הקיץ מגיע - העסקים הקטנים בנס ציונה עדיין סגורים דעה אישית עם קורצי

$(function(){})

קורצי קורא לתושבי נס ציונה לפרגן לעסקים המקומיים . חלק מהעסקים הקטנים בנס ציונה עבדו בימי הקורונה ובמגבלות המותרות... מחלק הצלחתי לשמוע על גידול משמעותי במכירות וחלק עדיין סגורים.

צילום עצמי

כפי שנכתב כאן, חלק מהעסקים הקטנים בנס ציונה עבדו בימי הקורונה ובמגבלות המותרות... מחלק הצלחתי לשמוע על גידול משמעותי במכירות וחלק עדיין סגורים.כך למשל גילה לוי ברמת בן צבי בעלת המכולת והירקות...הציפה אותנו בתמונות של פירות וירקות ותושבי השכונה הציפו אותה באהבה.השכן שלה אורן משופרסל שגם הגדיל את המכירות וגם עשה המון המון משלוחים ללקוחותיו הקבועים ולקוחות חדשים שפחות יצאו מהבית וסיפר לי שכמעט נפל מהרגליים מרב עבודה כי העזרה מאבא ראובן לא הייתה – ראובן כבר בקבוצת הסיכון ויצא לחל"ת.

חנויות שעשו משלוחים הצליחו לעבוד יפה.  פזית מחנות המתנות המיוחדות  GIFTED בישפרו לא פתחה, אבל היא ואלון ארזו מתנות ומוצרים ויצאו להמון משלוחים כדי לספק את ההזמנות שהגיעו דרך אתר האינטרנט. החנות הגדולה של הפיצוחים ושאר הדברים הטובים "שוקה בעיר" שינתה את פניה וכבר אי אפשר לטעום כי משרד הבריאות הורה להכניס הכל לאריזות בינתיים, אבל הציבור המשיך להגיע כדי להתפנק בפיצוחים הטעימים כל כך.

מ"פיצה מלדיני" שמענו על הרחבת המשלוחים גם לבאר יעקב וראשון לציון. וכך גם "בורגרים" שדאגו לצלם כמות ענקית של אריזות בדרך למשלוחים . ותומר מקפה ללוש בארגמן סיפק תפריט שונה מהרגיל...בדגש על אוכל ביתי, כמו תבשילים, שניצלים, קציצות בשר  וכו'. המאפיה בארגמן שרק פתחה את שעריה מחדש, יצאה כבר בליין חדש של מאפים והייתה פתוחה כל ימי הקורונה שהרי ללא בורקסים, לחמים מיוחדים ועוגות לא ניתן להעביר את הבדידות והמשפחתיות.

גם ספרים וקוסמטיקאיות בעיר סיפרו לי בשקט, שהיו מביניהם שעברו לעבוד "במחתרת"... עם טיפולים בבית הלקוח או בבית הקוסמטיקאית. "בסך הכל רצינו להגיע לסופהחודש בשלום" סיכמו...

דניאל עם הטרנספורטר הצהובה שבימים כתיקונם מוכר כאיש חיי הלילה בעלים של בארים ומועדונים, יצא לעזור לחבר שמגדל אננס ומצא עצמו עושה משלוחים של פירות העונה, תותים ושסק ברחבי העיר, ביום חמישי פגשתי אותו נהנה מהעיסוק החדש ושמעתי ממנו איך נתקע עם הטרנספורטר אספנות שלו כשהוא עמוס בתותים... אחרי שעצר בצד הדרך והודיע ללקוחות שהוא לא יגיע כי האוטו תקוע, הוציא קרטונים וכתב על צידם האחורי תותים טריים, לא עבר הרבה זמן וכל תכולת הרכב נמכרה.

מצד שני יש הרבה עסקים שלא היו פתוחים כלל וגם היום אפשר היה לראות את בתי הקפה והמסעדות סגורים, עצוב משהו.אנחנו כבר חוזרים לשיגרה וכלל לא בטוח שנזכה לראות את כל העסקים הקטנים בעיר חוזרים לעמוד על הרגליים וממשיכים לשרת אותנו התושבים. אמנם מרבית העסקים עושים את השינוי ומתאימים את עצמם למציאות החדשה.

אבל,  כל שהם מבקשים הינו שגם אנחנו התושבים נעשה התאמה לזמנים החדשים ונצא עם מסיכה כמובן, לקנות ולרכוש שירותים כאן בעיר. סך הכל נס ציונה זו קהילה מיוחדת שיודעת לפרגן, כל השנה וגם בתקופות קשות. אז בואו ונעזור להם – נס ציונים קונים בנס ציונה - בואו לקנות בעיר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה