מנהלי ה"קאנטרי" בנס ציונה. ראיון פרידה מאיתן סולמי שסיים ומיפגש היכרות עם איליה זילברמן שהתחיל...

$(function(){setImageBanner('58e7afd2-309f-4493-a1f7-5d28a453c6e0','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

 איתן סולמי, שהביא את הקאנטרי להצלחה גדולה, סיים לאחר שנים רבות את תפקידו, אך יודע: " שכל מה שנעשה כאן לא היה יכול להתקיים ללא צוות העובדים המסור, החרוץ, המיוחד והאיכפתי שהקדיש לילות כימים למען הקאנטרי".
יורשו, איליה זילברמן המגיע לקאנטרי אחרי 25 שנים של קריירה צבאית : "צוות הקאנטרי מסור, נאמן, ומוכן לתת מעצמו להצלחת המקום. נמשיך להעניק אווירה ביתית ונוחה עם שירותיות בלתי מתפשרת" 

פרטי

גולדה פלצמן

הקאנטרי בנס ציונה נחשב למוצלחים ברשת 'הקאנטרי' של ההסתדרות. איתן סולמי מנהל הקאנטרי בעשור האחרון, סיים לאחרונה את תפקידו והתפנה לראיון פרידה. כשפנינו לסולמי לצורך כתבת פרידה, הבחנו במבוכה והתלבטות מצידו, אך לאחר מספר שעות שב אלינו ואמר שחשוב לו להתראיין בעיקר כדי לומר תודה לעוסקים במלאכה. מצאנו עצמנו מצטופפים במשרדו הצנוע ושם סיפר לנו סולמי על ההישגים והמסע לקידום הקאנטרי בעשור האחרון, תוך שהוא שב ומדגיש ששום דבר לא היה קורה ללא הצוות המסור והחרוץ לצידו.

"כשהתבקשתי להגיע ולנהל את הקאנטרי נס ציונה הוא היה הקטן ברשת" חושף סולמי,  
"כבר לאחר שנתיים של עבודה מאומצת ובנייה מחדש ראינו שאנחנו מצליחים להרחיב פעילות והעניינים מתחילים להתקדם ובזכות זה קיבלנו אמון ותמיכה מהרשת, בנינו חדר כושר חדש, הגדלנו את כמות המתקנים למנויים וכמובן את כמות החוגים".

בעקבות הגדלת הפעילות ועמה ההכנסות ב-2016 ולראשונה בתולדות הקאנטרי, הציג סולמי מאזן רווחי להנהלת הרשת.

"הכפלנו את כמות המנויים. היה לנו בינגו גדול, זיהינו שבאר יעקב הייתה בפיתוח מואץ שיביא עמו הגירה חיובית של משפחות צעירות והבנו שחייבים לחשב מעט מסלול מחדש, להצעיר את הקאנטרי ולהתאים עצמנו להגדלת מרקם האוכלוסייה תוך מתן מענה ובית חם, תרתי משמע, בחורף ובקיץ למשפחות צעירות מהעיר השכנה. ג'ימבורי, פעילויות והופעות רבות לילדים הם רק חלק ממה שהצענו בעונת רחצה ואכן אנשים הצביעו ברגליים ובשנת 2019 הגענו לשנת השיא עם 9,000 מנויים בקיץ, זה היה מרשים ומרגש כאחד והמחמאות מהמנויים, האורחים וגם מהנהלת הרשת לא איחרו לבוא".

"לצערנו, אם היה משהו שיכול לעצור את הצמיחה של הקאנטרי זו מגפה עולמית או כח עליון ואכן ב-2020 הקורונה שיבשה לנו את המשך התכניות והצמיחה כפי שקרה בכל העולם ורק השנה חזרנו לפעילות מלאה. ניתן לומר סוף סוף בעוצמה מלאה והחודש אנו חוזרים לראשונה גם לפעילות מלאה בחוגים".

"הדבר המשמעותי שאנו שמחים עליו זו ההסתכלות קדימה והמבט לעתיד, ולכן בעקבות הצמיחה המואצת במהלך העשור האחרון, אישרנו תכנית חדשה וגדולה רחבת היקף שהקנתה לנו זכויות בנייה נוספות, ובימים אלה אנו מגישים בקשה להיתר בנייה כדי לבנות אולמות נוספים ולשדרג את הקאנטרי בהתאמה לעידן המודרני".

"חשוב לי לחזור ולהדגיש שוב שכל מה שנעשה כאן לא היה יכול להתקיים ללא צוות העובדים המסור, החרוץ, המיוחד והאיכפתי שהקדיש לילות כימים עבור הקאנטרי. צריך לזכור שהקאנטרי פתוח כמעט כל ימות השנה מ-5:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה ואשרינו שהתברכנו בצוות מסור שאני רוצה להודות לו על התרומה הרבה שלו. אני מאחל בהצלחה למנהל החדש איליה זילברמן ובטוח שההצלחה תימשך ואהיה כאן לרשותו לכל עצה טובה".

"לסיום אני רוצה לאחל לקהל המנויים המשך פעילות בריאה ומהנה בקאנטרי, ובמיוחד אני רוצה לאחל בריאות ואריכות ימים למנויים הוותיקים שבכל בוקר לראות על פניהם את החיוך היוו לי אושר וסיפוק רב".

 קאנטרי

ועתה ליורשו איליה זילברמן, המבטיח: הקאנטרי יהיה מקום בילוי ופנאי לכל המשפחה"

לאחר עשור: מונה מנהל חדש לקאנטרי נס ציונה. תכירו את איליה זילברמן שמגיע לקאנטרי אחרי 25 שנים של קריירה צבאית במגוון תפקידים: "צוות הקאנטרי מסור, נאמן, ומוכן לתת מעצמו להצלחת המקום. נמשיך להעניק אווירה ביתית ונוחה עם שירותיות בלתי מתפשרת"

מנהל קאנטרי נס ציונה המיתולוגי, איתן סולמי, פרש לאחרונה מתפקידו, וכעת, זה הזמן של קהל המנויים הגדול ושל תושבי נס ציונה והסביבה להכיר את המנהל החדש. הכירו את איליה זילברמן נשוי + 3, אשר מגיע לקאנטרי לאחר 25 שנים של קריירה צבאית במגוון תפקידים.

איליה מדבר על החזון שלו, על הפעולות שהוא הולך לבצע ומה ה"אני מאמין" שלו עם כניסתו לתפקיד. "אני רוצה שהקאנטרי יהיה מקום בילוי ופנאי לכל המשפחה" , אומר איליה בעיניים בורקות ממוטיבציה.

בכניסתו לתפקיד בתחילת החודש, סיפר איליה על הרחבת חוגים לילדים ולמבוגרים, ובישר שמנכ״ל הרשת, מר אריה אור, קיבל החלטה אסטרטגית להשקיע בשיפור והרחבת הקאנטרי, ובין היתר קיים תכנון להקים אולם ספורט של 300 מטר.

"אני מקווה שראש העיר ייתן לנו את ברכתו על מנת שנוכל לקדם את הנושא לטובת המנויים ותושבי נס ציונה. אנחנו מתכוונים להיפגש איתו בקרוב ולהציג לו את הנושא", אמר זילברמן בנושא.

איליה המשיך: "אנחנו בקאנטרי רואים מקרוב את יוקר המחייה בישראל, ואת חזונו של יו״ר הסתדרות ארנון בר דויד, ליצור תנאים נוחים. לכן, לקראת החגים הצענו מבצעים הוגנים לקהל שלנו, ומנוי שנתי ב-199 ש״ח לחודש, על מנת לתת אפשרות לכל החתך האוכלוסייה ליהנות מהמתקנים של ההסתדרות. אני רוצה לנצל את הריאיון ואת פתיחת שנת הלימודים האקדמית ולפנות גם לסטודנטים תושבי העיר, שבמיוחד עבורם עשינו מסלול נוח בלי התחייבות, לבוא ולהירשם לקאנטרי".

"משיחות שלי עם תושבים", מסביר איליה, "אני מבין שחסרים כיום מרכזי נופש שמשלבים מכלול של חדר כושר, מגוון חוגים וכמובן בריכות גדולות ורחבות ידיים שעוברות בדיקות קפדניות של משרד הבריאות כמו אצלנו. אנחנו בקאנטרי נס ציונה מציעים זאת לקהל הרחב".

לסיכום, מצהיר זילברמן שהוא רואה את נושא השירות כערך עליון להצלחה, ולכן, ידרוש מהצוות להיות קשוב למבקרי הקאנטרי וליצור אווירה נעימה ושירותית במקום.

איליה סיכם בפרגון לעובדים: "צוות הקאנטרי מסור, נאמן ומוכן לתת מעצמו להצלחת המקום. כולנו מחכים לאורחים במטרה להמשיך להעניק אווירה ביתית ונוחה, עם שירותיות בלתי מתפשרת ואני מתחייב להקפיד על כך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה