'להחזיר את הלבן למדים של חיל הים'  מייחל  יונתן קפצן  הנס ציוני

$(function(){setImageBanner('ad7f1a7d-8bf5-4f70-95c3-fa8d7b0a12ad','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

האיש שמאחרי קבוצת המחאה החדשה "בידיים נקיות" של קציני חיל הים במיל, הכוללת כבר מאות חברים וגדלה מיום ליום.
מספר על מניעיו לנחמה ביאליק

 

בהפגנה- עם רעייתו דקלה וילדיו איתי, ליאור וגיא

בשבוע האחרון הופנו הזרקורים לקבוצת מחאה חדשה בשם "בידיים נקיות", שהוקמה ע"י קצינים ולוחמים אנשי חיל הים לשעבר, וכוללת כבר מאות חברים וגדלה מיום ליום. מטרת הקבוצה להביא לפתיחת ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה שתחקור את קבלת ההחלטות של הדרג המדיני והצבאי בכל הקשור לתהליכי הרכש והמכירה של כלי שייט וצוללות בשנים האחרונות.

בין היוזמים האקטיביים נמצא רב סרן במילואים יונתן קפצן הנס ציוני, 41, הנשוי לדקלה ואב לאיתי, ליאור וגיא.

 יונתן התגייס לחיל הים בשנת 1997 וסיים במסגרתו קורס חובלים. הוא פיקד על ספינת דבור באשדוד ובתפקידו האחרון בחיל היה מפקד סיירת דבורים שפעלה בדרום. בהכשרתו האזרחית הוא מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במינהל עסקים. ועובד כסמנכ"ל בחברת אבטחה

מדור דעות במה חופשית נס ציונה נט 

ביחד עם חבריו יצאה היוזמה לדרך ביום שישי האחרון באופן רשמי. יריית הפתיחה הייתה שיירה של עשרות כלי רכב שיצאה ממוזיאון חיל הים בחיפה לכיוון ירושלים. השיירה עצרה בלטרון וערכה במקום מפגש ושיח לוחמים של כ-200 איש כשארבעה מהם נשאו דברים: עמי איילון מפקד חיל הים לשעבר וראש השב"כ לשעבר, אלוף במילואים עמירם לוין מפקד פיקוד הצפון והמשנה לראש המוסד לשעבר, אלוף במילואים מנחם עינן שהיה ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ועמד בראש ועדת עינן, ומיקי קיסרי מפקד שייטת צוללות לשעבר וראש פרוייקט צוללות הדולפין שהביא את הצוללות הראשונות מגרמניה, כאשר כולם הציגו תמיכה מלאה ביוזמה.

לאחר מכן המשיכה השיירה לירושלים כשחלק מהרכבים גורר מיצג של דגמי צוללות חיל הים, והגיעה ליעדה הסופי שהיה מאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בבלפור.

יונתן קפצן מספר: "הקבוצה שלנו גדלה בקצב מסחרר, היא כוללת אנשים שפיקדו ולחמו מעל המים ומתחתם. וזאת רק ההתחלה. בכוונתנו להמשיך בעתיד ולהגיע לאלפי אנשים מחיל הים שיצטרפו אלינו למען המטרה: 'להחזיר את הלבן למדים של חיל הים'  "

 

מדור דעות באתר נס ציונה נט אתר המקומון כל נס ציונה

פרטי

בלטרון ליד מיצג הצוללת עם שלושה מחבריו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה