צחי ברוורמן העומד במרכז סערת "המסמכים הגרוסים" של נתניהו, מכחיש ואף שיגר מכתב התראה לפני תביעה למפרסם הידיעה!

$(function(){setImageBanner('870ba8c3-a26b-4ce0-9a8c-2e38074d3d1c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

ידיעה ערוכה ומתוקנת
האם צחי ברוורמן מזכיר הממשלה לשעבר, תושב נס ציונה, אכן הורה לגרוס מסמכים סודיים של לשכת נתניהו לאחר שקמה ממשלת בנט?
כתב "הארץ" מיכאל האוזר-טוב (בנו של חה"כ גדעון האוזר) פירסם זאת, על סמך הקלטה "שנחשפה" של שיחה בין ברוורמן לאדם אחר.. שיחה לגביה טוען ברוורמן כי היתה בינו לבין העיתונאי עצמו..וכי מדובר בשיחה שעסקה במסמכים של מזכירות הממשלה בראשה עמד ולא של לשכת ראש הממשלה .
הערב כבר שלחו עורכי דינו מכתב התראה לפני תביעה לכתב.
ראו פרטים:

לע,מ/ פייסבוק

מימין: הכתב שפירסם, מיכאל האוזר-טוב. משמאל ברוורמן, תמיד לצד נתניהו...

הפרשה החלה כאשר מיכאל האוזר-טוב, הכתב הפוליטי של "הארץ"  פירסם בטוויטר אתמול בבוקר כך:

 הארץ יכול הערב לפרסם הקלטה של מזכיר ממשלת נתניהו מודה בפרשת גריסת המסמכים. ״לפני שעזבתי הוצאתי מסמכים מהכספת, נתתי לסגנית שלי ואמרתי תגרסי עכשיו. היא גרסה, ובזה תם ונשלם״לכך אף צירף אף את ההקלטה

הסיפור אכן פורסם ובהרחבה וכמובן תפס תאוצה ופורסם בכל כלי התקשורת כמעט, כשחלקם (ואפילו "בחדרי חרדים ו"סרוגים" הימנייים ...) אף הגדירו זאת "ברוורמן מודה בגריסת מסמכים לאחר הקמת ממשלת בנט". 

וכך הפך הסיפור להיות עוד אחד מנושאי המחלוקת בין תומכי נתניהו למתנגדיו. אלא שהפעם מדובר בעיתונאי שהינו בנו של חה"כ גדעון האוזר מ"תקוה חדשה", מי שהיה בעצמו מזכיר ממשלה בעבר אצל נתניהו  וכיום יריב פוליטי נחוש שלו.  

ועל כך מתבסס הליכוד הטוען כי מדובר במזימה ו"פייק" והגיב כך:

 "הפרסום ב'הארץ' הוא פייק ניוז. מדובר בהקלטה של שיחה שנערכה בין מיכאל האוזר-טוב לבין מזכיר הממשלה הקודם צחי ברוורמן ובה מתייחס ברוורמן למסמכים אישיים שלו ולהעתקי מסמכים של מזכירות הממשלה, ולא למסמכים מקוריים, שאין להם שום קשר לנתניהו או ללשכת ראש הממשלה. בכל מקרה כל מסמכי המדינה מתועדים דיגיטלית. בניגוד לפרסום השקרי, לא מדובר על גריסת מסמכים בלשכת ראש הממשלה ולא מדובר בהקלטה ש'נחשפה' יש מאין אלא במניפולציה שקרית שמוצגת לציבור ללא גילוי נאות, כשמפרסם ההקלטה ומקליט השיחה הוא בנו של ח״כ צבי האוזר, חבר הקואליציה שמתנגד לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו. אנו מצפים מ'הארץ' לפרסם התנצלות מיידית על הפרסום השקרי הזה".

 ברוורמן עצמו הגיב על ההקלטות וטען כי הדברים לא התרחשו: "לא היה ולא נברא. כל פעולה שעשיתי במסגרת תפקידי נעשתה כדין וכל רמיזה אחרת היא שקרית וחוטאת לאמת". 

הערב כבר שיגרועורכי דינו מכתב התראה לפני תביעה בנושא והם מייחסים לכתב הסתרה מכוונת של היותו המקליט (למרות שהשיחה נערכה "אוף רקורד") והטעיה מכוונת על ידי שימוש מכוון בקטע בודד שנחתך מתוך ההקלטה. 

הכתב לא הגיב לפניית אמצעי תקשורת אחרים, הערב.

הערה:

אני אישית, כמי שמכיר את ברוורמן עשרות שנים ואת היותו שועל פוליטי ותיק וחשדן מאין כמותו..  התקשיתי מהרגע הראשון להאמין שהוא נתן אמון בעיתונאי בכלל ובזה בפרט, עד כדי להודות בפניו בעבירות פליליות. אבל, זו רק דעתי..

------------

לגמרי במקרה, הפרקליטות הגישה אתמול את תגובתה לעתירת התנועה לאיכות השלטון, בה דרשו לפתוח בחקירה בעניין גריסת המסמכים, מאחר ועדויות בעניין כבר פורסמו בעבר.

"מזה זמן היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, המשטרה ומשרד ראש הממשלה פועלים על מנת לברר את העובדות. במסגרת זו, נעשו פעולות מסוימות. יחד עם זאת, בדיקה מקצועית כאמור טרם מוצתה, וההערכה היא כי יידרשו כשלושה חודשים לשם כך", נכתב.

חכו להתפתחויות...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה