מ ח ר יתקיים בנס ציונה היריד המיוחד שינציח את אסף ליברמן ז"ל

$(function(){setImageBanner('160a1bf3-fe6d-4905-af91-c535a949b878','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

ליברמן, בן נס ציונה שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-36 ונהרג בתאונת דרכים ב-2012, הותיר מורשת של נתינה והתנדבות.
מאז מותו ועד היום, חבריו של אסף מנציחים את זכרו בימי התנדבות שבהם מתאספים המונים שהכירו את אסף ועושים למען אחרים,
השנה יציינו החברים את זכרו ביריד מיוחד, שייערך ביום שישי 2.7. בתחנה המרכזית בנס ציונה. ויכלול דוכנים של מגוון יצירות, פעילויות לילדים ועוד הפתעות.
כל ההכנסות מהמכירות ילכו ליוצרים למען עידוד התעסוקה והיצירה.

פרטי

 מאת: אסף ניצן

בנים רבים וטובים נולדו בנס ציונה במרוצת השנים, וכמה מהם כבר לא איתנו. אך מעטים הם האנשים שמצליחים להותיר חותם כמו אסף ליברמן, שהיה אמור לחגוג החודש את יום הולדתו ה-36 וכמו בכל שנה, חבריו יציינו את זכרו באמצעות יריד מיוחד, שייערך בתחנה המרכזית בנס ציונה.

כדי להבין למה חבריו עושים זאת, שווה להבין מה היה עבורם אסף ומה היה פועלו.

אסף ליברמן נולד בתאריך 05.06.1985 לאבי ליברמן, אגדה מקומית בעצמו ולמימי, והיה הבן השלישי מתוך ארבעה אחים. חי את רוב חייו בעיר נס ציונה, למד והתחנך בעיר, כאשר בגיל ההתבגרות התחבר למוזיקה וספורט אתגרי. אסף אהב להתנדב עם אוכלוסיות שונות ולעזור לאחר, ובתור ילד, היה פעלתן, שמח, אנרגטי, יצירתי, אופטימי, קופצני וטוב לב. מאז ומעולם עמד על שלו וכאשר לא רצו לגייס אותו ליחידה מובחרת, הגיע ליום גיבוש ללא הזמנה. הוא פשוט הופיע שם והציב למפקדים עובדה שהוא רוצה להיבחן, וכך היה ולבסוף נבחר לאהוב הקהל. הוא התקבל ליחידת החילוץ של חיל האוויר 669, בין היתר כי בהשקפת עולמו אהב להציל ולעזור לאנשים במקום להילחם בהם.

לאחר שסיים את שירותו הצבאי, טייל בעולם, התחבר למקומות רוחניים ומוזיקליים, וכשחזר, החל ללמוד לתואר ראשון בעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל חי, שם גם צבר חברים רבים ואנשים חדשים שהצליח לגעת בליבם. לפני מותו, עבד עם נוער בסיכון והעביר סדנאות למניעת אלימות בבתי ספר.

אסף נהרג בתאונת דרכים בתאריך 11.05.2012, כאשר השתתף בתחרות טרמפים של חברים מהאוניברסיטה, שמטרתה הייתה להגיע לכל גבולות המדינה ב-24 שעות.

אסף, כשמו, אהב לאסוף אליו אנשים, לעזור להם, להקשיב להם, לקבל אותם כמו שהם וסייע להם להאמין בעצמם ולהעז לחלום ולהגשים. הוא השאיר אחריו עשרות, אם לא מאות אנשים אשר נגע בהם בחייו והיה נאמן לאמירתו "שאין דבר ראוי להערכה יותר מאשר לטעת אושר בחיי הזולת".  

מאז מותו ועד היום, חבריו של אסף מנציחים את זכרו בימי התנדבות שבהם מתאספים המונים שהכירו את אסף ועושים למען אחרים, בדרכו של אסף. השנה, בעקבות תקופת הקורונה, והבידוד החברתי הקהילתי שנכפה עלינו, החליטו חבריו של אסף לתמוך ביצירה ובקהילתיות בנס ציונה, העיר של אסף.

בתמיכת עיריית נס ציונה ומר שמואל בוקסר ראש העיר, החברים מארגנים יריד לעידוד מלאכת יד ויוצרים ובעלי עסקים, ביום שישי 2/7/2021 בשעות 11:00-16:00. ביריד יהיו דוכנים של מגוון יצירות, פעילויות לילדים ועוד הפתעות. כל ההכנסות מהמכירות ילכו ליוצרים למען עידוד התעסוקה והיצירה. מדובר בדרך של קהילתיות והתגייסות למען המטרה. 

אז אם אתם רוצים להשתתף ולהציב דוכן, אתם מוזמנים ליצור קשר במייל שמצורף בתחתית הכתבה ולהגיע. אנחנו נספק שולחן ומקום ביריד.  ואם אין לכם תוכניות לשישי הבא עם הילדים עם תחילת החופש הגדול, אתם מוזמנים להגיע ולקחת חלק ביום הנפלא הזה וללכת איתנו בדרכו של אסף. 

 

יואב ליברמן, אחיו של אסף אמר: "אני נס ציוני ותיק, נולדתי וגדלתי בנס ציונה ואני מתגורר בה עד היום עם משפחתי וילדיי. משפחתי נטועה פה עמוק, מסבי דב ליברמן שעבד בעיריית נס ציונה כל חייו ושירת את העיר בתפקידים שונים, ודרך אבי, אבי ליברמן שהוא השוער המפורסם של הסקציה (ועליו נכתבה כתבה בעיתון לא מכבר) ולאחר מכן הקים ביחד עם אימי את החנות "ספורט ליברמן", ועד דודי יואל ליברמן שגר עם משפחתו עד היום בעיר".

 

יואב מוסיף: "בשנת 2012 אחי אסף ליברמן נהרג בתאונת דרכים בצומת מחניים. אתם בטח שואלים למה אני לא כותב ז"ל, אז התשובה היא שמה שקורה עכשיו בתקופה הזאת בכל שנה מאז אותה תאונה נוראית זה הזיכרון לברכה שלנו איתו. ושאני כותב שלנו, אני מתכוון לכל מי שהכיר את אסף ומשתתף בדרך זו או אחרת בהנצחת זכרו. אחרי שאסף נהרג, החלטנו בעצם ביחד עם החברים והמשפחה להנציח את זכרו דרך תרומה לקהילה. מאז ובכל שנה אנחנו מתאספים ומתקבצים פעם בשנה, בזמן יום ההולדת של אסף ועושים משהו ביחד למען הקהילה".

 

"כל זה בדרכו של אסף שהיה אדם מיוחד במינו והשפיע על כולנו, מאוד תרם לקהילה בדרכים רבות והיה אדם פשוט נפלא. עכשיו חלקכם בטח שואלים את עצמכם מה זה קשור אלי ואיך אני יכול להיות קשור לזה. אז השנה הרגשנו שאנחנו רוצים לחבר את הקהילה ליצירה. רתמנו את ראש העיר מר שמואל בוקסר ועוד אנשים טובים והתחלנו לרוץ, החלטנו לארגן יריד ליוצרים ובעלי מלאכה שימכרו את יצירותיהם ביריד משמח ומאחד", סיכם ליברמן".

 

רשימת המקומות בהם התנדבו חבריו של אסף החל משנת 2013 ועד היום:

 

2013 - פעילות גיבוש לנערים, שתילת צמחייה ובניית נדנדות במועדון נוער בו אסף התנדב בחצור הגלילית.

2014 - פנימיית נווה יהודה בנס ציונה פעילות מגבשת ואתגרית לנערים, יום כיף מלווה בבניית ספסלים וציורי קיר

2015 - שיקום, שיפוץ ובניית פינת זיכרון ומקום להעברת הרצאות בפארק הירדן 

2016 - פעילות למחלקה של הנערים בבית החולים הפסיכיאטרי בנס ציונה, גידור של מגרש הכדורסל, הקמת גינת תבלינים, ציור בחדרים ובניית בית על העץ

2017 - פעילות התנדבות והפעלת הילדים בפעילות אתגרית, מעגלי תופים ובניית ספסלים בכפר הנוער אורנים בגבול נס ציונה ראשון לציון 

2018 - שיפוץ ובנייה של בית לשיקום לבעלי חיים לפני סגירה 

2019 - פעילות בנושא זהירות בדרכים לילדים בבית ספר יסודי וציורי קיר במסדרונות בית הספר

 

 

ליצירת קשר להצבת דוכן: [email protected] 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה