הכירו את רב סרן ד"ר שיר סורק אזולאי מנס ציונה, קצינת בריאות הצבא בפיקוד המרכז!

$(function(){setImageBanner('cc85d26f-9052-49be-b670-af7db8be8438','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

לכבוד יום הרופא שחל היום , אנו עורכים לכם היכרות עם קצינת בריאות הצבא בפיקוד המרכז. הנס ציונית ששירתה בסדיר כלוחמת אב"כ ולאחר שחרורה למדה רפואה וטרינרית ו.. התגייסה מחדש, ומאז ממלאת תפקידים משמעותיים במערך בריאות הצבא

דו"צ

היום (ד׳) חל יום הרופא הישראלי וזה הזמן להודות לכל רופאי צבא ההגנה לישראל שדואגים לבריאות ולרווחת החיילים בכל ימות השנה.

מי את ד"ר שיר סורק אזולאי?

נשואה לשי (וטרינר במקצועו) ואם לשניים.
שירתה כלוחמת אב״כ בהנדסה קרבית והשתחררה לאחר שלוש שנים בדרגת סמ״ר.
לאחר שחרורה טסה לאיטליה בכדי ללמוד רפואה וטרינרית, שם פגשה את בעלה, ולאחר ארבע שנים חזרה ארצה וסיימה את לימודיה באוניברסיטה העברית.

שיר המשיכה ל PHD בביה"ס לווטרינריה והחליטה לחזור לשירות ב2017 כאחראית על תחום הווטרינריה וההדברה בענף בריאות הצבא במקרפ"ר.

בין תפקידיה שירתה כקצינת בריאות הצבא של אמ"ן, שם ניהלה את ההתמודדות עם מגפת הקורונה, חזרה למטה בתור ראש מדור קידום בריאות והיום משרתת כקצינת בריאות הצבא של פיקוד המרכז.

שיר אחראית על תחום הרפואה המונעת בפיקוד ותחת אחריותה נמנים: תחום האפידמיולוגיה, קידום בריאות המשרתים, בטיחות המזון, המים ותברואת מחנה, טיפול בבעלי חיים משוטטים, מניעת צער בעלי חיים והדברה תברואית.

רס״ן ד״ר שיר סורק אזולאי מספרת: ״כשמדברים על "חווית המשרת" של חייל, הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו שמירה על הבריאות שלו. לדאוג שהוא לן בחדר ראוי, מתקלח בתנאים טובים, אוכל מזון בריא ומזין במטבח מכובד ונקי ויכול להרגיש בטוח שיש מי שאכפת לו מבריאותו. זה התפקיד שלנו במערך בריאות הצבא - לשמור על הבריאות של החיילים בזמן השירות, למנוע פגיעה ותחלואות שניתן למנוע ולאפשר להם לבחור בחירות בריאות באמצעות בקרה, חינוך ודוגמא אישית.
חיל הרפואה כולו בנוי מאנשי מקצוע שליבם הוא לטפל ולהעניק מזור לחולי. רופאים, אחיות, חובשים ועוד, שבחרו לתת מעצמם למען בטחון המדינה ובריאות המשרתים ואני גאה מאוד להיות קצינה, רופאה וטרינרית בצה"ל, ולהשתייך לחיל שמהותו היא ערך קדושת החיים".

כל הכבוד שיר, המשיכי כך!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה