קבלו את קזבלן מנס ציונה: צפו בווידאו איתי לוי מככב במחזה עם השיר כל הכבוד

$(function(){})

כולם יודעים עכשיו טוב מאד שאיתי לוי מנס ציונה, נכנס בענק לנעליים הגדולות של יהורם גאון בתפקיד קזבלן במחזה שאוטוטו עולה על הבמות. בינתיים צפו בווידאו וראו את הזמר תושב נס ציונה איתי לוי מככב במחזה עם השיר "כל הכבוד".

קבלו את קזבלן מנס ציונה: צפו בווידאו איתי לוי מככב במחזה עם השיר כל הכבוד

הצגת הבכורה של קזבלן, המחזמר האהוב שעולה בימים אלו על הבמות, חשף את איתי לוי תושב נס ציונה, ואחד הזמרים המצליחים בישראל, בתפקיד הראשי.

כולם מסכימים שזה ממש לא פשוט להיכנס לנעליים הגדולות של יהורם גאון, אבל כמו שתוכלו לראות בווידאו איתי לוי עומד במשימה בכבוד ואף מוסיף לביצוע מקורי.

לקראת ההצגה, בראיון לערוץ 13 אמר איתי לוי: "איתי לוי על הפערים בין אשכנזים למזרחים: זה באוויר אבל נראה לי שאנחנו קצת לקראת סיום, צריך כבר להפסיק עם זה" . 

על מה המחזמר קזבלן?. 

ההצגה מגוללת את סיפורם של תושבי שיכון רעוע ביפו ובמרכזם עולה ממרוקו מנהיג חבורת גברים יפואית העונה לשם קזבלן (ובקיצור, מכונה קזה).

קזבלן מתאהב בבתו של ראש השיכון, עולה מפולין, המתנגד בתוקף למערכת היחסים בין בתו לבין קזבלן בשל תדמיתו של קזבלן כחסר תרבות.

ההצגה בוחנת סוגיות הנוגעות בנפשה של החברה הישראלית, בהן השסע העדתי בישראל, יחסי אשכנזים–מזרחים, נישואים בין-עדתיים, קבלת האחר והשונה, פערים תרבותיים- חברתיים, מחאה חברתית ועוד.

מי משחק בגרסת קזבלן 2022 של תיאטרון הבימה? 

איתי לוי / עופר חיון, שירן הוברמן, שמוליק כהן, עדי זורע, עמית פרקש, טל קלאי,
פיני קדרון/ עודד מנסטר, טל מוסרי, שחר רז, הילה שלו/ טירל יגוני, ניל משען, אלינור פלקסמן, הילה הויזמן שפי מרציאנו, עמית רייס, זיו עוז ארי, דניאל חסין, לירון כהן, רותם יהודה.

המופע יעלה במהלך חודש דצמבר בתיאטרון הבימה תל אביב - אולם רובינא. 

כרטיסים ( אם נשארו ...)  תיאטרון הבימה קזבלן 2022 כרטיסים

צפו בווידאו איתי לוי מככב במחזה קזבלן עם השיר כל הכבוד

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה