מה זה והיכן שוכן מרכז ה"פודטק" הישראלי? הסיפור המופלא של אראל מרגלית

$(function(){setImageBanner('e6f5a37a-1f38-47dd-a8f7-779dfaebe89e','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

בפוליטיקה הוא לא מצא את מקומו ולא פלא.. אבל את היכולות והיוזמות שהפסדנו בעולם הפוליטי, הרוחנו בחברה ובכלכלה.
קבלו את הסקירה השנתית על היוזמות הכלכליות והחברתיות שלו ב2021, כפי שמסכם היזם ואיש החזון אראל מרגלית. כמו מרכז ה"פודטק" שהקים בקרית שמונה (ראו בתמונה) ועוד ועוד. ותוכלו להצטרף למחיאות הכפיים שלנו.

וכך מסכם אראל מרגלית את שנת 2022

מרגלית סטארטאפ סיטי גליל:
______-____-...
במשך למעלה משש שנים יצרנו שותפויות וחיבורים שהובילו להקמת מרכז הפודטק הבינלאומי של ישראל "מרגלית סטארטאפ סיטי גליל" בקרית שמונה. קיבוצי הגליל העליון והישובים בסביבה, עירוניים וקיבוצניקים, חילונים ודתיים, ערבים ויהודים, כולם יחד שותפים לאקוסיסטם המשלב סטארטאפים, יזמים, בעלי עסקים קטנים ומגוון תוכניות יזמות בבתי ספר, שמעניק לכל יזם הזדמנות להתפתח ולקבל מאתנו גיבוי ותמיכה. המרכז ישנה את מפת התעסוקה של האזור כולו ויהפוך את הגליל למעצמת פודטק ואגריטק בינלאומית. יש לו השפעה אדירה על מערכת החינוך של האזור כולו שיחד אתנו יצר מסגרות ותוכניות מיוחדות ללימודי יזמות ופודטק. אנחנו רואים כיצד צעירים ומשפחות עוברים לגליל מהמרכז כי הם מבינים שגם שם אנשי הייטק יכולים כיום למצוא עבודה איכותית בשכר גבוה. זהו מהלך שמייצר שוויון הזדמנויות, פותח את עולם ההייטק לילדים ואזורים חדשים. אם יזמות יכולה לשנות עיר היא יכולה לשנות מדינה שלמה.
מרגלית סטארטאפ סיטי חיפה:
______-_____...
רגע לפני שהשנה מסתיימת השקנו בחיפה אקסלרטור חדש שכולו בריאות דיגיטלית. חיפה היא עיר מיוחדת שמחברת בין יזמים צעירים, בתי החולים רמב"ם והמרכז הרפואי בני ציון, המוסדות האקדמיים הטכניון והאוניברסיטה, חברות בינלאומיות, גופי ממשלה, חברות פרטיות וציבוריות ומרכז הייטק מתפתח בעיר התחתית. יחד עם השותפים המדהימים שלנו NVIDIA, Road2, רשות החדשנות, סופר-פארם, פיליפס, Asensus Surgical, קופ"ח כללית, UBANK מקבוצת הבינלאומי, IBM ועוד רבים וטובים. 
"מרגלית סטארטאפ סיטי" פותח ליזמים הישראלים דלת לעולם. השנתיים האחרונות הוכיחו שבריאות דיגיטלית זה הדבר הגדול הבא והבשורה תצא מחיפה.
מרגלית סטארטאפ סיטי ירושלים:
____________...
המשכנו להתקדם עם תוכנית ההרחבה של מרגלית סטארטאפ סיטי ירושלים: מרכז סייבר, מרכז רפואה דיגיטלית ומרכז פודטק ואגריטק, כולם יהיו קשורים למרכזים שלנו בארץ ובעולם. במתחם התחנה אנחנו עומדים להקים את "בית מתנדבי שנת השירות הארצי", בית לשינשינים הנפלאים שלנו. החבר'ה הצעירים האלה הם מלח הארץ, הם נותנים שנה מחייהם למען הקהילה. זאת תהיה פעם ראשונה בארץ שהם יזכו למקום משלהם שכולו בצלמם ובדמות הערכים שהם מייצגים: נתינה, תרומה, חינוך, ציונות ואהבת אדם.
כל זה מצטרף לרובע המדיה, למרכז התרבות והמוסיקה החיה שפעיל ומעניק אנרגיה ואור לעיר ההיסטורית הזאת.
מרגלית סטארטאפ סיטי ניו יורק:
2_23
מרכז הסייבר הבינלאומי שהקמנו בניו יורק, יחד עם האוניברסיטאות הגדולות NYU, קורנל, קולומביה  CONY  צמח וגדל במהלך השנה לשלושים ואחת חברות תוססות. הן המחישו יותר מכל כמה חשוב לפתוח את העיר ולהחזיר אליה את הצעירים. ההייטק הישראלי היה אחד מהגורמים החשובים והמרכזיים שהובילו לפתיחה של העיר וסימנו אותה כמרכז שממשיך לקשר בין מדינות שונות בחדשנות פורצת גבולות. אחד מהרגעים המרגשים השנה היתה מסיבת היונקורנים שנערכה אצלנו בהאב. מאות יזמים, נציגים של גופי השקעות, אנשי הייטק, אמנים ויוצרים התכנסו יחד כדי לחגוג יחד את ההצלחה הישראלית ולומר בקול חזק וברור: ניו יורק חזרה לחיים!
מיליארד דולר:
1010
מיליארד דולר, זה הסכום שהחברות שלנו גייסו השנה. זאת היתה שנת שיא להייטק הישראלי בכלל ולנו בפרט. משקיעים מכל העולם נתנו אמון בהייטק ובפודטק הישראלי ואנחנו כ"כ גאים להיות ממובילי התהליך הזה: יצירה של  מוצרים וטכנולוגיות שמשנים את החיים של מיליוני אנשים בעולם, מגינים עליהם ומשפרים את איכות חייהם.
הכסף שגוייס משמש להרחבת החברות, ליצירת עוד ועוד מקומות עבודה חדשים עבור צעירים ישראלים. כן, כסף זה חשוב, אבל למה שהוא משמש חשוב באותה מידה: את החברות שלנו הוא משמש להמשיך ולהוביל למצויינות ולעתיד טוב יותר.

ראו גם בסירטון :

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה