חה"כ בועז טופורובסקי יעמוד בראש ועדת המשנה למלחמה בתאונות הדרכים

$(function(){})

ח"כ בועז טופורובסקי מנס ציונה, מ"מ יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת יש עתיד הפך ללוחם הגדול בכנסת למען הבטיחות בדרכים
להלן סירטון בו הוא מספר על הנושא וכן קטע מראיון שנערך עמו בנושא בועידת התחבורה של y net

פרטי

https://fb.watch/9YkVpX6rw1/

אתה בין היתר גם ראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים וכולם מחזיקים לך ללא ספק אצבעות. אבל אתה כן נמצא בתוך סביבה די מקובעת שהפכה לחלשה. מדינת ישראל, הכנסת, הוועדות השונות שעסקו בכך עד היום היו קצת נרפות, ואני אומר את זה בעדינות. איך אתה פועל ואיך אתה חושב לשנות את זה?
"אנחנו מסכימים שרוב תאונות הדרכים נגרמות כתתוצאה מהכשל האנושי. הטכנולוגיה מטפלת בכשל האנושי והגיוני שבעתיד עם הרכב האוטונומי התאונות יצטמצמו מאוד, אבל נחזור לבעיה האנושית. ההנהגה לא רואה בתאונות הדרכים משהו שאפשר לטפל בו, ולכן לא מתייחסים לזה בהתאם. בראש ועדת השרים לענייני קורונה עומד ראש הממשלה, ויש הרבה יותר הרוגים מתאונות דרכים מכל המלחמות והקורונה ביחד. אם היו מתייחסים לזה העולם היה נראה אחרת, כי ראש הממשלה היה יושב עם השרים וההחלטות היו יוצאות לפועל.

"הטכנולוגיה מתקדמת, ואם אני מקבל רכב יקר עם הטכנולוגיה הזו, החיים שלי שווים יותר. כלי רכב ישנים יותר לא מקבלים. וזה אומר שבמדינת ישראל חיים בשלום עם העובדה שחיי מי שיש לו כסף, שווים יותר. זה לא מקובל עליי.
"השגנו תקציבים למשרד לביטחון פנים, לניידות ואכיפה, למעקות בטיחות, אבל זה טיפה בים. אבל זה לא שווה כמו ראש הממשלה, או שרת תחבורה עם תמיכה של ראש הממשלה, שמושיבה את כולם ואומרת 'טפלו בזה'. למשל טיפול בהכשרות נהגים. ליד הלונה פארק בגני יהושע בתל אביב יש לימודי רכיבה על אופנוע. יש שם שלטים. פעם הבטיחו רישיון בשבועיים, היום בשבוע. וכך גם הכשרת מדריכים לנהגי רכב כבד. הכל לא מספיק רציני ומראה שהמדינה מתייחסת לתאונות כגזירת גורל. אם לא יהיה תכנון ומנהיגות, התוצאות יהיו בהתאם".
בהצלחה בועז !
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה