חזיר ענק בכיכר ה"ישפרו" ולא עטלף בשוק .. נס ציונה ולא ווהאן.. אך המגיפה כמעט זהה !

$(function(){})



"חזירים" – נבואה אפוקליפטית או מציאות הזויה ?
רומן המתח הנבואי שכתב תושב העיר רונן הורביץ לפני שנתיים ועלילתו מתרחשת ברובה בנס ציונה, שכתיבתו הסתיימה ב-2018 - מצליח לחזות בדיוק מדהים את המגיפה, הסגר, המחאה, מעורבות השב"כ והתנהלות הממשלה ושריה.

פרטי

מסתבר שיש נביא בעירו.. עירנו !

קבלו את רונן הורביץ, תושב שכונת ארגמן, אשר מוציא לאור בימים אלו סאטירת מתח פוליטית שעלילתה מתרחשת ב...נס ציונה!

גיבורי העלילה, ילידי העיר, מסתבכים במשולש אהבה ובגידה ומוצאים עצמם באודיסאה  קונספירטיבית להצלת המדינה. והמדהים הוא שהספר, שכתיבתו הסתיימה ב-2018 - מצליח לחזות בדיוק מדהים את המגיפה, הסגר, המחאה, מעורבות השב"כ והתנהלות הממשלה ושריה

רונן, בן 59, מומחה לשיווק ומכירות ומאמן ומרצה בתחומים אלו, נשוי ליוספה ואב לבן ובת את הרומן החל לכתוב תוך כדי תהליך השיקום הארוך שעבר לפני 15 שנה,  תוצאה של תאונת דרכים קשה. מאז כתב חמישה רומנים בנושאים שונים, אך הרומן "חזירים" הינו הראשון שהוא מוציא לאור בקמפיין הדסטארט בדיוק בימים אלו. קמפיין המציע הרבה יותר מספר חתום... אלא גם פינוקים ובונוסים שווים ביותר .

"נולדתי פעמיים" מספר רונן. "בפעם הראשונה בתל אביב, מאחורי קולנוע "תל אביב"

בגיל עשר רשמו אותי הורי לפנימיית "הדסים". בכיתה ו' גיליתי את הכוח הטמון בסיפור, כשבכל 'שעה חופשית' העדיפו חברי לכיתה שאני אספר להם סיפור. אני זוכר שהייתי בוחן את חברי ומתאים את הסיפור להבעות הפנים שלהם. אפילו המורה המחליפה הייתה מרותקת. שם, כפי הנראה, נטמן בנפשי הזרע שמצמיח סופר. כשהפכתי לאב, זה כבר היה הכי טבעי, לספר מידי ערב לילדיי סיפור בהמשכים, שבו כל פרק נכתב מול עיניהם הנרגשות.

ונולדתי שוב בחמישי לאפריל 2005, כשהובהלתי לבי"ח "אסף הרופא" בעקבות תאונת אופנוע קשה. נולדתי בפעם השנייה, כי כשהתעוררתי שבועיים לאחר מכן, הבנתי כי חיי ניתנו לי במתנה. למעשה, בכל שנה אני חוגג שני ימי הולדת. הרופאים הגדירו את מצבי כ"פגיעה רב מערכתית" שכללה פגיעת ראש, רגל קטועה ומרפק וצלעות מרוסקים. החיים שמו אותי במצב של "Hold". עברתי תהליך שיקום ארוך, שנה בבי"ח "תל השומר" ושנתיים נוספות במכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש, כאשר בהמשך, לפני תשע שנים,  עברנו מתל אביב לדירה מותאמת לכיסא גלגלים בנס ציונה.

הרעיון לרומן "חזירים" נולד בראשי יום אחד אחרי קניות בישפרו סנטר. מה יקרה? שאלתי את עצמי, אם פתאום יתגלה חזיר עצום מימדים בכיכר , באמצע מעגל התנועה במרכז המסחרי?

והוא מספר "ראיתי את הכל קורה מול עיני, כמו בסרט. לצרכי מחקר ואמינות העלילה, סיירתי כמובן בכל האתרים שמוזכרים בספר, כמו שדרת הדקלים שמאחורי האצטדיון, הפרדסים והשדות שסביב.

"אז מה, אתה נביא?"

רונן: "לא, אני סופר. כשאתה כותב על ארוע דמיוני כל כך אתה חייב לדייק בפרטים כדי להפוך את זה לאמין. חקרתי כיצד אמורות הממשלה והרשויות להגיב להתפרצות של מגיפה, כיצד האנשים כנראה יגיבו. ובעולם הפוליטי של אינטרסים, ספינים וניצול הזדמנויות. תהיתי מה יקרה בהתמודדות עם מגה-ארוע בסדר גודל כזה.

וכצפוי, אני מניח שסקרנותכם התעוררה ( גם שלי..) אך רונן מסרב לגלות לנו כיצד זה יגמר. נצטרך לקרוא את הספר בעצמנו...

ראו סרטון על הספר ותהליך כתיבתו ב"יו טיוב"

וכדי שזה יקרה, הבה נושיט יד כולנו, כדי  שמספיק אנשים יתמכו בו כדי שהספר יצא לאור. היעד ב"הד סטארט" הינו סביר ביותר- 38,500 ₪ ושליש ממנו כבר הושג תוך שבוע. ראו קישור לאתר ה"הד סטארט" האד סטארט

הספר "חזירים" אמור להגיע לחנויות ולקהל התומכים לקראת החגים.

לא להאמין  !!!   קטעים מפתיעים בדיוקם הנבואי מתוך הספר:

"ובכן, בנס ציונה התגלו שני מקרים ראשונים, עם תסמינים מדאיגים,

של שפעת .... מה שחשוב לציין הוא שהמקרים שהתגלו שונים

ממקרים אחרים המוכרים עד היום בעולם. התפתחותה של המחלה

מהירה ביותר."

(חזירים עמ' 73)

"אני רוצה סגר מוחלט של האזור"! הדגיש ראש הממשלה....

מה זאת אומרת סגר מוחלט? אתם השתגעתם לגמרי"? התפרץ שר הבריאות "

(חזירים עמ' 53)

"כל ההמראות בוטלו." אמרה לו בקשיחות. "מטוסים שחייבים לנחות יאפשרו להם, כל השאר מופנים חזרה. שדה התעופה סגור להמראות ולנחיתות עד להודעה חדשה."

(חזירים עמ' 243)

ראש הממשלה הופיע בו זמנית בכל מהדורות החדשות, לבוש בחליפה כחולה מחויטת ובעניבה ממלכתית תואמת... תושבי ישראל ואזרחיה, אתם בודאי ערים להתפתחויות הדרמטיות בנס ציונה ובעולם. ראשית, אני רוצה להבטיח לכם אישית שלא נשקפת סכנה לאף אזרח. אנחנו נוקטים את אמצעי הזהירות המחמירים ביותר רק כדי לוודא שלא נשקפת סכנה לאיש

(חזירים עמ' 128)

"היא הושיטה לגורג'י מטפחת בד לגבר והורתה לו לשים אותה על פניו.

"מה זה"? הוא שאל אותה. "לא שמעת? אפשר להידבק מעיטוש או שמישהו חולה נושם עליך"

(חזירים עמ' 75)

"השוטרים ניסו לפזר את ההתקהלות ללא הצלחה. מישהו צעק "חזיר... רמקול הכריז באוזני הקהל להתפזר לטובתם ולמען בטיחותם האישית "חזרו בבקשה לבתים שלכם", קרא הכרוז. "זה הבית שלנו!" צעק לעומתו מישהו מתוך המפלצת חסרת הפנים של ההמון. " "תחזרו אתם לבית שלכם!" צעקה מישהי אחרת. מישהו שלישי צעק "חזירים", והקהל כולו חזר אחריו בקצב: "חזירים, חזירים, חזירים".

(חזירים – עמ' 61)

יחצ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה