לי ברודה הסינדרלה מנס ציונה שביימה סרט עם מרטין סקורסזה !

$(function(){setImageBanner('522f4bd6-7050-4e27-9c3a-cdcc90385be7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})



קבלו את מי שלא שוכחת להזכיר בכל הזדמנות, שתחילת דרכה הייתה בלהקות המקומיות של של נס ציונה..
התחילה כרקדנית, קיוותה להצליח ככוכבת קולנוע ומצאה את מקומה כמפיקה ובמאית מצליחה, עם 40 סרטים ברזומה, מי שהיתה שותפה להפקת הסרט The Card Counter’ - יחד עם אחד הבימאים הגדולים מאז ומתמיד - מרטין סקורסזה . 
סיפורה של סינדרלה מקומית שהמוטו שלה "כאשר יוצאים אחר חלום מגיעים למקומות נפלאים" !

יחצ

מאת: עדי איתן.

אנחנו צפינו את הצלחתה כבר ב2011 ! 

וכך כינינו אותה בראיון בלעדי בעיתוננו כל נס ציונה - "הנציגה שלנו בהוליבוד..!"

 זוהי לי ברדה הנס ציונית במקור, שבימים אלו סיימה להפיק סרט יחד עם מרטין סקורסזה הידוע ובכל ראיון מספרת בגאווה - אני מנס ציונה ! 

אתמול יכולתם לראותה בטלוויזיה, בערוץ 13, מספרת לאלמוג בוקר על דרכה להצלחה.

קבלו קישור לדף הפייסבוק הפרטי שלה ובו הראיון. ו.. אל תשכחו לתת לה בלייק...

https://www.facebook.com/521455087/posts/10164109073935088/

ואנו נביא כאן בעדכונים המתבקשים את סיפורה של מי שחלמה מאז ומתמיד להיות כוכבת הקולנוע הגדולה הבאה.מי שלפני כשנה אמרה בראיון "אני חושבת שהעשייה שלי פחות מעניינת את התקשורת בארץ כל עוד אין בה משהו צהוב או רכילותי", כך הסבירה ברודה את האנונימיות היחסית שלה בישראל

"בלוס־אנג'לס מתקשים להבין איך מישהי בגילי הפיקה ארבעים סרטים בשש שנים, אבל בארץ החלו לפרסם ידיעות בנוגע אליי רק אחרי שלימדתי את ג'ון האם (כוכב "מד מן", ) עברית לטקס, או כשיצאתי עם מישהו מוכר. כשהגעתי השנה לגלובוס הזהב עם 'מלחמה פרטית', על העיתונאית המנוחה מארי קולווין, סרט שאני גאה בו מאוד והיה מועמד לשני פרסים, אף אחד מהעיתונאים הישראלים לא שאל אותי אפילו שאלה אחת בנוגע לסרט, והתעניינו רק בשאלה מי לבש מה".

פרטי

--------------------

איך הכל התחיל? כך ך סיפרה ללי אברמוביץ, כתבתנו באותם ימים, על מקומה בחיים ובסולם השאיפות,  אחרי חמש שנים בלוס אנג'לס: "אני לומדת, רוקדת בלהקה ידועה וכבר השתתפתי בשלשה סרטים !"

ציטוטים מסיפורה כפי שהבאנוהו בשעתו : 

בדומה לשאר בנות גילה, כשהייתה ברודה בכיתה ז', היא הייתה נוהגת לשבת לבד בחדרה, לצפות באדיקות בערוץ MTV האמריקאי בקליפים של בריטני ספירס, סלין דיון ושאר אלילות הפופ של אותה תקופה, ולפנטז שיום אחד גם היא תהיה כוכבת. ההבדל היחידי בין ברודה לבין נערות אחרות בגילה הוא  שאצלה לא מדובר רק בשיגעון ילדות חולף, אלא במטרה שהציבה לעצמה עוד בהיותה בת נוער קטנה ותמימה אשר דבקה בה עד היום, והיא תעשה הכל כדי להשיגה. כך עולה מדבריה של ברודה, שמכריזה "תמיד היה לי ברור שאסע להוליווד וההורים שלי חשבו שזה משהו שיעבור לי אבל זה לא, וגם אין סיכוי שאוותר על זה עכשיו".

הדרך להוליווד עוברת בניסן נתיב 

אמנם הרדיפה אחר חלומותיה החלה עם המעבר להוליווד בגיל 19 וחצי, אך את העבודה הקשה למען מימושו החלה ברודה עוד שנים רבות קודם לכן. כשהייתה ילדה החלה ברודה לפתח לעצמה תחביבים שיובילו אותה אל ייעודה. "מאז ומתמיד אהבתי את תחום הריקוד והתחלתי לרקוד כשהייתי בת 4" מספרת ברודה "בשנות התיכון למדתי ריקוד ב"קצב הגוף" ו"סטודיו בי" ולמדתי משחק בביה"ס "ניסן נתיב". בנוסף ללימודים הופעתי הרבה על במות נס ציונה כשהייתי בלהקות ובמחזות הזמר בהיכל התרבות".

מסתבר שהקירבה הרבה שחשה ברודה לעיר נס ציונה מגיעה עוד מדורות קודמים של משפחתה שחיו ואף גדלו בעיר. "אני נולדתי בנס ציונה וכך גם אמי. סבא שלי מצד אמא הוא מוותיקי העיר והייתה לו נגריה פה ואבי עבר לעיר בגיל חמש כך שגם הוא גדל והתבגר פה" היא מסבירה. "בנוסף יש לי עוד חברות שגרות בנס ציונה, שאני פוגשת כשאני מגיעה לפה פעם בשנה, הקשר שלנו כל כך קרוב, עד שאני מרגישה כאילו מעולם לא עזבתי".

המסע של ברודה החל מיד עם שחרורה המוקדם מהצבא, בשל בעיה רפואית ממנה סבלה.

מספר חודשים לאחר מכן, היא ארזה מזוודה ונסעה מרחק של אלפי קילומטרים מישראל, ללמד ריקוד בלוס אנג'לס במסגרת שליחות של הסוכנות היהודית. "נשלחתי לשם במקרה, מתוך אלפי לוקיישנים מסביב לעולם הגעתי דווקא לשם".

והיא ממשיכה: "בין לבין שיעורי הריקוד שהעברתי, ביררתי על בתי ספר למשחק באזור ולאחר כמה חודשים עברתי לניו יורק, גם שם המשכתי לבלות את מרבית זמני בבדיקת בתי ספר למשחק וגם רקדתי בסטודיו לריקוד המפורסם "ברודווי דאנס סנטר (BDC)" מספרת ברודה.

בסופם של חיפושים רבים שארכו חודשים ואינספור אודישנים נמצא בית הספר שבו החליטה ברודה ללמוד: האקדמיה לתיאטרון בלוס אנג'לס.

לרקוד עם נס ציונים בהוליווד

 היא למדה כשלוש שנים בבית הספר למשחק הידוע "האקדמיה לתיאטרון" בלוס אנג'לס, הופיעה בסרט עצמאי קצר בשם "החולמים" ובעוד שני סרטים באורך מלא ("הפלישה הביתה" ו"קינדרד 7"), עבדה בסוכנות הליהוק הגדולה פארן צ'מפיון ורקדה בלהקת הריקוד היהודית- אמריקאית "ריינבואו אוף לייף" יחד עם הכוריאוגרף רובי רוזנפלד, שגם הוא נס ציוני במקור.

הלהקה פתחה עבור ברודה דלתות רבות, דרכה היא הופיעה עם אמנים בינלאומיים נחשבים כמו מייסי גריי ומתיסיהו, אל מול קהל של עשרות אלפי אנשים, וגם לצד רבים מאמני ארצנו שהגיעו להופיע באל איי, כגון: רמי קליינשטיין, ריטה, הראל סקעת, עידן רייכל ועוד רבים וטובים.

"אני נולדתי בנס ציונה וכך גם אמי. סבא שלי מצד אמא הוא מוותיקי העיר והייתה לו נגריה פה ואבי עבר לעיר בגיל חמש כך שגם הוא גדל והתבגר פה" היא מסבירה. "בנוסף יש לי עוד חברות שגרות בנס ציונה, שאני פוגשת כשאני מגיעה לפה פעם בשנה, הקשר שלנו כל כך קרוב, עד שאני מרגישה כאילו מעולם לא עזבתי".

חברתה הנס ציונית מהתיכון הילה סקשידלק "זו לא הייתה הפתעה בשביל החברים שהיא נסעה, תמיד היא הייתה אמביציוזית והשיגה את כל מה שרצתה. היא שחקנית מוכשרת וזה רק עניין של זמן עד שהיא תפרוץ למודעות גם בארץ וגם בחו"ל"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה