הרגע בו גם שלומי אלדר נשבר ובכה.. על המיפגש המרתק של רוני קובן עם כתב הטלויזיה, המומחה לחמאס ותושב נס ציונה

$(function(){setImageBanner('fa4407ce-3a1b-4713-98fb-dcf927a03cf0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

עשרות שנים התמחה שלומי אלדר "כתבנו בצפון" בפלשתינאים בכלל ובחמאס בפרט, עד שנשחק ועזב לארה"ב למשך כמעט עשור. אך לבסוף שב לישראל בכלל ולנס ציונה בפרט.
אמש פגש אותו רוני קובן לראיון יותר ממרתק, שניתן לתמצתו במשפט "ה7 לאוקטובר הפך את כולנו ליותר ישראלים !"
חובה לצפות- ראו קישור.

צילום מסך ערוץ 11

הרגע בו גם שלומי אלדר נשבר ובכה... ! על המיפגש המרתק של רוני קובן עם כתב הטלויזיה הותיק, תושב נס ציונה והמומחה לחמאס ולעזה. 

לקוראינו:

שנים רבות התגוררו בשעתו בני הזוג מיכל אהרוני ושלומי אלדר בנס ציונה, עד שיצאו לארה"ב לפני כעשור, לאחר ששלומי הוזמן לכהן כעמית מחקר במכון נחשב בוושינגטון.

השנים חלפו ושנתיים הפכו לעשור... אם כי זיקתם לישראל נשמרה כל העת, כשמיכל פירסמה בתקשורת כאן טורי דעה ואף העלתה בארץ במהלך שנים אלו שני מחזות שכתבה.

לפני כשנה וחצי החליטו לחזור ולאחר כשנה בגני תקווה, אף שבו לנס ציונה, אליה התגעגעו..

פייסבוק

שלומי שב לעבוד בערוץ 11 ואתם ודאי צופים בו כ"כתבנו בצפון" המסתובב בקרית שמונה הנטושה כבחצר ביתו..

המלחמה חוללה משבר דעות ואמונות חריף גם אצלו. אצל המומחה לחמאס  שבפנקסו יש את מספריהם של איסמעיל הניה ורבים מבכירי החמאס. ומי שבשעתו זכה לפירסום עולמי עת דיווח בשידור חי במהלך "עופרת יצוקה" על הפגיעה בביתו של ידידו, הרופא העזתי ד"ר אל עייש, שעבד ב"סורוקה"... והרג בנותיו. (שלומי חדל לאחר ה7 לאוקטובר מלדבר עם ידידו האמור, הוא מספר בראיון בין היתר)

זהו משבר חריף שניתן לתמצתו בכותרת שנתן לספר שהוא השלים בימים אלו ויתפרסם בקרוב: "חמאס - מפעילות חברתית לפשעי מלחמה".

ספר זה יסגור מעגל שהחל בספרו "להכיר את חמאס" שזכה להדים רבים.אם כי ולצערי, כנראה לא השפיע דיו על מקבלי ההחלטות שלנו.

על שעבר עליו ועל דעותיו ועל חייו בכלל, סיפר בראיון מרתק לרוני קובן ששודר אמש ואתם חייבים לראותו. ראיון שתואר כך בפירסומי הערוץ:

שלומי אלדר, העיתונאי שהפך את עזה למפעל חיים, מגייס את ההיכרות הארוכה שלו עם החמאס כדי להסביר מה קרה בשבעה באוקטובר ומתקשה להסתיר את הדמעות, ומספר למה, אחרי עשור מוצלח בארה"ב, הוא שמח שחזר לישראל.

רוני קובן נפגש עם שלומי אלדר

פייסבוק

בת הזוג העיתונאית והמחזאית מיכל אהרוני

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה