האמנית הנס ציונית טליה צורף הפכה לפתע ל"הדבר הבא" בעולם הN.F.T ומכרה ביומיים יצירות ב2 מליון דולר !

$(function(){})

טליה צורף nft .לא צריך להבין באמת מהו הN.F.T כדי להתפעל מההישג האדיר של מאיירת האופנה הנס ציונית ששמעה על הנושא רק לפני כשנה, אך קלטהמיד את הפוטנציאל , התמחתה בתחום ואף הפכה למרצה ו"גורו" בתחום וכאשר יצאה בקמפיין שיווקי ליצירותיה, מכרה בדקה כ4,000 מאיוריה במיליון דולר ובסה"כ 8,888 איורים שצברה במשך שנים נמכרו בכ2 מליון דולר !
את ה"פוש" נתנה לה סנדי צוקרברג, האחות של... שקנתה ושיתפה ואחריה כל הסלבריטאיות כמעט... מגל גדות ועד סידני קראופורד ועוד...
עתה היא מתראיינת בערוצים ומככבת על שערי עיתונים...

פייסבוק

פייסבוק

בדף הפייסבוק שלה סיפרה טליה לפני שבועות מספר על היכרותה עם התחום והקולקציה שהיא מכינה לשיווק,  אך לא חלמה עד כמה תצליח...

*כשאומנות וטכנולוגיה נפגשים: כל מה שאתם צריכים לדעת על NFT ולמה לעזאזל אנשים קונים קבצי Jpeg במיליוני דולרים? 
לפני שנה NFT הייתה מילה שאיש לא הכיר, ואם הייתם אומרים לי שהייתי נכנסת לעולם הטכנולוגיה ומתחילה לעבוד עם מפתחים, הייתי חושבת כנראה שצוחקים עלי כי הייתי בכיוון כל כך שונה בחיי, אך ממש לפני כמה חודשים הכל התהפך כשנעשתה היסטוריה ונרכשה יצירת אמנות NFT דיגיטלית של האמן Beeple בהון עתק של 69 מיליון דולר. מאז, אחד הנושאים הכי רותחים ומסקרנים בכתבות, ברשת הוא NFT. כולם רוצים לדעת במה מדובר, אפילו סלבס כמו סנופ דוג, דה וויקנד, פריס הילטון, וריס ויתרספון כבר השיקו קולקציות NFT משלהם.
התחלתי להכנס ולחקור על עולם הNFT ואני בונה יחד עם שותף את קולקציית הNFT הראשונה שלי שהולכת לצאת בקרוב, Eyes Of Fashion- קולקציה של 8,888 - 1/1 NFT אופנה חדיש וייחודי, שמתמקד באומנות, העצמה נשית ומתן ערך ROI גבוה לקהילה.
מאז כבר הספיקו לקרות כמה דברים מטורפים כמו שת"פ של הקולקציה עם טרנטינו, פריס הילטון שיתפה את הקולקציה וזכיתי להכיר אנשים מדהימים מכל העולם.
על הרקע שלה והדרך שעברה 
(כפי שסיפרה השבוע לכתב "דה מארקר"  שגיא חמץ)

 "חלמתי על איור ואופנה מגיל צעיר, ובגיל 15 הקמתי בלוג של איורי אופנה. אחרי התיכון נסעתי לקנדה ולקחתי קורסים בעיצוב אופנה בקולג', והתחלתי להכיר אנשים ולהסתובב בשבועות אופנה. כשחזרתי לארץ, עבדתי במלצרות ולקחתי קורסים בשנקר, ואת כל החופשות ניצלתי לנסיעה לשבועות אופנה בעולם. ישבתי בצד, איירתי לעצמי סלבס שהגיעו לתצוגות ופירסמתי בבלוג שלי. איירתי את אנה וינטור, נעמי קמפבל, קנדל ג'אנר, סלין דיון ועוד. לאט לאט התחילו להזמין אותי חברות האופנה לאייר בלייב בתצוגות שלהם. במקביל פיתחתי נוכחות באינסטגרם וברשת, והתחילו להזמין ממני איורים. ראיתי שאפשר להתפרנס מזה, ופתחתי עוסק מורשה. עשיתי בעיקר קמפיינים, ובין היתר איירתי פרסומות ומודעות ומתנות למק ולסופר פארם ובעולם לדיור ולפנדי".

".

זאת ועוד עליה תמצאו ברחבי התקשורת - רק חפשו אותה ב"גוגל".. ותופתעו, כמונו !

בהצלחה , טליה !!! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה