הצמד הנס ציוני שהרים מופע ייחודי: קבלו את עומר צרויה ואיתמר אמיר

$(function(){setImageBanner('2a3edd93-7dd9-48e5-905b-777a79581eec','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

עומר צרויה ואיתמר אמיר הם שני צעירים מקומיים, שיצרו ז'אנר ייחודי של "מחזמר פואטרי סלאם". ביחד, עם כתבו, הלחינו ומופיעים בתור זוג שנכנס למעגל של קבוצות תמיכה, עם הרבה הומור וכישרון. השניים מקווים להביא את המופע לנס ציונה בקרוב.

עומר צרויה ואיתמר אמיר

הצמד הנס ציוני שהרים מופע ייחודי: קבלו את עומר צרויה ואיתמר אמיר


מופע מרגש ומסקרן נערך השבוע בלבונטין 7 שבתל אביב, הכולל שני צעירים נס ציונים מבטיחים. עומר צרויה  ואיתמר אמיר, הופיעו במופע מחזמר פואטרי סלאם משותף. עומר ואיתמר הם חברים מהתיכון והיו במגמת מוזיקה ביחד. איתמר הוא מתופף, פסנתרן וגיטריסט ועומר היא פסנתרנית וכותבת מגיל צעיר פואטרי סלאם. כאמור, כישרון הכתיבה של עומר מוכר לכולם בנס ציונה. 

השניים חברו יחד לכתוב את המופע, כאשר איתמר הלחין חלק מהקטעים והתקבל מעין ז'אנר חדש: מחזמר פואטרי סלאם (ספוקן וורד).

לא מדובר באוסף קטעים כמו במקרים רבים של פואטרי סלאם, אלא סיפור אחד עם עלילה ודמויות. המופע התחיל לרוץ לפני כשנתיים וגרף אהדה גדולה של הקהל. אחרי הפסקה של חצי שנה עקב נסיעות לחו"ל - הם חזרו השבוע שוב להופיע.

במסגרת המחזה, איתמר ועומר נפגשים בקבוצת תמיכה בהנחיית שמרית שמעידה על עצמה שהיא מכורה לקבוצות תמיכה, תוך התייחסות הומוריסטית לכל הנושא של קבוצות תמיכה. עומר ואיתמר מתאהבים, עומר נכנסת להריון ונולד להם תינוק. לאחר הלידה איתמר חושד שעומר בוגדת בו ועוזב אותה (כאן ההצגה נהפכת להיות מעט דרמטית ויש אפילו שיר אחד שעלול לגרום לכם להזיל דמעה).

השניים שוב הולכים לקבוצת התמיכה של שמרית כי בבדידותם הם זקוקים לתמיכה. שם הם מגלים שהבגידה של עומר באיתמר לא הייתה ולא נבראה וחוזרים להיות ביחד.

עומר ואיתמר מפגינים כשרון רב על הבמה. הם מרתקים, מצחיקים, ולוקחים את הקהל למסע דמיוני שקשור בחוטים דקים למציאות היומיומית. באמצעות תיאור מצבים מהחיים נוצר סיפור בעל עומק ושנינות פסיכולוגיים שמדברים אל כל אחד ואחת. השניים מקווים להופיע בעירם, נס ציונה, כבר בקרוב, ולהביא את המופע הייחודי לעיר.

מתי תבואו לנס ציונה עומר צרויה ואיתמר אמיר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה