מי זה TOMER אמן הרוקנרול הצעיר שגדל בנס ציונה, ומצליח לפתח קריירה בחו"ל,

$(function(){})

קבלו את אמן הרוקנרול מישראל שגדל בנס ציונה, ובגיל 24 מצליח לפתח קריירה בחו"ל וכבר גרף כ- 1.5 מיליון צפיות !
אחרי שיצר קהילת מעריצות ומעריצים בישראל ובעולם והפיק סינגלים וקליפים, האמן והיוצר TOMER (תומר אורנשטיין) בן 24, מי שגדל בנס ציונה, יוצא כעת בסינגל וקליפ חדשים HeartBreaker וממשיך לסבב הופעות בישראל ובעולם.

צילום_יובל אראל תומר אורנשטיין TOMER

תומר אורנשטיין מנס ציונה כובש את עולם הרוקנרול!

קבלו את  תומר אורנשטיין TOMER, מי שגדל בנס ציונה, למד כאן ב"בן גוריון" ובקונסרבטוריון ועתה מהווה גאווה מקומית ואפילו בינלאומית , כאשר רק בגיל 24 הוא שובר עם הרשת עם להיטי רוקנרול, למעלה מ-1.5 מיליון צפיות, הופעות בארץ ובחו"ל וסגנון ייחודי.

תומר, או בשמו המלא תומר אורנשטיין, למרות שהוא מעדיף את הטייטל הבימתי עם הניחוח הבינלאומי – TOMER, נולד וגדל בנס ציונה, מגיל צעיר הוא נמשך לתחום המוזיקה, בגיל 3 החל ללמוד לנגן באקורדיון, המשיך בלימודי נגינה בפסנתר, גיטרה, למד הפקה מוזיקלית, פיתוח קול.

בגיל 15 הוא כבר כתב והפיק מוזיקלית להיטי דאנס עבור זמרים וזמרות מקומיים אך לעצמו הוא העדיף את הדרך הקשה לפרוץ לתודעה וויתר על השתתפות באחת מתוכניות הריאליטי המוזיקליות שמפיקיה ביקשו לזמנו.

בשנתיים האחרונות הוא השיק מספר שירים המלווים בווידאו קליפים מלוטשים (הצלם והבמאי מורן קריב) שצולמו בזירות אירופאיות וזכו לסגור מעל מיליון צפיות ביוטיוב, הקליפ הראשון שתומר השיק בצורה מקצועית היה Vertigo, ינואר 2020. ובצורה מקצועית ומדוייקת יצר קהילת מעריצות ומעריצים בישראל ומעבר לים.

הסינגל החדש, המשלב הפקה מקורית ומיוחדת של TOMER, בה הוא נראה מדלג באלגנטיות בין בתי מעריצות, מתאר את ההצלחה שלו להגיע אל ליבה של הבחורה הבלתי מושגת, שלימים הפכה לזוגתו במשך 4 שנים. הסינגל אומנם נכתב במהלך שנת קורונה, אחרי פרידה רוויית תהפוכות רגשיות אך נראה שהוא ביטוי לצורך הספק מוסבר שלנו להשיג את הבלתי אפשרי בחיים וכשזה קורה- נוצר ריגוש מהפכני.

צילום מורן קריב

לא מדובר בעוד שיר אהבה, HeartBreaker מדבר על המלחמה התמידית שלנו בחיים להשיג את הבלתי מושג, מה שהופך את המהלך להרבה יותר מרגש וגורם לאנשים רבים להקריב את עצמם גם אם לפעמים מדובר בקשר הרסני.

בראיון לבלוגר יובל אראל, סיפר:

מי אתה תומר, ספר לי על ילדותך בנס ציונה, בית הספר, התיכון, המשיכה למוזיקה, נגינה, שירה, חינוך.

"גדלתי בנס ציונה , את הילדות שלי העברתי בעיר כאשר המוזיקה ליוותה אותי מהרגע שלמדתי לדבר בערך. בגיל 3 התחילה המשיכה המטורפת לעיסוק במוזיקה ובער בי הרצון להופיע, הייתי אוסף את המשפחה להיות הקהל שלי והתחלתי ב"הופעות סלון", משם המשכתי ללמוד לנגן על קלידים וגיטרה ובגיל 13 לימדתי את עצמי להפיק מוסיקלית, שנתיים לאחר מכן הפקתי 2 סינגלים שהצליחו יחסית בסצנת הדאנס באותה תקופה (איביזה ואמת או חובה)  וגרפו כ-400,000 צפיות ביוטיוב. למדתי בבית ספר בן גוריון בנס ציונה במגמת מדעי המחשב. אבל בית הספר היה רקע לעיסוק שלי במוזיקה. לימים התגייסתי להיות מפקד בחיל אוויר. עם המשכורת הצה"לית הייתי מממן שיעורי פיתוח קול ואת החזרות הייתי מקיים בשעות הקטנות של הלילה".

מתי החלטת כי העתיד שלך הוא כמוזיקאי יוצר ומבצע?

"מהרגע שאני זוכר את עצמי הכל היה סביב המוזיקה וככל שהתבגרתי בער בי הרצון לעשות דברים ובגדול. לקחת את הקריירה למקום בינלאומי, לשלב בין התוכן המוזיקלי לוויזואלי באמצעות קליפים של האקסטרים ולבטא את החלומות, הרגשות וכל החיים שלי דרך המוזיקה. אני אחד שיודע ללמוד לבד אז בסביבות גיל 13 פשוט למדתי להפיק, הייתי יושב שעות כותב, מלחין ויוצר. אני חושב שזה שנולדתי לדור שהוא דיגיטלי זה אחד הדברים שעזרו לי להתקדם בעולם. התגובות גורמות לי ליצור בלי הפסקה, מעבר לאהבה למוזיקה – האהבה לקהל היא אינסופית".

תומר על מייקל ג'קסון ממנו הוא שואה השראה כיוצר, מפיק ואמן פרפורמנס – "המלך הבלתי מעורער. זה שהשפיע עלי להיות מי שאני במוזיקה. זה שלמד אותי איך לאהוב את זה ולהיות נלהב. RIP מייקל ג'קסון"אך לא רק את ג'קסון המנוח הוא מעריץ, גם כוכבים כבריאן אדאמס, הארי סטילס וברונו מרס הם בין הפייבוריטים שלו כהשראה מוזיקלית.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה