הרקדניות רותם גלזר ונעמה הר-אבן מנס ציונה יתחרו בתחרות בינלאומית בפורטוגל

$(function(){setImageBanner('98fde18d-f474-4fdb-9772-44867ff5c639','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

רותם גלזר ונעמה הר אבן מנס ציונה, רקדניות מסטודיו RDC זכו במקומות הראשונים בתחרות ארצית GDO במקצה גילאים 20 פלוס. הבונוס - עלייה לתחרות בינלאומית שתיערך בפורטוגל.
צפו בווידאו ובתמונות המדהימות מהתחרות.
***

הרקדניות רותם גלזר ונעמה הר-אבן

לפני כחודשיים השתתפו רותם גלזר (27) ונעמה הר אבן (21) בתחרות הארצית ״I Believe״ וזכו במקום ראשון ושני בקטגוריית סולו ״ג׳אז לירי״ רמת מתקדמים, בכוריאוגרפיה של רותם לב בעלת סטודיו RDC בנס ציונה ובעיינות. הבנות סיימו בגאווה עם גביע וציונים גבוהים מהשופטים. לאחר הזכייה הרקדניות והכוריאוגרפית נכנסו לסטודיו כבר למחרת להמשיך לעבוד על טכניקה וביצועים לקראת התחרות הבאה. 

רותם, ברכות על הזכייה וההישגים, איך מגיעים למעמד כזה בכושר ?

עבדנו מאוד קשה, הסולואים ברמה מאוד גבוהה והבנות עשו את המיטב. גם אני שיפרתי להן את הכוריאוגרפיה ואת התלבושת כדי שנגיע לתחרות הבאה לכבוש שוב את הבמה ולזכות!

בשבוע שעבר הגענו למוקדמות תחרות בינלאומית  ‏GDO” GlobalDanceOpen” בהפקה של עוזי ניסים (וירטועוז) ועדי תדהר, מותג חדש מחול חדש בישראל, ובתחרות שפטו שופטים מקצועיים מחו״ל. 

מדובר בתחרות ברמה הגבוהה ביותר בהשתתפות של 58 בתי ספר למחול מהטובים בארץ, 390 ריקודים. בתחרות היו את כל סגנונות המחול- בלט קלאסי, מודרני, היפ הופ וג׳אז לירי והיא התקיימה בתיאטרון גבעתיים. 

הרקדנית רותם גלזר


רותם לב RDC והרקדניות המוכשרות רותם ונעמה קטפו שוב את המקומות הראשונים בקטגוריית סולו לירי מתקדמים לגילאי 20-30!! עוד גביע וגאווה לסטודיו ולעיר נס ציונה. והבונוס - עלייה לגמר שיתקיים בפורטוגל ביוני הקרוב בהשתתפות בתי ספר מכל העולם אשר זכו במוקדמות התחרות בארץ שלהם. 

רותם לב, מסבירה מה מיוחד בתחרות ועל האתגר של הרקדניות : 
היום כשנותנים לילדים ונוער וכמו כן לרקדניות בוגרות את ההזדמנות לעלות ולהחזיק במה במשך 2:30 דקות בסולו טכני, בתחרות סופר מקצועית שכזו זה קשה ומרגש מאוד. 

אין לי מושג איך הן עמדו בזה, אבל עשיתי איתן המון עבודה פסיכולוגית, שיחות מוטיבציה והסברתי להן שאני גאה בהן שהן מייצגות את הסטודיו שלי ואת נס ציונה כולה. הן שתי רקדניות מצויינות, בהפרש גילאים ולכן אם היו מפרידים בין הקטגוריה של שתיהן מבחינת הגילאים, אין לי ספק ששתיהן היו מביאות את המקום הראשון!! בניהן אין שום תחרות הן חברות מאוד טובות.

ומה כעת ? כיצד אתן נערכות לתחרות הבינלאומית ? 

פנינו לפורטוגל לייצג את ישראל בתחרות הGDO העולמית!! ואנחנו כבר נכנסות לסטודיו להמשיך לעבוד קשה כי המעמד יהיה מרגש אף יותר.

הזוכה בתחרות רותם גלזר (27), סיפרה על הדרך והתחושות שליוו אותה בהכנות ובתחרות:  רותם לב, המורה שלי מזה 10 שנים, שלחה אותי עם סולו מהאגדות - "יסמין". רותם עבדה איתי, דייקה, בנתה, תיקנה, פרגנה, תמכה, חיבקה. לא יכולתי לבקש מורה ומנטורית יותר טובה ממנה. עבודה של כמה חודשים טובים, היו ימים קשים והיו ימים טובים. עליתי לבמה ונתתי את כל כולי. מקום ראשון בקטגוריית האדוונס, גילאי 20+.


הרקדנית נעמה הר-אבן (21) מספרת גם היא על ההתרגשות והתקוות לעתיד: עוד בכיתה י״א רצית להוציא אותי להתחרות בסולו ובסוף זה לא קרה, ומאז חשבתי שזו הייתה ההזדמנות היחידה שלי שפיספסתי ולעולם לא אממש את החלום הזה במציאות. ‎בתחרות הזו זה קרה, אחרי הרבה עבודה, הרבה עליות ומורדות (עם כל הפציעות שלי) ‎דורגתי שלישית בקטגוריה advanced lyrical solo ועליתי לגמר המתקיים בפורטוגל.

‎יש בי גאווה מתפרצת, בשתינו, ובעיקר באלי לצרוח לכולם שהחלום שלי לא נגמר וכבר לא רק בגדר חלום, ואני קובעת האם להתעלם ממנו או להגשים אותו. מפה אני רק אמשיך לעלות ולהגשים את עצמי.

 הלהקת אנסמבל PointOf Wiew  שרקדו במופע אורח כבוד עם רותם לב
רותם לב שיתפה את הגולשים בתחושות : אני כל כך גאה בעשייה שלי בסטודיו וברמה של התלמידות שלי. בסטודיו רוקדות נשים מגיל 20 ועד 50 פלוס בכל הסגנונות והרמות. נשים שלא רקדו מעולם ונשים שאיתי כבר מעל עשור, כולן מחוברות דרך הריקוד.

לפני כשבועיים היה עבורי אחד הערבים המרגשים בחיי!! הזמינו את הלהקה שלי- אנסמבל ‏ Point Of View שבניהן רוקדות גם רותם ונעמה, לרקוד כריקוד אורח כבוד בכנס הגדול של I Believe !

הריקוד הסתיים וכל האולם עמד על הרגליים. קהל של כ500 רקדנים ואנשים מחול הריעו לבנות במחיאות כפיים שנמשכו דקות ארוכות. בצעקות של בראבו ו-וואו! אני לא יכולה לתאר את הצמרמורת שחשתי. אבל עשיתי משהו טוב כנראה.

צפו בווידאו ריקוד הסולו שהביא את המקום הראשון. מותר לכם למחוא כפיים בסיום! רותם גלזר, רוקדת למקום ראשון GDO Lyrical Advance.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה