מנס ציונה לפסגת הקילימנג'רו - החברים משכונת הוואלי במסע להעלאת המודעות לכרטיס אדי

$(function(){})

מנס ציונה לפסגת ההר הגבוה ביותר באפריקה, כך העפילו במשך 33 שעות רצופות, החברים, אלמוג איטלי - ראש המשלחת ורועי נווה - חובש המשלחת, במסע המוקדש כולו להעלאת המודעות לחתימה על כרטיס אדי ותרומת איברים.
על ההכנות והמסע המרגש מספר אלמוג איטלי בפוסט מרגש.
----

פייסבוק, אלמוג איטלי

מנס ציונה לפסגת הקילימנג'רו - החברים משכונת הוואלי במסע להעלאת המודעות לכרטיס אדי

קרדיט לתמונה - פייסבוק אלמוג איטל 

וכך הוא מספר בפוסט מרגש שכתב: 

"לפני חצי שנה זרק לנו חבר רעיון "מה עם לטפס על הקילימנג'רו" ? וואלה ...נשמע רעיון מעניין (את האוורסט כבר טיפסנו אז מה זה כבר הר אפריקאי...) אז אנחנו מסיימים מסע שהתחיל לפני חצי שנה בתכנונים, ארגונים ותיאומים ונמשך 8 ימים מאתגרים של טיפוס לגובה של כמעט 6000 מטר.

אז כמו שאתם בטח יודעים, טיפוס מאתגר על ההר זה לא דבר של מה בכך?. עם משלחת שכללה 25 אנשי צוות, פורטרים, טבחים,מדריכים... חלקנו מגיע ממשפחות תורמות איברים ולכן היה ברור לנו שנקדיש את המסע שלנו להעלות את המודעות לכרטיס אדי ותרומת איברים." 


אז מה היה לנו... עד לפסגת הקילימנג'רו ההר הגבוה ביותר באפריקה? 

וכל כתב אלמוג על המסע לראש ההר:  "  8 ימים של הליכה בצורות נוף משתנות (יער גשם, מדבר אלפיני, שלג, ירח מלא..) רוחות צד שמייבשות את המוח. רוחות חזית שהעיפו לנו את הסכך (ואת הגג של אחת הבקתות). " 

ומה לגבי מנוחה אתם שואלים?. " אל תחשבו על זה, הצוות צעד 33 שעות ללא שינה בעלייה לפסגה הליכה בקור של 10- מעלות וזכה לצפות בזריחה מדהימה על הגג של אפריקה. " 

ואיך הם מסכמים את החוויה?.  

" חוויה מ ט ו ר פ ת , קשוחה שאנחנו עדיין מנסים להבין מה עברנו
רוצה להודות לכל מי שתמך עזר פרגן והיה שם עימנו בארץ ובטנזניה ובעיקר לחברים במשלחת שהיו שותפים לחוויה ושדאגו שכולם יגיעו לפסגה - אורן, רועי, אביעד, מעיין ושי." 

אתם כבר חתמתם על כרטיס אדי?.  זה הזמן! 

חתימה אונליין על כרטיס אדי מצילים חיים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה