מסתמן: צחי ברוורמן ימונה גם למנכ"ל מ. רוה"מ, מלבד היותו מזכיר הממשלה

$(function(){})

כך דווח בתקשורת. ברוורמן המכהן 4 שנים כמזכיר הממשלה ונמנע בעבר מלקבל את תפקיד המנכ"ל, ייאלץ כנראה לקבל את התפקיד, מאחר ולא נותרו כנראה לנתניהו אנשי אמון.. אולם בשלב ראשון יחזיק בשני התפקידים.

פייסבוק

בתמונה: ברוורמן בביקורו לא מזמן באמירויות, כחבר המשלחת הרשמית.

אם להסתמך על מקורותיהם של 2 העיתונים הכלכליים הגדולים "דה מארקר" ו"גלובס", הרי שנתניהו ביקש ממזכיר הממשלה ואיש אמונו הנס ציוני, צחי ברוורמן, לקחת על עצמו גם את תפקיד מנכ"ל מ. רוה"מ.תפקיד שלמיטב ידיעתנו הוצע לו בעבר והוא נמנע מלקבלו.

נזכיר כי בתפקיד כיהן כשנה וחצי עו"ד רונן פרץ, מי שהיה בשעתו עוזרו של ברוורמן במזכירות הממשלה... אלא שלאחרונה הוגשה עתירה לבג"צ נגד המשך כהונתו כממלא מקום  בפועל תקופה ארוכה כל כך, לצד דרישה לאכיפת מינוי קבוע. ומכיוון שהוא לא עומד בתנאי הסף הנדרשים למינוי קבוע - הרי שנתניהו נאלץ לחפש מועמד ראוי. 

לפי הפירסומים, סירבו להצעה אנשי עסקים בולטים אליהם פנה ראש הממשלה ולכן נותרה לו רק האופציה של ברוורמן, מי שהיה ראש מטה הבחירות שלו לפני כמעט עשור ומאז נחשב לאיש אמונו הקרוב. (ומקובל גם על שרה, תנאי חשוב !...) 

אולם, להערכת המקורות הללו, ייקח על עצמו ברוורמן את התפקיד במקביל לתפקיד מזכיר הממשלה, לפחות לתקופת ביניים. 

ובשורה התחתונה, בהינתן שדי ברור כי הבחירות מתקרבות, הרי שמדובר בתקופת כהונה לא ארוכה במיוחד. אך מי שמכיר את ברוורמן, מניח שהוא לא יבזבז אף רגע בתפקיד וישאף להפוך במהירות למנכ"ל על, מעין "מנכ"ל המדינה"... - במודל שהתווה בשעתו שמעון שבס בימי רוה"מ יצחק רבין ז"ל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה