ציור של האמנית הנס ציונית שיר זלצמן יופיע בתערוכה מכובדת בלונדון

$(function(){setImageBanner('3c41cac6-8e7d-447d-9b8d-ca17444a93b7','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

גאווה גדולה לנס ציונה: הציור Graffiti sky(שמיים של גרפיטי) של האמנית המקומית יופיע בבינאלה בלונדון במהלך סוף השבוע הקרוב. שיר זלצמן, הציירת מנס ציונה, זכתה במגוון פרסים ולסיקור בינלאומי על עבודותיה. הציור מבטא את המתח בין המרחב העירוני לבין הרוחב האינסופי של השמיים

שיר זלצמן הציירת מנס ציונה צילום מסך מתוך אינסטגרם

ציור של האמנית הנס ציונית שיר זלצמן יופיע בתערוכה מכובדת בלונדון

גאווה מקומית בנס ציונה: הציור של האמנית הנס ציונית שיר זלצמן, Graffiti sky (שמיים של גרפיטי) מופיע בבינאלה בלונדון. שיר בת ה-38 חיה ופועלת במרכז הארץ, בעלת תואר MA בטיפול באמנות, היא זוכת פרס Artist Table בשנת 2021, זוכת פרסChianciano Biennale Award for Abstract Artwork לשנת 2022 וזוכת פרסCollectors Art Prize לשנת 2023.

על העבודות והפרסים של האמנית הנס ציונית שיר זלצמן

עבודותיה של שיר זכו לסיקור במגזינים הבינלאומיים APERO ו-Al-Tiba9 וכן במגזינים המקומיים 'ARToday' ומגזין 'עיצוב',Onlife , הארץ ומגזין 'לאישה'. שיר גם הציגה תערוכת יחיד בשם 'עומקים ורבדים' במרכז תל אביב והשתתפה בתערוכות קבוצתיות רבות. בשנת 2022 השתתפה בביאנלה קיאנצ'אנו, איטליה.

כאמור, בימים הקרובים שיר תציג בביאנלה בלונדון את הציור: שמיים של גרפיטי- Graffiti sky. Graffiti sky (שמיים של גרפיטי) הוא ציור שמבטא את המתח בין המרחב העירוני לבין הרוחב האינסופי של השמיים. בעוד שגרפיטי המצויר על קירות בטון מעניק למרחב חיים ומשמעות חדשה, כאשר הוא מצויר על השמיים הוא בעצם סוגר על המרחב האין-סופי ומעניק להם גבולות וקווים ברורים יותר וכופה עליהם כיווץ של האין סופיות.

כל אחד מהציורים של שיר הוא פיסה ממנה ומייצג את החוויה שלה, הציור מתחיל מתוך מאבק פנימי ששיר מבטאת על הקנבס. תהליך הציור סוער, הבד מתמלא שכבות של צבע וטקסטורה ומסתיים רק כאשר שיר מתבוננת בבד וחשה שקט פנימי. כך היא יודעת שהוא גמור.

טכניקות ציור ביצירותיה של שיר זלצמן 

שיר מייצרת על הקנבס הרמוניות של צבעים עוצמתיים באמצעות עבודת מכחול וסכיני פאלטה בשילוב עם פחם. לעולם הציור המוגמר יהיה שונה מנקודת ההתחלה, כיוון שהוא מייצג דרך וההתפתחות, השכבות נבנות זו על גבי זו והניגודיות העזה בין הצבעים יוצרת עומק.

עבודת המכחול בונה שכבות, סכין הפאלטה יוצרת טקסטורה המשתלבת עם רישום הפחם. קווי הרישום בונים קומפוזיציה עדינה הנעה בין הדו ממדי לתלת ממדי. כשצוללים אל תוך הציור מגלים רמזים לדימוי פיגורטיבי חמקמק, זהו נוף הרגש הפנימי.

הציור עבור שיר הוא צורך שהפך בשנים האחרונות למרכז חייה. כאמנית אוטודידקטית, זוהי דרכה לעבד רגשות מורכבים וכמו בעבודת אלכימיה היא הופכת את הכאב ליופי. הציור ממלא את ייעודו במפגש עם הקהל וכשהצופה מתחבר לרגש החשוף על הקנבס מתרחש קתרזיס.

אתם מוזמנים להתרשם מיצירותייה של שיר באינסטגרם ובאתר שלה.

הציור של שיר זלצמן מנס ציונה היישר לתערוכה בלונדון

צפו בווידאו שלל עבודות של שיר זלצמן 

פרופיל האינסטגרם של שיר זלצמן מוזמנים להמשיך לעקוב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה