קבלו את המסיימת הנס ציונית של קורס חובלים - סגן נועה חן

$(function(){setImageBanner('f2a88ecf-9106-488c-a44d-437774afb3d1','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45989,'Image','');})

 נועה חן בת 20 מנס ציונה,הינה אחת מתוך תשע חובלות שסיימו את הקורס, מספר שיא של כל הזמנים תשרת באח"י סופה במגמת מכונה. בקורס חובלים 144 הוכשרו 36 צוערים וצוערות להיות קצינים ומפקדים בזרוע הים.
"חיפשתי אתגר." היא מספרת. "רציתי לעבוד מול אנשים, להתפתח, ללמוד, להשפיע ולפקד."
על הקורס היא מוסיפה: "זו החוויה הכי מאתגרת ומעצימה שעברתי. במבט אחורה התהליך האישי הוא מטריף, ואני שמחה שזאת הדרך שבחרתי לשירות שלי."
ראו בוידאו את טקס סיום הקורס

דו"צ

אתמול  2.3, התקיים טקס סיום קורס חובלים, מחזור 144 בבסיס חיל הים שבחיפה. בטקס נכחו שר הביטחון, בני גנץ, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מפקד זרוע הים, האלוף דוד סער סלמה, מפקד בה"ד זרוע הים, אל"ם תמיר שמש, קציני סגל הפיקוד הבכיר של זרוע הים ובני משפחתם של המסיימים .

קורס חובלים הוא קורס יוקרתי, שנמשך שנתיים וארבעה חודשים. במסגרתו עוברים המפקדים הבאים בזרוע הים הכשרה מפרכת, שבסופה עתידים לפקד בכלי השייט המתקדמים, ספינות הטילים, כלי הביטחון השוטף והצוללות, ולעמוד בחזית הלחימה הימית.

הקורס מורכב משלוש מגמות, שייט, מכונה ואלקטרוניקה ועם סיומו, בוגריו מקבלים דרגות סגן, סיכת חובל, רישיון סקיפר ותואר אקדמי במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה, אותו הם לומדים במהלך תקופת הקורס.

בקורס חובלים 144 הוכשרו 36 צוערים וצוערות להיות קצינים ומפקדים בזרוע הים.

נועה היא אחת מתוך תשע חובלות שסיימו את הקורס. זהו מספר שיא של כל הזמנים, שכן עד כה המספר הגבוה ביותר של נשים שסיימו קורס חובלים היה שלוש בלבד. בנוסף,  נועה וצוערת נוספת מחוללות שינוי אדיר, כשהן שתי הבנות הראשונות שמסיימות את הקורס במגמת מכונה.

בתיכון, למדה נועה בבית ספר "גולדה מאיר", והרחיבה כימיה ופיזיקה. היא אוהבת מאוד מוזיקה וספורט, ואפילו צלחה בתקופת הלימודים טריאתלון! כמו כן היא אוהבת לטייל בעולם, מנגנת על גיטרה וגולשת גלים ורוח.

אחרי ששמעה על תפקיד החובלת, היא ידעה שזה התפקיד המדויק עבורה.
"חיפשתי אתגר." היא מספרת. "רציתי לעבוד מול אנשים, להתפתח, ללמוד, להשפיע ולפקד."
על הקורס היא מוסיפה: "זו החוויה הכי מאתגרת ומעצימה שעברתי. במבט אחורה התהליך האישי הוא מטריף, ואני שמחה שזאת הדרך שבחרתי לשירות שלי."

נועה, בהצלחה בהמשך! גאים בך!

דו"צ

ראו סירטון מהטקס:

https://youtu.be/CXPjlEtUmD8

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה