לרגל יום האשה: קבלו את שירי קונסטנטיני כחלני, ראש תחום קלינאות תקשורת במחוז מרכז כללית

$(function(){})

האומרת: "אני אוהבת את המקצוע שלי כמקצוע שמאפשר תקשורת, זהו צורך בסיסי והכרחי שבלעדיו לאדם יש קושי תפקודי. התקשורת עם מטופלים מאוד מתגמלת. אני נהנית לראות הצלחות, גם אם בצעדים קטנים, בתום טיפול או במהלך סדרת טיפולים".

פרטי


היא בת 47, אמא לאיילה איתן ורונה, נשואה לשניר, תושבת נס ציונה. עובדת בתחום למעלה מ 20 שנה ובחמש השנים האחרונות קלינאית תקשורת מחוזית של מחוז מרכז כללית.

רוב של נשים
95% מהעובדים בתחום קלינאות תקשורת הן נשים. קלינאיות תקשורת עובדות במגוון תחומים ומטפלות בתחומי השמיעה, שיקום השמיעה, התפתחות הילד, הפרעות שפה ודיבור נרכשות ובעיות בליעה במטופלים מגיל לידה ומלוות אותם בכל משך חייהם.
"יש במקצוע שלנו עשייה אמיתית למען הזולת שבעיני היא שליחות, היכולת לסייע לילדים ומבוגרים ולמשפחותיהם להתגבר על קשיים ולהתמודד עם האתגרים, היא תחושה נהדרת".

אתגרים- מקצוע במחסור לצד ביקוש רב
"כראש הסקטור הראייה שלי הרבה יותר רחבה בייחוד לצד הקושי להכיל את ההכרח חלוקת המשאבים וחוסר היכולת להעניק לכולם וללא הגבלה יחד עם זאת אנחנו צריכים לזכור תמיד כמה טוב אנחנו עושים בסופו של יום עבור הפרט. הצוותים שלנו מקצועיים ומסורים, אנחנו באמת עושים משהו טוב וזה הדלק שלנו להמשיך הלאה ולהעפיל גם לפסגות שנראות בלתי אפשריות״.
רגע מרגש בתפקיד:
רגע מרגש עבורי בתפקיד היה כשהצלחנו לפתוח שירות ביחידה לטיפולי בית. מדובר במטופלים מרותקים לביתם, בעיקר מבוגרים שסובלים מבעיות בליעה ודיבור. היכולת לאפשר למטופל לחזור ליהנות ממזון ולא בעזרת צינורות- מרגשת, גם היכולת לאפשר תקשורת בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים- עבור מטופלים ללא יכולת הפקת שפה וקול, מרגשת גם היא.
הטיפ שלי לחיים- לדעת שכל יום עשית משהו לשיפור איכות החיים של האחר- זו המתנה והגורם המניע לקום יום יום לעבודה עם חיוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה