מתנדבי "ידיד לחינוך" חזרו לבתי הספר בנס ציונה. הכירו את המתנדבות היקרות!

$(function(){setImageBanner('6ec8d64f-617c-4c34-b801-b42b35be8380','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

לראשונה מאז תחילת המלחמה, המתנדבים חזרו בתיאום עם בתי הספר. איזה סורקין, ראש צוות המתנדבים בביה"ס בן צבי, מבצעת פעילות הפגתית, בעוד כרמלה לב וחוה ויינברג מעניקות שיעורים מיוחדים באנגלית. רוצים גם אתם להיות חלק מקבוצה נפלאה? הפרטים בכתבה

לומדים אנגלית עם כרמלה לב מתנדבת ידיד לחינוך בנס ציונה

כמו עוף החול המנער מעליו את אחרוני גרגירי החול, כך עשו גם מתנדבי "ידיד לחינוך" בנס ציונה. בתיאום עם בתי הספר, לאור התנאים ששונו, חזרו החברים אט אט למה שהם הכי אוהבים לעשות - לפגוש ילדים. כמעט כולם עדיין מתנדבים בעוד מקומות, אבל הלב, כן הלב, שם בבתי הספר.

בחרנו להפנות זרקור גדול ומאיר לשלוש מתנדבות. כל אחת וסיפור העשייה שלה:

הראשונה היא איזה סורקין. איזה, ראש צוות המתנדבים בבי"ס "בן צבי", מגיעה לביה"ס כל יום בתקופה האחרונה, מקריאה סיפור בהמשכים, משוחחת עם התלמידים ומבצעת פעילות הפגתית ונעימה לילדים. בנוסף למפגשים עם התלמידים, איזה מדריכה מתנדבים בתחום עידוד הקריאה והקניית השפה העברית.

כרמלה לב (כשמה כן היא) היא אישה פעילה בתחומים רבים. היא מלמדת אנגלית בשני בתי ספר - "ראשונים" בעיר ובגן רווה והיא מביאה לשעורים את ניסיונה רב השנים בעבודה ברשות שדות התעופה. היא מייצרת שפה עשירה ומגוונת במשחקי תפקידים באנגלית והקניית שימוש יומיומי בשפה. התלמידים נהנים מאד מהמפגשים ומחכים לכרמלה באהבה ושמחה. חשוב לספר שבתקופת הקורונה, כרמלה ריכזה את תוכנית השיח עם הנוער הערבי. לב ענק או לא?!

חוה ויינברג היקרה היא מתנדבת ותיקה וראש צוות מוערכת בשני בתי ספר בעיר: "התומר" ו-"בינתחומי הדר". חוה מלמדת אנגלית וכישורי שפה והתלמידים מחכים בשמחה למפגשים ותרומתה להתקדמותם ניכרת מאד.

כל הכבוד לשלוש המתנדבות המייצגות מתנדבים רבים בעיר. יישר כוח על עשייה מכל הלב ויותר, על ההתמדה, האהבה לילדים וההתגייסות לכל דבר ודבר.

מרגישים שגם אתם רוצים להיות חלק מקבוצה נפלאה? בואו הצטרפו אלינו. לפרטים נוספים וחשובים: זהבה וינוקור, רכזת מתנדבי "ידיד לחינוך" נס ציונה 054-6576507.

מרותקים בכיתה עם מתנדבי ידיד לחנוך בנס ציונה

מפעילות ידיד לחינוך בנס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה