האם ראיתם את הכתבה בטלויזיה, על נועה זאבי הלוחמת הנס ציונית האמיצה המתאוששת מפציעתה הקשה? ראו בוידאו

$(function(){setImageBanner('0855ee46-e2e3-4f19-b4a2-674b10022ee9','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

מי שלא ראו את הכתבה - חייבים לראותה ומי שראו ולא ידעו שהיא נס ציונית, קבלו עדכון ופרטים נוספים על סיפור הגבורה וההצלה המופלאה של סמלת נועה זאבי.
נועה, אשר גם אובדן עינה והכדור שחדר למוחה - לא מחקו את חיוכה והאופטימיות המדבקת שלה.
ראו את הכתבה של יפעת עמיאל ששודרה בערוץ כאן 11 בשבוע שעבר.

לקוראינו:

במאי 23 פירסמנו כאן סיפור על סמלת מצטיינת מנס ציונה, אשר הוכתרה ל"מצטיינת חטיבתית" בחטיבת חילוץ והצלה בה שירתה.

למדנו כי נועה, בתם של ד"ר איתי זאבי ושל שרון קשטר -זאבי הינה בוגרת ביה"ס התיכון "בן גוריון", כמוה כאמה, שרון ואף היתה מדריכה ב"כנפיים של קרמבו" וכשהתגייסה החליטה להיות לוחמת ועשתה זאת היטב ובהצטיינות. ושמחנו לפרסם זאת, כהוקרה מינימלית לעוד אחת מבני ובנות הנוער האיכותיים שלנו בנס ציונה. 

הכתבה על נועה המצטיינת ב"נס ציונה נט"

אך מסתבר שמפקדיה קלטו היטב במי מדובר, כפי שנוכחו בדיעבד בשביעי באוקטובר הארור. נועה בתפקידה כסמלת טירונים בבסיס זיקים, היתה אחת מאנשי הסגל הבודדים שלחמו בעוז והצילו את כ70 הטירונים/יות שתחת פיקודם.

שבעה מהם נפלו בקרב וחמישה נפצעו, כולל נועה שנפגעה בכדור בראשה ונחשבה למתה, עד שאחד הקצינים זיהה שהיא עודנה חיה וכשהגיעה לביה"ח הוגדרו סיכוייה לשרוד כמעט אפסיים ועתה היא על רגליה, משתקמת ומלבד אובדן עין ימין והפגיעה בארובת העין שניתן לתקנה, היא מתפקדת היטב ונשמעת מרשימה עד מאוד, בצניעותה ובאופטימיות שלה. ראו בסירטון ואל תשכחו לשתף:

נורתה בראשה כשיצאה להגן על הטירונים: הגיבורה מזיקים חוזרת ללכת

היו ימים... פייסבוק- נועה זאבי

נועה בתחילת אישפוזה .ערוץ 11 צילום מסך.

תקציר:

זאבי הייתה סמלת טירונים בבסיס, וכשהחלו האזעקות באותה שבת ארורה, כינסה את כל החיילות שלה במיגונית, ויצאה לבצע סריקות אחר משפחה שהתארחה באותם רגעים בבסיס, כדי להביא אותם למקום בטוח. ברגע שראתה שהמשפחה כבר פונתה, היא חזרה לחיילות שלה במיגונית, ואז קיבלה הודעה מאחת המ״כיות, שכתבה שיורים עליהם. בלי לחשוב פעמיים, זאבי עלתה על ציוד ויצאה לשטח האש. רגעים קצרים אחרי שיצאה, נורתה בראשה על ידי צלף. כשהיא בהכרה מעורפלת, בין חיים למוות, היא פונתה על ידי חבר טוב שלה למקום בטוח שם שהתה לאורך כל הלחימה. בגלל הפציעות הקשות שלה, לא היה ברור אם היא בכלל בחיים, עד שבנס, קצין אחד עבר לידה וראה שעוד יש סימני חיים. במשך שבועיים הרופאים נלחמו על חייה, וכנגד כל הסיכוים זאבי התעוררה, וחזרה ללכת, לדבר, לצחוק ולשיר.
נועה נשארה גיבורה גם בתהליך ההחלמה מעורר ההשראה שלה. למרות הפציעה הקשה, היא נשארה אופטימית, חזקה, אוהבת ומלאת אור.

ואנו כאן מאחלים לנועה ולכל פצועי/ות צה"ל ונפגעי/ות הטרור החלמה מהירה והצלחה בהתגברות על פציעותיהם וסבלם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה