיתנו מפכה ענקית, כמו מנגד גופים שמעוניינים לפגוע או לקחת חלק מהמאמצים האדירים וההון אשר השיקעו גופים אחרים או מתחרים, לפגוע בהם או לנכס אותם לעצמם. 

באותם האקרים, כך נקרא להם בשם שכולם מכירים, נלחמות חברות לאבטחת מידע שכמו במשחק שוטרים וגנבים, תמיד ינסו להקדים את הבחורים הרעים. אחד מהם, ומי שבצע מספר חשיפות משמעותיות בתחום הוא ברק טוילי מנס ציונה, בן למשפחה נס ציונה ותיקה ומוכרת. את האבא משה טוילי רבים מכירים בנס ציונה בתור אחד מהמרקידים הוותיקים והמצליחים בתחום ריקודי העם. 

עוד לפני הקמת הסטארט אפ הנוכחי enso security העוסק בפיתוטח פלטפורמה לניהול אפליקציות ארגוניות, בצע ברק מספר חשיפות לחולשה במערכות חשובות שרובנו עושים בהם שימוש יום יומי. בשנת 2018 הוא חשף פרצה חמורה בפלטפורמת Wordpress, פלטפורמה עליה מבוססים כיום כשליש מאתרי האינטרנט בעולם. 

עוד קודם לכן, בשנת 2017 חשף ברק פרצה אבטחה מסוכנת ברשת החברתית פייסבוק. הפרצה אפשרה להאקרים לשתול ברשת קישורים אל אתרים העוסקים בגניבת פרטים של משתמשים, פרטי כרטיס אשראי ועוד. 

מכאן ועד להקמת הדרך לקמת enso security, יחד עם חבריו מחברת WIX שם עבד בתפקיד בכיר בתחום אבטחת המידע הדרך הייתה קצרה. 

כיום הוא ברק הוא המנהל הטכנולוגי  הראשי CTO ובסוף השנה שעברה, כאשר כולנו היינו עסוקים בסגר השלישי הוא וחבריו זכו באמון המשקיעים מקרנות ההשקעה הגדולות בעולם ובסך הכל גייסו 6 מיליון דולר מקרנות מובילות בתחום כגון Jump Capital. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה