סופדים ליואל אזקיאל (טלקר) ז"ל

$(function(){})

יואל אזיקאל (טלקר) ז"ל נפטר בשבוע שעבר בגיל 66 לאחר מאבק במחלה הארורה.
דברים לזכרו:

פרטי

הופיע במקור בעיתון "כל נס ציונה"

 יואל היה בעל, אב וסב אהוב, שירת בחיל המודיעין במשך 27 שנה ובמשרד רוה"מ 20 שנה. בסה"כ, השלים 47 שנה במערכת הביטחון, יצא לגמלאות, וזמן קצר לאחר מכן נכנע למחלה. יואל הותיר אחריו אישה אוהבת, שלושה ילדים, שתי נכדות, ומשפחה מורחבת כואבת.

אשתו ספדה לו: "יואל היה איש של נתינה, אמין, ישר ומקצועי מאוד בתחומו. כאבא היה איש משפחה לנו ולאחיו. ידע לשמור על שלווה ואופטימיות, היה לאוזן קשבת וכתף תומכת. תמיד ידע לתת את העצה הנכונה ולעזור לכל מי שצריך. כבעל היה אוהב ומפנק, וזכיתי להיות לצידו במשך 42 שנות נישואין. יואל היה איש משכמו ומעלה, תמיד עם חיוך על הפנים ועיניים טובות ומאירות. הוא רק פרש לגמלאות ולא הספקנו ליהנות מהחופש, הוא יחסר לנו לעד".

"לפני 5 שנים ניצח בגבורה את המחלה, אך בחודשים האחרונים היא חזרה ביתר שאת, דבר שהצריך טיפולים אינטנסיביים וטיפולים משלימים. לאורך כל הדרך טופל בבית החולים איכילוב בת"א אשר נתן את המענה המקצועי והטוב ביותר עבורו. המשפחה הקרובה, המורחבת, חברים, מכרים ואף אנשים שלא הכירו אותו התפללו לרפואתו מידי יום. בשבתות היו מברכים את יואל בבתי הכנסת "משכן משה", "לב המושבה" ו"בן איש חי" בנס ציונה. אך לצערנו הרב בשבוע שעבר, ליבו לא עמד בזה. יואל נפטר בביתו בחיק המשפחה ונקבר בבית העלמין בעיר רמלה עפ"י בקשתו להיקבר לצד הוריו".

בתו אמרה בהלוויה: "אבא שלי היקר, גיבור שלנו, תראה כמה אנשים באו לכבד אותך בדרכך האחרונה. נלחמת כמו אריה, כמו המזל שלך, ולא ויתרת לרגע עד טיפת הכוח האחרונה שלך. בבוקר האחרון שלך עוד החזקת לי את היד ואז ראיתי איך הלב שלך הפסיק לפעום. היינו סביבך וטיפלנו בך הכי טוב שיכולנו. לא ויתרנו ואמרנו כולם ביחד שנילחם וננצח, ויקרה נס ותעמוד על הרגליים, אבל זה לא קרה".

אבא שלי, נתת לי הכל בחיים, לא החסרת ממני כלום. לב זהב שלי. יכולתי לספר לך הכל, ואתה היית מקשיב לי ומייעץ לי, החבר הכי טוב שלי. האבא הכי מושלם שיכולתי לבקש בחיים. לפני מספר שבועות חגגו לך יום הולדת 66, וגם יצאת לפנסיה. כל כך חיכינו לרגע הזה, ועשינו הרבה תוכניות, והכל נעצר ברגע. אנחנו מתכננים תוכניות ולבורא עולם תוכניות אחרות. הוא רצה אותך איתו למעלה בגן עדן, מלאך שלי. תודה שהיית אבא שלי, תשמור עלינו מלמעלה.

"אני מבטיחה לך שאנחנו נשמור על אמא הלביאה שלנו פה איתנו. היית הבעל הכי טוב, האבא הכי טוב, הסבא הכי טוב וחבר טוב להרבה אנשים. אוהבת אותך וכבר מתגעגעת אליך בטירוף".

יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה