מיהי הנס ציונית שטראמפ מתעב בכל ליבו? קבלו את המפיקה ההוליוודית ותמיד נס ציונית בנשמה- לי ברודה.

$(function(){setImageBanner('26934560-03cd-45b7-9e16-64d23f11b0ed','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

לי ברודה שהחלה את דרכה בלהקות של נס ציונה ועושה חיל בהוליווד כבר כ20 שנה, הינה בעליה של חברת הפקות ידועה ועוסקת שנים רבות גם במאבק הסברתי למען ישראל.
ומה לה ולטראמפ? ובכן, היא בין המפיקים של "המתמחה", הסרט המדובר ביותר מפסטיבל קאן אודות טראמפ בתקופת עלייתו למעמד טייקון נדל"ן במנהטן של שנות ה-80.
וזהו סרט שטראמפ ועורכי דינו עושים הכל כדי למנוע את הפצתו, המתוכננת לקראת הבחירות בארה"ב ולא במקרה...!
קיראו עוד עליה ועל הסרט הכה מדובר

לי ברודה וטראמפ. "פתחה נגדו חזית"..

 סבסטיאן סטן בתפקיד דונלד טראמפ, מתוך הסרט "המתמחה" | צילום: Cannes Film Festival

לי בטקס גלובוס הזהב

לי ברודה, הנס ציונית שטראמפ מתעב בכל ליבו

היא נס ציונית במקור אבל גם בנשמה. משפחתה ורבים מחבריה חיים כאן ואבק הכוכבים ההוליבודי מעולם לא עיוור אותה מלראות עצמה כישראלית. ולא רק ישראלית, אלא כזו שתמיד נמצאת בשורה הראשונה של המאבקים למענה.

ועתה לסיבה מדוע וכפי שהגדיר זאת האתר "מאקו" (ראו קישור) " פתחה חזית עם הנשיא העתידי של ארה"ב". הערכה שהיום לאחר העימות עם ביידן, התקרבה למציאות הרבה יותר.

להלן תמצית הסיפור של לי ברודה מנס ציונה :

בחודש שעבר התקיים בריביירה הצרפתית פסטיבל קאן היוקרתי, שדווקא השנה לא כלל סרטים ישראליים כלשהם. אך כן נרשמה בו נוכחות של כמה נציגים ישראלים בולטים, בהם המפיקה ההוליוודית לי ברודה, מי שפתחה חזית עם לא אחר מאשר נשיא ארה"ב לשעבר - ואולי גם לעתיד - דונלד טראמפ.

קולאז' מיצירות החברה שלה

ברודה באמצעות החברה שלה "אל בי אנטרפרייז" - היא בין המפיקים של "המתמחה", הסרט המדובר ביותר מהפסטיבל אודות טראמפ בתקופת עלייתו למעמד טייקון נדל"ן במנהטן של שנות ה-80.  סרט שמציגו כפי שהוא ואת זה יודעים כולם, ממש לא אדם חיובי...

תוכניתם היא להוציא לאור את "המתמחה" בסתיו, ערב הבחירות לנשיאות בנובמבר ולכן  שלחו לאחרונה עורכי דינו  של טראמפ לברודה ומפיקי הסרט מכתב דרישה להפסקת פעילות לצמיתות, במטרה למנוע את שחרור והפצת הסרט.

לטענתם, "הסרט הוא השמצה זדונית טהורה". ואילו המפיקים טוענים כי מדובר ב"דיוקן הוגן ומאוזן של הנשיא לשעבר ".

יהיה מעניין... ונחזיק לה אצבעות. ובינינו, מקסימום אם טראמפ יעלה לשלטון ויתנכל לה, בנס ציונה נשמח לקבלה בחזרה, תמיד...

על הסרט:

"המתמחה" היה סיפור היסטורי צדדי על דמות אקצנטרית ומטורללת שאיכשהו עלתה לגדולה. בעולם הזה מדובר באחת הדמויות הטעונות בעולם, ובהתאם לכך הסרט הוא דיוקן מכוער ואפל של פוליטיקאי לעתיד. לב הסיפור הוא מערכת היחסים שלו עם המשפטן רוי כהן (ג'רמי סטרונג, הוא קנדל רוי מ"יורשים"), שהיה עבורו מנטור וחבר קרוב. הקשר עם כהן אחראי ללא מעט משיטות הפעולה והמחוות שהפכו לחלק מדמותו ומחייו של טראמפ, אך החברות דעכה בעקבות הידבקותו של כהן באיידס. הסרט נוגע גם בקשר של דונלד עם משפחתו, במיוחד אביו הקשוח ואחיו הגדול פרד ג'וניור, כמו גם עם אשתו הראשונה איוונה (מריה באקלובה, "סרט המשך בוראט").

רצף של אירועים אמיתיים והחלטות אופנתיות שהתיישנו נורא בונה בהדרגה את דמותו של טראמפ כאדם עקשן ויהיר, חרד לתדמיתו אבל נטול אלגנטיות או ניאונסים. "לדונלד אין שום בושה", מצהירה איוונה ברגע מפתח כדי להבהיר מה מבדיל, על פי הסרט, בינו לבין אנשי הון-שלטון אחרים. הוא חי במבוך מראות שבו כל אדם הוא אמצעי להשגת מטרה כלשהי, כולל האנשים הקרובים אליו ביותר. למי שמכירים את סיפורו של טראמפ מקרוב לא צפויות כאן הפתעות או תובנות מרחיקות לכת, אבל זה שיעור מבוא לא רע לדמותו של מי שפועל בכל הכוח כעת כדי לחזור לבית הלבן.

מי את לי ברודה?

כך סיפרה ללי אברמוביץ, כתבתנו באותם ימים, על מקומה בחיים ובסולם השאיפות, אחרי חמש שנים בלוס אנג'לס: "אני לומדת, רוקדת בלהקה ידועה וכבר השתתפתי בשלשה סרטים !"

לי ברודה צילום פרטי

ציטוטים מסיפורה כפי שהבאנוהו בשעתו : 

בדומה לשאר בנות גילה, כשהייתה ברודה בכיתה ז', היא הייתה נוהגת לשבת לבד בחדרה, לצפות באדיקות בערוץ MTV האמריקאי בקליפים של בריטני ספירס, סלין דיון ושאר אלילות הפופ של אותה תקופה, ולפנטז שיום אחד גם היא תהיה כוכבת. ההבדל היחידי בין ברודה לבין נערות אחרות בגילה הוא  שאצלה לא מדובר רק בשיגעון ילדות חולף, אלא במטרה שהציבה לעצמה עוד בהיותה בת נוער קטנה ותמימה אשר דבקה בה עד היום, והיא תעשה הכל כדי להשיגה. כך עולה מדבריה של ברודה, שמכריזה "תמיד היה לי ברור שאסע להוליווד וההורים שלי חשבו שזה משהו שיעבור לי אבל זה לא, וגם אין סיכוי שאוותר על זה עכשיו".

הדרך מנס ציונה להוליווד עוברת בניסן נתיב 

אמנם הרדיפה אחר חלומותיה החלה עם המעבר להוליווד בגיל 19 וחצי, אך את העבודה הקשה למען מימושו החלה ברודה עוד שנים רבות קודם לכן. כשהייתה ילדה החלה ברודה לפתח לעצמה תחביבים שיובילו אותה אל ייעודה. "מאז ומתמיד אהבתי את תחום הריקוד והתחלתי לרקוד כשהייתי בת 4" מספרת ברודה "בשנות התיכון למדתי ריקוד ב"קצב הגוף" ו"סטודיו בי" ולמדתי משחק בביה"ס "ניסן נתיב". בנוסף ללימודים הופעתי הרבה על במות נס ציונה כשהייתי בלהקות ובמחזות הזמר בהיכל התרבות".

מסתבר שהקירבה הרבה שחשה לי ברודה לעיר נס ציונה מגיעה עוד מדורות קודמים של משפחתה שחיו ואף גדלו בעיר. "אני נולדתי בנס ציונה וכך גם אמי. סבא שלי מצד אמא הוא מוותיקי העיר והייתה לו נגריה פה ואבי עבר לעיר בגיל חמש כך שגם הוא גדל והתבגר פה" היא מסבירה. "בנוסף יש לי עוד חברות שגרות בנס ציונה, שאני פוגשת כשאני מגיעה לפה פעם בשנה, הקשר שלנו כל כך קרוב, עד שאני מרגישה כאילו מעולם לא עזבתי".

המסע של ברודה החל מיד עם שחרורה המוקדם מהצבא, בשל בעיה רפואית ממנה סבלה.

מספר חודשים לאחר מכן, היא ארזה מזוודה ונסעה מרחק של אלפי קילומטרים מישראל, ללמד ריקוד בלוס אנג'לס במסגרת שליחות של הסוכנות היהודית. "נשלחתי לשם במקרה, מתוך אלפי לוקיישנים מסביב לעולם הגעתי דווקא לשם".

והיא ממשיכה: "בין לבין שיעורי הריקוד שהעברתי, ביררתי על בתי ספר למשחק באזור ולאחר כמה חודשים עברתי לניו יורק, גם שם המשכתי לבלות את מרבית זמני בבדיקת בתי ספר למשחק וגם רקדתי בסטודיו לריקוד המפורסם "ברודווי דאנס סנטר (BDC)" מספרת ברודה.

בסופם של חיפושים רבים שארכו חודשים ואינספור אודישנים נמצא בית הספר שבו החליטה ברודה ללמוד: האקדמיה לתיאטרון בלוס אנג'לס.

לרקוד עם נס ציונים בהוליווד

 היא למדה כשלוש שנים בבית הספר למשחק הידוע "האקדמיה לתיאטרון" בלוס אנג'לס, הופיעה בסרט עצמאי קצר בשם "החולמים" ובעוד שני סרטים באורך מלא ("הפלישה הביתה" ו"קינדרד 7"), עבדה בסוכנות הליהוק הגדולה פארן צ'מפיון ורקדה בלהקת הריקוד היהודית- אמריקאית "ריינבואו אוף לייף" יחד עם הכוריאוגרף רובי רוזנפלד, שגם הוא נס ציוני במקור.

הלהקה פתחה עבור ברודה דלתות רבות, דרכה היא הופיעה עם אמנים בינלאומיים נחשבים כמו מייסי גריי ומתיסיהו, אל מול קהל של עשרות אלפי אנשים, וגם לצד רבים מאמני ארצנו שהגיעו להופיע באל איי, כגון: רמי קליינשטיין, ריטה, הראל סקעת, עידן רייכל ועוד רבים וטובים.

"אני נולדתי בנס ציונה וכך גם אמי. סבא שלי מצד אמא הוא מוותיקי העיר והייתה לו נגריה פה ואבי עבר לעיר בגיל חמש כך שגם הוא גדל והתבגר פה" היא מסבירה. "בנוסף יש לי עוד חברות שגרות בנס ציונה, שאני פוגשת כשאני מגיעה לפה פעם בשנה, הקשר שלנו כל כך קרוב, עד שאני מרגישה כאילו מעולם לא עזבתי".

חברתה הנס ציונית מהתיכון הילה סקשידלק "זו לא הייתה הפתעה בשביל החברים שהיא נסעה, תמיד היא הייתה אמביציוזית והשיגה את כל מה שרצתה. היא שחקנית מוכשרת וזה רק עניין של זמן עד שהיא תפרוץ למודעות גם בארץ וגם בחו"ל"

כתבות קודמות אודות לי ברודה באתר נס ציונה

לי ברודה הסינדרלה מנס ציונה שביימה סרט עם מרטין סקורסזה !

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה