פתיחת אירועי חודש המודעות לסרטן השד ופעילות קבוצת 'גמאני רצה' בנס ציונה

$(function(){})

ביום שישי ה-1.10.2021 נערך בנס ציונה אירוע ססגוני במעמד ראש העיר לציון פתיחת חודש המודעות לסרטן השד בהפקת 'גמאני רצה' ובסיוע יועצת ראש העיר למעמד האישה, הגב' ורד צברי, ומתנדבים רבים. צפו בגלריית התמונות באתר נס ציונה נט.
***
על פעילות קבוצת 'גמאני רצה' בנס ציונה וחשיבות הבדיקות המוקדמות לגילוי סרטן השד מספר עמרי פדהצור, מייסד 'גמאני רצה' בנס ציונה.

בנות גמאני רצה - צילום אלון מלמד

פתיחת אירועי חודש המודעות לסרטן השד ופעילות ת קבוצת 'גמאני רצה' בנס ציונה 

בחודש אוקטובר מציינים בכל רחבי העולם את חודש המודעות לסרטן השד. סרטן השד הוא המחלה הממארת השכיחה ביותר בישראל ומדי שנה מאובחנים מעל 5,000 מקרים חדשים של סרטן השד בישראל. גילוי מוקדם הוא המפתח לטיפול יעיל בסרטן השד עם מעל 90% החלמה בגילוי מוקדם ומכאן החשיבות הרבה להעלאת המודעות בנושא.

הכירו את מיזם 'גמאני רצה' בנס ציונה 

'גמאני רצה' הוא מיזם חברתי של קבוצות ריצה וכושר ללא עלות לנשים שמתמודדות ומחלימות מסרטן השד. את הקבוצות מובילים בהתנדבות מלאה מאמני ריצה וכושר מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בישראל. המיזם, שהחל את דרכו בסוף 2019 בנס ציונה, מקיף היום 50 קבוצות, 90 מאמנות ומאמנים מתנדבים ומעל 1,000 נשים מנהריה ועד אילת. המיזם פועל בחסות בית ההשקעות 'אלטשולר שחם', נהנה מחסות מקצועית אקדמית של המכללה האקדמית בוינגייט ולאחרונה גם התרחב מסרטן השד לכלל הסרטנים הנשיים: סרטן השחלות, סרטן הרחם וסרטן צוואר הרחם.

המחלימה דליה הדר ובני משפחתה - צילום אלון מלמד

רצות למען הבריאות והעלאת המודעות

באירוע, שנערך בחניון בריכת נס גלים, השתתפו מעל 100 נשות 'גמאני רצה' מכל הארץ, אליהם הצטרפו בני משפחה, חברים, קבוצת 'מאמאנט' נס ציונה ותושבי שכונת מליבו.

את מקצה הריצה החברתית ל-10 ק"מ הזניק הג'ודוקא האולימפי טל פליקר, מדליסט הארד מאליפות העולם ואליפות אירופה, שגם רץ במקצה ה-5 ק"מ למען בריאותה של שרית מסיקה. המשתתפות באירוע רצו לאורך מסלול מדוד ומשולט ברחבי העיר בהכוונת רוכבות אופנים מקומיות בהובלת מאמן האופניים בן עמי טנצר.

טל פליקר ושרית מסיקה - צילום אלון מלמד

ראש העיר, מר שמואל בוקסר, פנה בדבריו לנשות 'גמאני רצה', איחל להן בריאות וקרא לתושבות נס ציונה לרוץ ולהיבדק. ראש העיר ציין בסיפוק רב שהמיזם החל את דרכו כיוזמה מקומית בנס ציונה ותוך שנה הוא הגיע לכל פינה במדינה.

מיד לאחר דבריו, הזניק ראש העיר את המקצה הראשי ל-5 ק"מ ריצה והליכה. תושבי העיר, שראו את המוני הנשים רצות בחולצות ורודות לא נותרו אדישים וצפרו צפירות עידוד לכל אורך המסלול. מייד אחרי הריצה נערכה בחניון נס גלים מסיבת ריקודים עליזה ומרגשת עם התקליטנית גלי מרגלית. את ההצגה גנבו צופי שבט סהר, שנכנסו לרחבת הריקודים עם תחפושות של דב פנדה ואריה לבושים בחולצת קבוצה ורודה של 'גמאני רצה'.

ראש העיר ומייסד גמאני רצה עמרי פדהצור - צילום אלון מלמד

מקיפים את כדור הארץ למען המאבק בסרטן השד וגילוי מוקדם מציל חיים 

האירוע פתח את הקמפיין הארצי 'מקיפים את כדור הארץ בריצה' למען העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. במסגרת הקמפיין רצות ורצים בכל ישראל מעלים פוסטים לרשתות החברתיות, מקדישים את הריצה או ההליכה לאישה ספציפית שמתמודדת עם סרטן השד, ומתייגים את עמוד הפייסבוק של 'גמאני רצה'. הקילומטרים נאספים מכל הרצות והרצים שמוסיפים את ההאשטג #מקיפים_את_כדור_הארץ_בריצה לטובת צבירה של 40,075 ק"מ, היקף כדור הארץ.

==> קבוצת הפייסבוק של גמאני רצה

בנוסף, יצאה השנה קבוצת 'גמאני רצה' ביוזמה מקורית ובלעדית להחלפת גווני תמונת הפרופיל של הארגונים המובילים במשק לוורוד כדי להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד וכדי לחזק את הנשים שמתמודדות עם סרטן השד.

ליוזמה נענו עשרות משרדי ממשלה, רשויות מקומיות (כולל נס ציונה), בתי חולים, בנקים, תעשיות ביטחוניות, חברות מסחריות, עמותות ועסקים קטנים לרבות משרד הבריאות, חיל האוויר, בתי חולים שיבא, אסותא וקפלן, התעשייה האווירית, רפאל, עיריית תל אביב, שופרסל, ישראכרט ונוספים.

עמרי פדהצור, מייסד 'גמאני רצה' ומאמן הקבוצה המקומית בנס ציונה: "אני מבקש להודות לתושבי העיר, שבאו לחגוג איתנו את פתיחת אירועי חודש המודעות לסרטן השד, לעיריית נס ציונה ולראש העיר על הרוח הגבית שהם מעניקים לנו בכל השנה ובחודש אוקטובר בפרט וכמובן למתנדבים הרבים שעזרו בהפקת האירוע.

היערכות לזינוק 5 קמ - צילום אלון מלמד

אם הצלחנו לגרום לאישה אחת לפתוח את הטלפון הנייד ולזמן לעצמה בדיקת כירורג שד עשינו את שלנו באירוע זה וביתר היוזמות המקוריות שלנו בתקשורת וברשתות החברתיות.

בנפרד, אם את מתמודדת או החלמת מסרטן השד, סרטן השחלות, סרטן הרחם או סרטן צוואר הרחם, את מוזמנת להצטרף אלינו ללא עלות ולצאת איתנו לדרך חדשה שכולה בריאות והנאה. צרי קשר בטלפון 052-9257130 .

צופי שבט סהר בבובות עם חולצה קבוצה - צילום אלון מלמד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה