הפרשן הימני מנס ציונה מושיק קוברסקי, שבר שיא נוסף כמשפיען רשת, עם 14,500 עוקבים בטויטר ...

$(function(){})

ערוך מחדש: מי שהיה מראשוני ההייטק בארץ, הפך למוביל דעה ימני בולט המפרשן בערוץ 14 ומשתתף בקבוצות הטויטר והפייסבוק ובערוצי היו טיוב הרלבנטיים, פעיל ב"קבוצת ה315" ועוד מסגרות ולא נח לרגע. הוא אחד מראשוני הצייצנים בטויטר (2009) וכבר צבר 14,500 עוקבים (!)
הוא מגדיר עצמו כ"יהודי, ציוני, שמרן, טכנולוג, מאמין בחופש, אוהב עמו וארצו." ואני אוסיף: "ידען, רהוט וממוקד מטרה".
.

צילום מסך

טויטר

ל ק ו ר א י נ ו :

גילוי נאות

אני כותב עליו למרות שאני נמנה על יריביו החריפים ברשת ומנסה לעשות זאת בהגינות, למרות הפוזיציה. כי מבחינתי הוא בהחלט עונה להגדרה של נס ציוני שעשה לו שם במדינה. עם זאת, לא פניתי אליו ולא ראיינתיו והוא מן הסתם יופתע למראה הכתבה..

מושיק קוברסקי הינו  צאצא לאחת ממשפחות המייסדים בנס ציונה והייטקיסט לשעבר שהצליח בעולם העסקים לאחר ששירת בחיל המודיעין בתחום חסוי והשתחרר בדרגת רס"ן. אך בשנים האחרונות נראה שהוא מקדיש את עיקר זמנו למאבק על דעת הקהל בארץ, בעד נתניהו בראש ובראשונה ובעד דעותיו הליברטיאניות או סופר קפיטליסטיות בנושאי כלכלה וחברה. דעות שיכלו לתת לו גם מקום של כבוד ברשימת הפרשנים של "פוקס" בארה"ב בה חי שנים ואת שפתה ותרבותה, לפחות בצד הימני, הוא מכיר היטב.

כיום הוא עסוק כמעט 24/7 בפעילות להגנת נתניהו ברשת ובקרבות וירטואליים עם השמאלנים והימנים המזוייפים..כמו הקמפיין החדש שלו ושל עמיתיו כנגד העיתונאי קלמן ליבסקינד (שהשבוע תקף גם את הביביסטים.) והשבוע הוא משתף פעולה עם עו"ד כינרת בראשי ואחרים בדיווח יומיומי על עדותה של הדס קליין, כמובן מנקודת ראותם... 

כאמור, הוא רהוט, ידען וללא ספק נציג ראוי לעמדות שהוא מייצג ועד כמה שאלו רחוקות מרחק שנות אור מדעותיי, הרי שבשעתו נתתי לו במה בעיתון "כל נס ציונה" עת היה בבעלותי והוא ממשיך לכתוב בו גם כיום, יחד עם ידידנו המשותף דני נחמן.

ואני מאחל לו עוד שנים רבות ופוריות כפרשן מייצג של האופוזיציה...

-------------------------------------------

ציטוט ממה שכתב לאחרונה אחד ממעריציו:
סוד קטן על אחרי הקלעים של 315. לקח הרבה זמן לשכנע את מושיק להצטרף לטוויטר. הוא ניגש לשם בדחילו ורחימו.
אבל מושיק כמו מושיק כשהוא לוקח על עצמו משימה, הוא מבצע אותה הכי טוב שאפשר ועוד קצת. וכך, תוך זמן קצר צבר למעלה מ 14 אלף עוקבים והפך למיני משפיען (ככה קוראים לזה?).
וכאן הבעיה האמיתית של קלמן.
מושיק (ועוד הרבה כמותו, כמו גיא לוי למשל) מביאים את הניתוחים והפרשנויות שלהם בלי הצורך של התיווך של קלמן, המחזיק במשבצת שידור מאוד נחשקת בתאגיד (אחרי שדאגו להעיף משם את אראל סגל "המתפרע") ותוכנית רדיו שכמובן גם שם יש לו בייביסיטר בדמותו של אסף ליברמן.
יתרה מכך, "הביביסטים" - בעצם לא, אני לא מתבייש בזה - הביביסטים - עשו את מה שכל בכירי "העיתונאים" של הימין לא עשו. הם לא בדקו כלום בתיקי האלפים.
הדבר היחידי שהם עשו זה לקרוא לנתניהו להכנע בלי קרב ולפרוש.
בכל יום נתון אני מעדיף לקרוא ניתוח בטוויטר של מושיק, שהוא מדויק וחד ואינו חוטא לאמת על פיני תילי תלים של מילים צדקניות וטהרניות של קלמן.
תפנימו כולכם - קלמן, חגי סגל, עקיבא נוביק ושות' אתם לא רלוונטים.
אתם אנשי האתמול.
נכשלתם בתפקיד ובשליחות שלכם רק כדי להמליך נוכל עם כיפה.
אז לא תודה.
אני אמשיך לעקוב אחרי מושיק קוברסקי.

פייסבוק

אתמול, בכנס עם חה"כ יואב גלנט, כאן בנס ציונה

ראו אותו מתראיין אצל שמעון ריקלין בנושא האהוב עליו: 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה