המדינה ניצלה ! רן כרמי "הלוחם" הימני קיצוני מנס ציונה גירש באיומים עיתונאים זרים שלדבריו תיעדו שטחי כינוס של צה"ל ואימונים(וידאו)

$(function(){setImageBanner('404b3cfb-e031-45e8-acb2-af8cbb20331a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

רן כרמי, התועמלן הימני קיצוני מתפאר בכך ש"נתקל" בעיתונאים הזרים בדרכו להעביר סיוע ומשלוחים לחיילים בעוטף, וקיבל החלטה לגרש אותם מהמקום באופן מיידי. (ואף איים עליהם !)
וברור שצה"ל ולע"מ שאישרו את כניסתם לאזור ללא ליווי או הגבלות, כחלק ממאמץ ההסברה הלאומי. כאשר עשרות קמ"ר בדרום מוצפים ביחידות צה"ל ותמונותיהם גלויות לכל, לא הבינו את פוטנציאל האיום הבטחוני כפי שכוכב הרשת הלאומני מנס ציונה הבין...
אבל, מה הם מבינים?

הפעיל הימני קיצוני רן כרמי בוזגלו מנס ציונה/אשדוד שוב הצליח לככב ברשתות, לאחר שתיעד את עצמו מגרש עיתונאים זרים שהתמקמו בצידי הדרך ותיעדו לדבריו שטחי כינוס של צה"ל ואימונים של לוחמינו.

"הם צילמו חיילים שעסקו באימונים שכולנו יודעים לקראת מה, ופשוט עמדו שם ותיעדו בלי שאף אחד יפריע להם" - הוא אמר בשיחה עם שמואל סרדינס, עמיתנו מ"אשדוד נט". "הרי כל הכתבים מרוכזים באחד הצמתים שלא אפרט את מיקומו. אני לא מבין איך מאפשרים לכאלה שהם בפירוש מודיעין של האויב לצלם את כוחותינו".

ארכיון

"אני מתריע על זה עוד מצוק איתן" - הוא הוסיף. "הם עומדים ומצלמים סדרי כוחות...האויב כבר לא צריך שום אמצעי מודיעיני, יש לו את הכל משודר בלייב. מצידי זו הייתה חובה אזרחית. אגב, כתגובה מידית אסרו לאלג'זירה לשדר, ואנחנו נמשיך לעשות רעש עד שהסופה הזאת תיעקר". 

ואנו רק נעיר שהטיעון "כתגובה מידית אסרו לאלג'זירה לשדר" נשמע מגוחך ולי נותר רק לקוות שהאדם הזה יתמקד בחלוקת מזון ויפסיק עם השטויות. שילמד ממורו ורבו בן גביר, שלפחות עכשיו יושב בשקט.

למזלו למשטרה יש כעת דברים יותר דחופים לעשות מלטפל בו.

גילוי נאות: 

ביני לבין רן כרמי זורם נהר של דם רע מימים ימימה. קחו זאת בחשבון, אך הסירטון מדבר בעד עצמו גם בלי הפרשנות שלי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה