עופר בן שימול שהשתתף שוב ב"ישראמן" סיים ראשון בקבוצת הגיל שלו וגם...

$(function(){})

עופר בן שימול, אושיה נס ציונית מוכרת גם הגיע להישג מרשים בתחרות ה"ישראמן" הקשוחה ( איש הברזל הישראלי) וגם.. שבר שיא נוסף, בגיוס תרומות לטובת עמותת צעדים קטנים, שפועלת למען חולי ניוון שרירים מסוג דושן ובקר.

פרטי

עופר בן שימול, נס ציוני מוכר ומעורב ציבורית בשעות הפנאי ומנהל השקעות בכיר בבנק לאומי, נדבק לפני כמה שנים בחיידק הריצה האתגרית ומאז הוא משתתף קבוע במרתונים ומרוצי אתגר מסוג איש הברזל (הישראמן הינה התחרות הרביעית שלו למרחק המלא של איש ברזל אך קדמו להם מספר מרוצי חצי איש.. ( מחצית המרחק ) כולל הטופ שבטופ- ה"ישראמן" . כאשר בתחרות שנערכה בשבוע שעבר סיים במקום ה 25 כללי ואף היה ראשון בקבוצת הגיל שלו !

ושתבינו במה מדובר: 3.8 קילומטר שחייה, 180 קילומטר רכיבה על אופניים ולקינוח — מרתון. כך שכל מי שהשתתף בגרסה המקומית של תחרות איש הברזל ראוי להרבה כבוד. 

אך סיפורנו עוסק הפעם דווקא במטרה הנוספת של המירוץ: 

וכך סיפרו השבוע נציגי "ישראמן"

זו כבר השנה השישית שנערך המסלול החברתי בישראמן, במסגרתו הספורטאיות והספורטאים עצמם מגייסים תרומות לטובת עמותת צעדים קטנים, שפועלת למען חולי ניוון שרירים מסוג דושן ובקר. גם השנה, חברת ריינד אופטיקס החליטה שהספורטאי שיגייס את הסכום הגדול ביותר יזכה במשקפיים הרשמיים של הישראמן. מי שגייסה את הסכום הגדול ביותר הייתה קבוצת גולדן טרי, כאשר מבין חברי הקבוצה היה זה עופר בן שימול שגייס את הסכום הגדול ביותר, בסך של 10,000 ש"ח! ישראמן גאה להוות פלטפורמה למטרה החשובה! נתראה בישראמן 2024!
1
בתמונה: מנכ"לית עמותת צעדים קטנים טלי קפלן, עופר בן שימול, דנית ועמוס ריינד בעלי ריינד אופטיקס.
צילום: גיא דר
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה