ונדליזם- גם מהצד של מתנגדי נתניהו !

$(function(){})

אחרי ארועים רבים של כתובות נאצה נגד אנשי המחאה על גדרות וקירות מבנים ואפילו מדבקות על תמרורים - התגלו השבוע גם מקרים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית, כשהמדבקה "נכשלת" מככבת..
נציג המחאה בנס ציונה: אנו מגנים בכל תוקף ונשמח למחוק בעצמנו את כתובת הגרפיטי, אם נדע היכן היא ! !

פרטי

אחרי דיווחים רבים שלנו ובכלל על ונדליזם והשחתה כולל פגיעה בתמרורים  (עבירה על פקודת התעבורה וגרימת נזק לרכוש ציבורי)- נמצאו בימים האחרונים גם מקרים מהצד השני , מה שעורר כמובן פניות מהצד הימני אללינו להוקעת העבריינים.

ואכן, כל ונדליזם ראוי להוקעה- וזו גם דעתו של דובר המחאה בנס ציונה שאול עמיר - אשר אמר לי "ברור שאנו מגנים בכל תוקף כל מי שעשה זאת, מכל המחנות ויותר מכך, אנחנו מוכנים מיד לצאת ברגע זה ולמחוק בעצמנו את כתובת הגרפיטי אם וכאשר יוודע לנו היכן היא".

והוא הוסיף: "אני קורא למשטרה לחקור זאת מיד. ובהזדמנות זו, אולי הגיעה העת שהמשטרה תתחיל לחקור את כל מה שאירע בנס ציונה בחודשים האחרונים. החל מהצעירים ששיגרו במשך שבועות רבים איומים ישירים וקללות קשות אל עבר מפגיני המחאה בצומת הקניותר ואף אחד מהם לא זומן ולא נחקר, למיטב ידיעתנו. וכך גם צובעי גרפיטי הנאצה ומדביקי המדבקות על התמרורים שלא זומנו אפילו לחקירה, למרות שכל העיר מרושתת במצלמות". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה