צפו בווידאו - הרקדניות נעמה הר-אבן ורותם גלזר זכו במדליית הכסף ובמקומות שני ורביעי בתחרות הבינלאומית GDO בפורטוגל!.

$(function(){setImageBanner('7539256c-307d-476f-bbdf-1b613ce0c5dd','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45989,'Image','');})

עם דגל ישראל רוקדות כל הדרך להישגים

צפו בווידאו - הרקדניות נעמה הר-אבן ורותם גלזר זכו במדליית הכסף ובמקומות שני ורביעי בתחרות הבינלאומית GDO בפורטוגל!.

הכוריאוגרפית רותם לב בעלת סטודיו למחול לנשים RDC והרקדניות נעמה הר-אבן ורותם גלזר הביאו כבוד וגאווה לנס ציונה ולמדינת ישראל כשזכו במדליית הכסף ובמקומות שני ורביעי בקטגוריית הסולואים אדוונס לירי בתחרות הבינלאומית GDO בפורטוגל!.

רותם לב, רוקדת מגיל 3 וכבר למעלה מ21 שנים מורה למחול ויוצרת, הקימה את סטודיו הבוטיק למחול לנשים RDC לפני כ 3 שנים ומאז ההצלחות רק מצטברות.

על העבודה עם הרקדניות היא מספרת :  תמיד דחפתי את התלמידות שלי למצויינות ולהשיגים, ישנן בנות שרוקדות אצלי מגיל 9 ועד היום. עברנו חתונות, לידות, פציעות, הפסקות ומה לא. כל השנים שלי כשכירה הבאתי את המקומות הראשונים והשארנו חותם בארץ ובעולם. אבל הפעם זה היה שונה. המעמד וההתרגשות גרמו לי לדמעות של שמחה וגאווה. הסולואים שיצרתי עבור רותם ונעמה היו ברמה מאוד גבוהה ולאורך כל התהליך אמרתי להן שהזכייה אינה חשובה אלא הניקוד. שתיהן עברו את הניקוד של השופטים מהמוקדמות שהיו בארץ לפני כחודשיים, הן התעלו על עצמן, התקדמו מאוד וזה היה ניכר על הבמה.

מה היה חלקן של המשפחות בהישגים ? 

התמיכה והגב שקיבלנו מהמשפחות ומהתלמידות בארץ שראו אותנו בלייב, חיזקו והעצימו את החוויה וכמו כן את ההצלחה.
התחרות היתה ברמה סופר גבוהה. רותם שהביאה את המקום השני עם מדליית כסף כמו זכתה במקום הראשון מכיוון שאף אחת לא עקפה אותה בניקוד, לא היה מקום ראשון. וכמו כן נעמה מבחינתינו במקום השלישי. זה כבוד גדול והצלחה מסחררת!

מה קורה כאשר הרקדניות יורדות מהבמה לאן המופע ? מה עובר עליהן ?  

כשהראיתי לבנות את הסולואים בוידאו רגע אחרי שיצאו מאחורי הקלעים הן אהבו את עצמן ואת הביצועים. פה הבנתי שעשינו משהו טוב. אם הן שלמות ושמחות מהביצוע והטכניקה, אני את שלי עשיתי. ומפה יש עוד הרבה מה ללמוד. שתיהן רקדניות בחסד, חומר ביד היוצר, אני כבר מדמיינת את הסולו הבא, קדימה לדבר הבא, להמשיך לעבוד קשה בסטודיו בהתמדה והשמים הם לא הגבול בשבילי.

בסטודיו שלי, נשים שמעולם לא רקדו ונשים שרקדו חובבני בילדות וחזרו לרקוד מאוחר יותר, כולן חברות, כולן באווירה משפחתית גם אם פער הגילאים הוא מעל 30 שנים. את החיבור לסגנון הלירי קיבלתי עוד כשרקדתי אצל נדין בומר בקצב הגוף בראשון כילדה וכנערה, באקדמיה הגבוהה למוסיקה ולמחול.

בתיה כהן מורה למודרני גראהם ודיקאן לשעבר בפקולטה, היתה המודל שלי ועד היום היא ומורים רבים מתקופה זו מלווים אותי במחשבות כשאני מלמדת. אני כל כך שמחה שנשים חוברות יחד דרך הסטודיו, כולן מתקדמות למקצועיות למרות שלרובן זהו לא המקצוע העיקרי שלהן.

הן מגיעות לשיעורים לאורך כל השבוע ומתקדמות בלי סוף. הן קוראות לזה החמצן שלהן, התרפיה, קסם. כל בוקר כשאני נכנסת לסטודיו ורואה מי הגיעה זה ממלא לי את הלב. לפני כמה חודשים הזמינו את להקת הנשים של ‏Point Of View”
להופיע בתחרות הארצית הגדולה ״I believe״ כמופע אורח כבוד וכדי להפציר בבני הנוער שאפשר להמשיך לרקוד ומקצועי כל החיים.

בסוף התחרות לפני הכרזת השופטים מה שאומר שכל המתמודדים, הכוריאוגרפים ומנהלות הסטודיויים בארץ כולם היו בקהל לקבל השראה ולצפות בנשים המופלאות עם כוריאוגרפיה שלי. כשסיימנו לרקוד קהל של 500 אנשי מחול עמדו על הרגליים במחיאות כפיים סוערות וצעקות של בראבו!

הנערות שניגשו אלינו אמרו לנו שהן רוצות להיות כמונו כשיסיימו בלהקות בגיל 18.. כי בדר"כ בגיל הזה מפסיקים לרקוד מקצועי.

אני מרגישה שעשיתי משהו טוב! ופניי קדימה לעבודה בסטודיו ולפרוייקטים הבאים שכבר בפתח. רותם תעלה עם הסולו הזוכה ״יסמין״ בכרמיאל בחודש הבא. הלהקה תופיעה באירוע נשים בבינייני האומה בירושלים. הלהקה גם תופיע עם רפרטואר הלהקה באוגוסט בנס ציונה.

צפו בתמונות בווידאו של הרקדניות מנס ציונה כובשות את הבמה בפורטוגל 

קבלת פנים לאלופות מנס ציונה

כבוד גדול עם דגלי ישראל על הבמה בפורטוגל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה