לקראת יום המשפחה: מהי המשפחה עבורך? שאלנו את סגנית רה"ע סמדר אהרוני.

$(function(){})

אשר השיבה: המשפחה שלי היא הנכס והעוגן הכי חזקים של חיי. זו משפחה חמה אוהבת ודואגת עם נתינה ופינוק אין סופי, ארוחות משותפות חופשות ובילויים.
אגב, שאלה זהה הפנינו לעוד אנשי ונשות ציבור בעיר, אך היא היתה הראשונה להשיב.

פרטי

והיא ממשיכה...

אבל הכל התחיל הרבה הרבה קודם לכן.  היתה לי הזכות לגדול במשפחה מיוחדת במינה, משפחה בה נתנו את הטון נשים כל כך חזקות ומופלאות שלימדו אותי, את משמעות עוצמת התא המשפחתי .

היו אלו נשים מדהימות שעלו ארצה מבגדד, בימים של צנע וקשיי קליטה, נאבקו כמו לביאות למעננו הילדים, שנלמד ונתפתח ושנממש את רצונותינו.ואכן כל אחת ואחד התפתחו ופנו לתחומים שונים. בנוסף לכך ולצד  זה היה גם הטיפול בסבא וסבתא שגרו אתנו עד יומם האחרון ותרמו את חלקם בהווי של סיפורים ומשלים, פתגמים והווי.

אבי לעומתן היה זה  שהחדיר בנו את אהבת הארץ והמולדת, דאג שלא יחסר כלום והכל יהיה בשפע בבית. תמיד נהג לומר " שתהיה לכם עין שבעה", כילדה לא הבנתי את המשמעות, אך כשבגרתי הכל התברר וכל התא המשפחתי הפך לפאזל גדול שכל חלק ממנו מצא את מקומו בתמונה השלמה. פאזל שמורכב מכבוד הדדי נתינה, אהבת הזולת ואהבת האדם.

ואת כל אלה ועוד הנחלנו חיים ואני  בתא המשפחתי שלנו. יותר מזה אני רואה כיצד ילדינו לקחו את המורשת הזו לתא המשפחתי שלהם. ועתה עם כניסת הנכדים לחיינו, גם הם סופגים את הערכים הללו לחייהם ואני מאמינה שידאגו להנחיל אותה הלאה .

אני רואה כבר את המשך השושלת המדהימה הזו. חוליה חוברת לחוליה  שהחלה לפני מאות שנים ועברה כחוט השני לאורך הדורות ובמהלך הדרך יצרה מסורת מיוחדת מהולה בחום אהבה וחמלה.

ואם זה נשמע שהשווצתי במשפחה שלי... אז לא נורא, כי גם זה חלק מהמורשת מבית הורי.הם התגאו בנו, הילדים הנכדים הכלות והחתנים. וגם אני עושה זאת בגאווה עצומה.

אני מודה לכל החוליות בשרשרת" לאישי היקר חיים לבניי רועי ומעיין, לכלותיי עדיאל ושלי ולנכדים המהממים שלי, כן ירבו .

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה