יהלומים הם חבריה הטובים של האישה?  גם השדיים שלה... לכי להיבדק, קוראת לכן הצלמת יערה דלגושן !

$(function(){setImageBanner('84e44e5a-4887-40c3-89c1-8a987ae0952e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

תחת הסלוגן הפרובוקטיבי הזה הפיקה הצלמת הנס ציונית יערה דלגושן, חולת סרטן שהחלימה, הפעילה בקבוצת הסיוע "שלובות - חיבור חדש לחיים" - קמפיין צילום מדהים שבמרכזו הנשים שחלו והבריאו ! השנה המצולמות  ענדו תכשיטי יהלומים כדי להעביר את המסר.

מימין: אחת התמונות שצילמה לפרוייקט. משמאל: יערה.

יערה

יערה דלגושן הינה צלמת (משפחות, הריון, קייק סמאש ותדמית) תושבת נס ציונה שבמהלך השנה נהנית לתעד רגעים קסומים עבור משפחות ונשים. אולם לקראת אוקטובר היא התגייסה בכל מאודה פרויקט צילום לכבוד חודש המודעות לסרטן השד.

השנה המצולמות  ענדו תכשיטי יהלומים של סיגל סרן כדי להעביר את המסר: יהלומים הם חבריה הטובים של האישה גם השדיים שלה - לכי להיבדק!...

וכך סיפרה לנו: "באפריל 2018, בגיל 44 בעקבות בדיקה שגרתית שערכתי, נודע לי שחליתי בסרטן השד. בתקופת ההחלמה גיליתי את שלובות - חיבור חדש לחיים (סניף רחובות), מקום שאיפשר לי כמה שעות של התנתקות מהדאגה והחשש. המייסדת שלו שרון איתן, אישה עם לב ענקי מלא נתינה ותמיכה. כשחזרתי לצלם החלטתי שלכבוד חודש המודעות לסרטן השד אצלם את אותן נשים שביום אחד חייהן התערערו עם אבחון מחלת הסרטן. היה לי חשוב להראות אותן כמו שהן: מלאות עוצמה,חוסן, חוזק, נשיות ויחד עם זאת להזכיר לכל אישה להתקשר ולכל גבר להזכיר לנשים בחייו להתקשר לקבוע תור אצל כירורג/ית שד."

מסתבר כי השנה זאת כבר שנה שלישית שהיא מפיקה את הפרוייקט ההתנדבותי, שכל כולו  עוצמה והעצמה נשית. והיא משגרת תודה  ענקית לכל המאפרות ומעצבות תכשיטים שהצטרפו בהתנדבות במהלך השנים.

ויערה מוסיפה : "יותר מכל משמח אותי לראות איך אותן נשים מגיעות לצילומים עם חששות ולאט הן נפתחות. אני רוצה שירגישו הכי יפות בעולם, כי כבר ידוע כמה שהן חזקות. בכל פעם כשאני מפרסמת את צילומי הפרויקט והעלאת המודעות לבדיקות, אני מתרגשת מהודעות של נשים שבעקבות הקמפיין התקשרו וקבעו בדיקת שד."

לכל צילומי הפרוייקט:

לצפייה בכל צילומי התערוכה

 בתמונה שרון איתן מייסדת " שלובות - חיבור חדש לחיים".צילום יערה דלגושן. איפור ושיער רויטל בוחניקיערה דלגושן

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה