זוכרים את מורן לבקוביץ נוה ז"ל: חבריה ערכו מרוץ והפנינג חברתי לזכרה

$(function(){})

איך שהזמן עובר, 3 שנים מלאו לפטירתה של מורן לבקוביץ נוה תושבת שכונת הוואלי בנס ציונה. חבריה ומכריה התאספו למרוץ חברתי והפנינג שנערך בחברת בני משפחתה.

מורן לבקוביץ נוה זל צילום פרטי

זוכרים את מורן לבקוביץ נוה ז"ל: חבריה ערכו מרוץ והפנינג חברתי לזכרה

לפני שלוש שנים נפטרה תושבת שכונת הוואלי נס ציונה, מורן לבקוביץ נוה ממחלת הלוקמיה. היא השאירה אחריה את הבעל רועי, ושני ילדים, יואב והראל שלומדים בפארק המדע וחבורה מגובשת בשכונת הוואלי שערכה לזכרה הפנינג חברתי שכלל ריצה חברתית ומפגש חברים. גם חבריהם של יואב והראל הגיעו למרוץ ולקחו חלק באירוע. 

צילום מתוך פייסבוקשלוש שנים לפטירת מורן לבקוביץ נוה והחברים משכונת הוואלי זוכרים

במלאת 3 שנים לפטירתה של מורן כתבה לה חברתה לבנת איטלי את המילים המרגשות: 

מורני חברה אהובה שלי
היום חגגנו את חייך
כמו שאת אהבת בדיוק
מלא חברים, בלבוש ספורטי, רצים יחד, אוכלים יחד, שומעים מוסיקה טובה
הרגשתי אותך איתי, צוחקת, נהנית מתמנגלת
ואפילו את שיחת הטלפון של הריכולים של אחרי....

איזה חתיך הורס יואבי, וכמה את גאה בו שהוא מדריך בצופים ומנגן על הגיטרה, ואיך הוא מצליח לג'נגל בין כל התחביבים והחברים ואיך רולי מתבגר, ואיזה כייף שהם כל החברה' ביחד בחטיבה ואיזה מזל שהתעקשתם שיהיה בכתת מחשבים כמו שהוא אוהב ואיזה מגניב שאלמוג ושמנצ'וק יוצאים לטראק יחד...וכן...איזה חתיך שמנצ'וק...

ואיך המשפחה שלך נראית טוב טפו טפו טפו...אחותך חזרה לגזרה אחרי הלידה ואחיך נכנס לכושר...ואיזה חבורה מופלאה של חברים גיבשנו לנו במהלך השנים וגם ששנה הבאה נדאג שיהיה קצת יותר ג'חנון אבל פיתות היה כרגיל יותר מידי...ושבת הבאה ים ועוד שבועיים סופש ועוד חודשיים סקי ובקיץ יוון....אוהבת אותך חברה אהובה שלי. 

תודה ענקית לאורן מאמן הריצה מס' אחת שדאג שהכל יתקתק כמו שרק הוא יודע מהחולצה ועד אמצעי הבטיחות הכי קפדניים לנאוה איטלי גיסתי המוכשרת על עיצוב החולצות לבטי האלופה שאיתה השמיים הם הגבול וכל הפקה היא קרנבל לרחלי ומאיה שתמיד שם לסגור פינות ולעזור.

ולכל החברים שהגיעו להראות למשפחת נוה ולבקוביץ כמה שאנחנו אוהבים. 

הכרזה לאירוע המרגש לזכרה של מורן 

זוכרים את מורן צילום פייסבוק

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה