פותח את הלב : עם הזמר הנס ציוני שלומי דורי שמספר על היצירה והשאיפות לעתיד

$(function(){})

שלומי דורי הוא זמר נס ציוני שהוציא קליפ רשמי לשירו "פותח את הלב". בראיון מרתק הוא מספר על הרקע שלו בנס ציונה, ההתפתחות שלו כזמר, ועל הכאב שהוא מכניס לשירים: "מספר על עצמי, אין פה חרטות. השקעתי בקליפ הרבה, זה לא היה קל. אני רוצה להמשיך לגדול". צפו בווידאו של השיר.

פותח את הלב : עם הזמר הנס ציוני שלומי דורי שמספר על היצירה והשאיפות לעתיד

שלומי דורי הוא זמר נס ציוני שהוציא קליפ רשמי לשירו "פותח את הלב". בראיון מרתק הוא מספר על הרקע שלו בנס ציונה, ההתפתחות שלו כזמר, ועל הכאב שהוא מכניס לשירים: "מספר על עצמי, אין פה חרטות. השקעתי בקליפ הרבה, זה לא היה קל. אני רוצה להמשיך לגדול". הקליפ יצא ב-1.8 בבכורה רשמית ביוטיוב. צפו בווידאו בסוף העמוד. 


סצנת המוזיקה בנס ציונה התפתחה מאוד בשנים האחרונות, והביאה איתה לא מעט כישרונות צעירים. אחד הכישרונות המעניינים ביותר הוא שלומי דורי, בן 21 בלבד, אך עם רזומה מרשים מאוד באוסף, ושיר חדש שיעלה לאוויר ביום שני הקרוב, בשם "פותח את הלב". רגע לפני יציאת השיר, שלומי מספר על הרקע שלו, החיבור שלו לעיר, השירים שלו וכמובן, הקליפ החדש, שהגיע אחרי שנים רבות של עבודה.

שלומי נולד וגדל בעיר, ולמד במערכת החינוך המקומית, כולל מגמת תיאטרון בתיכון גולדה. הוא שר מאז שהוא זוכר את עצמו, והשתתף בלהקת בית הספר ובלהקה הייצוגית של העיר במשך 4 שנים. הוא הופיע בכל הטקסים הרשמיים של העירייה, בכל החגים, וכיכב בשנת 2014 במחזמר "כשמייקל פגש את מדונה".

לדבריו, המחזמר פתח לו עולם חדש של מוזיקה וז'אנרים. בגיל 15 הוסיף לרשומה יכולת תיפוף, אותה למד במשך 4 שנים, והוא מופיע עם תופים עד היום. את השיר הראשון שלו הוא כתב בתקופת בית הספר, וגם היום כשהוא בצבא (חמ"ל באוגדת איו"ש) הוא לא זונח את החלום.

שלומי, ספר לנו על החיבור למוזיקה?
"כתבתי את השיר הראשון שלי עוד בתקופת ביה"ס. למעשה, יש לי שלושה שירים בחוץ, "רגשות על המוח" שיצא בספטמבר בשנה שעברה. "המלאכית שלי בלבן" שיצא ביום השואה האחרון ו-"עובר הלאה", ועכשיו, השיר הרביעי "פותח את הלב", שיוצא בשבוע הבא".

למה החלטת להוציא את השיר דווקא עכשיו?
"במהלך כל השירות שלי, ובמהלך תקופת הסגר של הקורונה ומבצע שומר חומות, כשהיינו בסגרים, החלטתי ללכת ולהגשים את החלום. עברתי הרבה בשירות הצבאי שלי, ובמהלכו כתבתי והלחנתי שיר, וזו הרגשה ממכרת. זה שיר אישי שעוד לא יצא. במקביל, החלטתי לסמן וי ולהעלות שיר משלי ליוטיוב".

ספר לנו קצת על השירים שלך
"רגשות על המוח" הוא שיר שאהוב על החברים שלי. המון אנשים שיתפו אותו, ואפילו התרייאנתי עליו ברדיו. זה נתן לי את ביטחון לבוא ולעשות עוד שירים. זה השיר הראשון שהוצאתי ליוטיוב והוא שיר שהולך איתי דרך, כי הוא נכתב עלי. אני מספר על עצמי באמצעות השיר הזה. אין פה חרטות. אני אומר שם שאני לא כותב זבל, אלא דברים עם ערך.

אני מדבר על האהבה שהייתה לי. במקביל, הפזמון יותר מדבר על הצבא, וזה שאני כלוא בתוך מסגרת ואין לאן לברוח. אי אפשר לעצור את העולם ולכן מעמיסים רגשות על המוח. אני לא אחד שמדבר על עצמי בדרך כלל, וזו פעם ראשונה שאני כן חושף את המחשבות והרגשות שלי. אחרי שזה צבר צפיות ביוטיוב, בחרתי להשקיע גם בקליפ מקורי. העליתי ברמה ודברים השתנו מבחינה מוזיקלית. אני בא ומכיר לעולם את עצמי".

מה לגבי "המלאכית שלי בלבן"?
"המלאכית שלי בלבן הוא שיר שיצא ביום השואה, ומרמז על השואה, אך הוא לא מאזכר את השואה. מדובר על בנאדם כל כך טוב, ומסוג האנשים שלא תרצה לפגוע בהם ויש להם לב זהב, ויש פחד יבואו וינצלו אותו לרעה. הוא המלאכית שאני מדבר עליה. המלאכית זה משל למישהו שבא ועוזר לך. זה סיפור שבניתי שבחרתי לתת לו את המקום בשואה, מתוך מחשבה שהיו הרבה אנשים טובים ותמימים שניצלו אותם לרעה והתעללו בהם במהלך השואה"
ספר לנו על השיר "עובר הלאה"
"השיר השני שהופעתי איתו הוא "עובר הלאה", שזה השיר הראשון שכתבתי אי פעם, וגם בו הזכרתי את האקסית שלי, שחוזרת הרבה בשירים. זה מספר על איך אני עובר הלאה. מאוד פחדתי מהפרידה הזו, כי זו אהבה ראשונה ועל זה בעצם זה נכתב. אני באמת מתכוון לעבור הלאה, ולא ידעתי שאחרי השיר הזה, אקבל מוטיבציה ואכתוב עוד 10 שירים שאני עוד מתכוון להוציא אותם בעתיד"

ומה עם "פותח את הלב", שיוצא עכשיו?
"השיר "פותח את הלב" נכתב לפני שנה וחצי והוא מדבר על התחושות האמיתיות שלי. הוא שוב מדבר על התקופה של אחרי שנפרדתי מבת הזוג שהייתה לי. זה שיר על כך שאיפשהו, אני עדיין אוהב אותה ומרגיש שזה אהבת הנעורים שלי. אנשים מתקדמים ואני עדיין חולם עליה ונזכר באהבה הישנה שלי. אני באמת פותח את הלב ומספר שם על החוויה שלי ואיך זה נראה מהצד שלי. בקליפ יש שני ילדים שרוצים לאהוב, ועוברות השנים והם מתראים רק כדי לגלות שכאילו לא היה כלום לפני כמה שנים. כאילו החיים התקדמו".

איך הגעת למסקנה שאתה רוצה להפיק קליפ של השיר?
"הופעתי בשתי הופעות של המופע "קולות חדשים", בו צילמו את ההופעה לקליפ. הופעתי עם "פותח את הלב" כאשר השיר הזה היה בחיתולים. הוא היה קיים על הטלפון שלי, אבל עדיין לא הייתי סגור עליו.

הייתי בחששות איך יקבלו אותו ואיך אנשים יגיבו. הופעתי עם שיר מקורי שלי, במקום להופיע עם קאבר כמו כולם. היה קהל של קרוב ל-100 איש וכולם הריעו לי.

זה עלה ליוטיוב, והיו לו ביקורות מאוד טובות. זה עשה לי שינוי ולחץ מאוד גדול כדי להוציא אותו בגרסה איכותית יותר. בגלל שהיה כל כך הרבה ביקוש, לקחתי את השיר הזה בשתי ידיים ולא רק שהחלטתי להוציא אותו ליוטיוב, החלטתי שאוציא אותו עם קליפ מושקע. כחייל זה לא קל, אבל הלכתי על זה אחרי שחסכתי לזה הרבה זמן ואני חושב שזה ישתלם".

מה התוכניות שלך לעתיד?
"אני מתכוון לעבור דרך ולהוציא עוד שירים, ולצבור עוד קהל. אני חושב שעבודה קשה כן מביאה תוצאות ולשם אני מכוון. אני מאמין בלעבור שלב אחר שלב ולא לדלג על שלבים, כי כך אני חושב שאוכל לצבור קהל בצורה טובה יותר. יש לי עוד כמה שירים במגירה, שאוציא בקרוב, והכל מתחיל ביום שני הקרוב".

השיר "פותח את הלב" יצא ביום שני, ה-1.8 בבכורה רשמית ביוטיוב, תבלו ועקבו אחרי שלומי ברשתות החברתיות, כדי לתרום לגאווה המקומית.

קרדיטים:
מילים ולחן: שלומי דורי
הפקה מוזיקלית: רומן גרין
הפקת וידאו קליפ: uneek media
הפקה ובימוי: איתי אשל, וויליאם מרסיג'יו
צילום ועריכה: איתי אשל, וויליאם מרסיג'יו
משתתפים: שלומי דורי, דקל חסון, נויה אציל, ינאי לוי
תודות: תודה למשפחת לוי ומשפחת אציל שנכחו, עזרו ולקחו חלק, צוות אולפני שיר בניהולו של רובי ראובני.
ודקל שנמצאת איתי ותומכת בי בכל מקום שבו אני נמצא !

שלומי דורי הזמר באינסטרגם 

אתר נס ציונה נט. סיקור שוטף של אירועים ואנשים בנס ציונה. עוד על אנשים בנס ציונה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה