נס ציונה במדים סגן עדן בוקובזה בהר הרצל

$(function(){setImageBanner('961c22b8-b73d-4cfa-97e3-d6d44ef56879','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

גם השנה, תצעד בערב החג בהר הרצל, נושאת דגל סגן עדן בוקובזה מחיל הים. אשר בטרם תשתחרר בקרוב, תחווה בפעם השניה את הטקס המרגש.

קבלו את עדן בוקובזה (22) ק. אג"מ בביה"ס לצוללנים בחיל הים, עד לאחרונה וכעת מוצבת לתפקיד מטה במפקדת חיל הים, ממנו תשתחרר בחודש מאי הקרוב. בימים האחרונים "מבלה" עדן בחזרות אינסופיות לקראת טקס הדלקת המשואות יחד עם שבעה  בנים ובת נוספת -חבריה לחוליית הדגלנים של חיל הים. יחד הם צועדים, פונים, מניפים ומרכינים דגליהם שוב ושוב. אך בעוד עמיתיה סקרנים לדעת "איך זה יהיה" ואיך יחושו כאשר עיני כולם תהיינה נשואות אליהם - היא כבר חוותה זאת, בשנה שעברה ויודעת להעריך איך זה יהיה...

אך בעוד בשנה שעברה היא התמודדה על הזכות לייצג את החיל שלה, השנה כבר הציעו לה לבוא ולנצל את ניסיונה והיא כמובן נענתה. מדוע? מכיוון שזו חוויה יוצאת דופן ורגעים שזוכרים זמן רב.רגע כזה היה לה בשנה שעברה עת חלפה בצעידה ליד הבימה עליה עמד יהורם גאון ושר. מבטיהם נפגשו וחיוכים הוחלפו והיא לא דמיינה זאת, כי בתום הטקס חיפש אותה יהורם ובא לפוגשה וללחוץ את ידה...

ורגעים כאלו שווים את שעות התרגול המפרכות. את כתף שמאל השוקעת תחת כובד החגורה והדגל... את שינוי מזג האויר הקיצוני וכל השאר.אך מלבד הדגלנות שהיא העילה לשיחתנו, יש לעדן הרבה מה לספר על שרותה ועל משפחתה-שכולה כמעט מגוייסת בפועל ובנשמה לחיל הים...

עדן מנס ציונה בטקס השנתי בהר הרצל 

עדן גדלה בנ"צ בכתה ד', עת עברה משפחתה לכאן, לשכונת מליבו. הוריה הם ליאת ודוד והיא הבכורה. את התיכון סיימה ב"בן גוריון" במגמת מחשבים ותנ"ך מוגברת ולאחריה היתה כמעט שנה במכינה קד"צ ב"עמק המעיינות". היתה זו תקופת "צוק איתן" והם אף התנדבו במשך כחודש לסייע לחקלאים בחזית עזה.

.

חדשות נס ציונה באתר נס ציונה נט

לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הואטסאפ של אתר נס ציונה נט 

כשהתגייסה, לחיל הים כמובן, נשלחה לקורס בק"שיות (בקרית שליטה) שהן אותן בנות חדות עין ובעלות יכולת ריכוז-העוקבות על המסכים אחר כל תנועה בים וביבשה. לאחר פחות משנה בצבא יצאה לקורס קצינות ושבה למשל"ט (מרכז שליטה) כזו שבו שירתה- אך הפעם כדי לפקד עליו. ועם כניסתה לקבע לפני פחות משנה - עברה לתפקידה כקצינת אג"מ בבה"ד של חיל הים.

משפחת בוקבוזה והקשר לחיל הים 

אחיה יובל משרת אף הוא כיום בחיל הים בשייטת "סנפיר" של ספינות ה"צרעה" העוסקות בבט"ש מול חופי עזה- בין היתר- ואחותה הקטנה נוי הינה רק בכתה ט', אך לא נתפלא אם אף היא תבקש מדי ייצוג לבנים...

במשפחה יש עוד יוצאי חיל הים. אך את הקשר המיוחד לחיל הים - יצרה עבורם דודתה ז"ל, מינה קורנבליט ששירתה בו ובינתיים נפטרה מסרטן. שתי המשפחות גרות יחד וקרובות מאוד וכך התגייסה עדן לחיל הים, ממשיכה את המסורת/צוואה של מינה ז"ל – יחד עם בתה של מינה ובת דודתה שהתגייסה לשייטת 13.

בקרוב תשתחרר ותפנה למסלול המקובל של פסיכומטרי/ טיול גדול/ לימודים. אך נראה לי כי גם בשנה הבאה, אם יבקשוה להתנדב לךמילואים כדגלנית, תסכים... בהצלחה עדן ! (ואתם, נס ציונים, אל תשכחו לנסות ולזהותה בטקס)

 מימונה 2022 (ישראל). משעות ערב: יום שישי, 22 באפריל עד ערב: יום שבת, 23 באפריל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה