להקת המעודדות דאנס- נס של עירוני נס ציונה זכתה במקום השני בתחרות הארצית

$(function(){})

להקת המעודדות מורכבת מרקדניות בוגרות אשר גדלו וסיימו בביה״ס לתנועה ולמחול ומרקדניות שעודן רוקדות כיום בלהקה הבוגרת.

להקת המעודדות דאנס- נס המעודדת את קבוצת הכדורסל עירוני נס ציונה זכתה במקום השני בתחרות הארצית של ליגת העל בכדורסל.להקות מעודדות של קבוצת ליגת ווינר סל מכל הארץ נתבקשו להכין קטע ריקוד לצלילי שיר הווינר 2018 של סטפן. 10 להקות החליטו להשתתף וביניהן הקבוצה הכתומה.

להקת המעודדות מורכבת מרקדניות בוגרות אשר גדלו וסיימו בביה״ס לתנועה ולמחול ומרקדניות שעודן רוקדות כיום בלהקה הבוגרת. לאחר מסע של הצבעות באינסטגרם של ליגת העל הוחלט מטעם מנהלת הליגה כי ההצבעות אינן משקפות את הבחירה והוחלט על שיפוט מקצועי.

לא מזמן קיבלה הלהקה פונפונים חדשים ומקצועיים אשר הוזמנו במיוחד מחו"ל בתמיכתה של קריית התרבות. הפונפונים והלבוש של הלהקה נתנו לא מעט נקודות זכות וע"פ דבריה של אנה "עצם הלבוש והאביזרים עושה את הלהקה ללהקת מעודדות ולהרגשה של מגרש" כנראה שהבחירה של הכוריאוגרפית ומנהלת הלהקה רותם לב סימנה הייתה נכונה.

בנוסף זכתה הלהקה בניקוד גבוה מאת השופטות ולביקורת חמה על הכוריאוגרפיה והביצוע. 3 שופטות ישבו בפאנל: הכוריאוגרפית מור חממי, עורכת אתר ראש 1 דניאל פסו והשופטת, המורה והרקדנית אנה אהרונוב אשר ראו את הקטעים והחליטו על 3 הלהקות העולות לגמר ועל הזוכה ע"פ כוריאוגרפיה, סנכרון והופעה כללית וכל זאת בשידור חי בפייסבוק של מנהלת הליגה אשר שודר ביום רביעי שעבר 31/1/18.

 צילום עצמי

 

  צילום עצמי

   

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה