חשיפה: אריאל אלמוג - הקוסם עם 2 הכובעים וחמשת העיסוקים...

$(function(){setImageBanner('8057da13-44ba-43fd-88d0-4e764fe80893','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

בישיבת המליאה האחרונה הגיש סוף סוף סגן רה"ע אריאל אלמוג את הדו"ח על עיסוקיו ושכרו ממקומות אחרים.

ואחרי עיון במסמך שהגיש (מצ"ב) אני גאה להכריז כי ללא ספק אריאל אלמוג איננו רק אמיץ לב (בעל צל"ש מכובד על מניעת פיגוע באוטובוס בשעתו, בעודנו בשרות קבע) – אלא גם אדם יעיל להפליא ופשוט קוסם !

אדם שעל "שעתיים ליום" זוכה למשכורת של מעל 26 אלף ₪ לחודש, (526 ש"ח לשעה, בערך) מחברה פרטית. וזה מלבד עיסוקיו האחרים !
הכתבה נערכה מחדש ב6.8.21

ארכיון

על תפקידו באחד הכובעים... זכה אלמוג ב2017 ב"אות הנשיא למתנדב" !!!!

אגב, ע"פ החוק הוא היה אמור להגיש את הדו"ח האמור  עוד קודם לאישור מינויו כסגן ראש עיר בחצי משרה, בישיבה קודמת, אך משום מה ראש העיר והיוה"מש של העיריה העלימו מכך עין, אך ציינו כי האישור ייכנס לתוקף רק לאחר הגשת הדו"ח...

כמו כן ולמרבה הצער, (בלי שום רמזים חלילה...) הוא לא נכח במליאה, אלא עשה זאת טלפונית, מאחר והיה חולה. מה שמנע אולי דיון קצת יותר ערני.

ועתה לנושא:

ראו כמה עיסוקים יש לו, לאיש הזה ועתה הוא גם דואג לכם לפחות 4 שעות ביום כתושבי העיר בתפקידו כסגן ראש עיר הממונה על הפיקוח העירוני. ואם לא די בכך, הוא ויתר על מזכיר/ה להם הוא זכאי.

נפתח בכך שהוא היה בעלים/ מעורב בשתי חברות שכבר אינן פעילות, אך עודנו פעיל שעה ביום בחברה שהקים בשם שי לי סולאר בע"מ ובינתיים מסתבר אין לו הכנסות ממנה. עוד מזמנו המנוצל היטב הוא משקיע כפי שכולנו בנס ציונה יודעים  בפעילותו החשובה כיו"ר מתנדב של פרוייקט "גדולים במדים" שהוקמה בשעתו כעמותה נפרדת, אך לימים השתלבה במסגרת עמותת "יד לילד המיוחד". ושם הוא מוביל ומעורב בכל הנושא של שילוב מוגבלים ואוכלוסיות מיוחדות בשרות בצה"ל כמתנדבים. על תפקידו זה זכה ב2017 ב"אות הנשיא למתנדב" !!!!

אך מכיוון שאת התפקיד הזה הוא עושה כמובן בהתנדבות, כפי שדאג לציין בראיונות וטקסים, הוא לא חייב לדווח כמה דקות/שעות ביום הוא מקדיש לכך.

אלא שבנוסף הוא דואג לאוכלוסיה הזו גם שעתיים ביום בדיוק (כך דיווח בעצמו ) במסגרת עבודתו כשכיר בחברה בע"מ למטרות רווח בשם מעון השלושה בע"מ , תמורת שכר של מעל ל26,000 ש"ח לחודש !

חברה זו מפעילה מעונות לבעלי צרכים מיוחדים מסוגים שונים, כולל לצעירים מעל גיל 18,הזכאים למימון ממשלתי למגורים משותפים בדירות מלוות במדריכים ומעונות ייחודיים. וכך יש להם רק בנס ציונה 13 דירות כאלו !  פי כמה מאשר בכל יישוב אחר...

חברה זו המקבלת מליונים רבים מתקציבים ממשלתיים שונים של מ. הרווחה, תמורת שרותיה, מתחרה בדרך כלל ובהתאם לאפשרויותיהם, ב"אקים" "דנאל" ועוד מפעילים ומן הסתם העובדה שאריאל בכובעו האחר הינו בכיר בעמותה ואף יו"ר "גדולים במדים" - לא הפריעה לשכירתו....

ומה הוא עושה עבורה שעתיים ביום תמורת שכר לא רע של 26,392 ₪ בחודש?

על פי הגדרתו בדוח שהגיש הוא "מנהל מערך צה"ל". מה זה אומר בדיוק? שאלה מעניינת, אך מדובר כידוע בחברה פרטית שלא חייבת לנו תשובות ואכן לא השיבה לפנייתנו.

אגב, גם לא פנינו לאלמוג עצמו אשר מחרים אותנו מאז כתבה קודמת שלנו אותה "לא אהב"...

ראו קישור: https://nessziona.net/חדשות/מי-אומר-אמת-סגן-ראש-העיר-אריאל-אלמוג-או-מערכת-האתר-שלנו-466151

 

ה פ ת ע ה  !

אם הבינותי נכון את תגובת העיריה לשאלתי בנושא,  אלמוג  אף יקבל פחות שכר מהסך לו הוא זכאי כסגן ראש עיר , יען כי ע"פ החוק אסור לו להשתכר מכל עיסוקים כשכיר יחדיו מעבר לשכרו המלא של סגן ראש עיר לחודש, שהינו כיום כ37 אש"ח ברוטו + החזר הוצאות רכב וביגוד.

ומאחר ורק מ"מעון השלושה" הוא מקבל כ8,000 ₪ לחודש יותר ממחצית שכר סגן ראש עיר כאמור (כ19 אש"ח) – הרי שאני משוכנע שיעדיף לחסוך לעיריית נס ציונה עוד – ולא יצמצם שכרו מעסק פרטי...

 

 פרוטוקול

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה