קהלני: לא הגשתי מועמדות לנשיאות. לא בקשתי ולא אבקש מאיש להעלות את שמי.

$(function(){setImageBanner('5f5d3fb0-066c-4b5b-acd8-56ac11add528','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45989,'Image','');})

גיבור ישראל ואיש נס ציונה אביגדור קהלני, נדהם לשמוע כי האתר "מיי ציונה" עורך "סקר" בנושא המועמדות (שלא קיימת)
מבהיר: לא הגשתי מועמדות לנשיאות. לא בקשתי ולא אבקש מאיש להעלות את שמי. ותודה למאמינים בי.

ארכיון

מאת: אבי בן דוד.

ל ק ו ר א י נ ו :

אמרת אבי קהלני, אמרת נס ציונה. כי קהלני (או אבי בפי רבים בעיר) אינו רק אחד הדמויות הידועות בארץ ומי שסיפורי גבורתו הינם כבר מזמן חלק מהפנתיאון הלאומי, בזכות היותו בעל "עיטור הגבורה" ו"עיטור המופת" גם יחד -אלא גם, ללא ספק. בן העיר הידוע ביותר. מי שמלבד היותו לוחם מהולל, הקים מפלגה בשם "הדרך השלישית" ואף כיהן מטעמה כשר לבטחון פנים, עמד בראש האגודה למען החייל ומעורב בשפע פעילות ציבוריות התנדבותיות.

תמיד התעניין ויתעניין בכל הקורה כאן. תמיד רואים אנו אותו בטקס הזיכרון לחללי צה"ל, נושא דברים ומעלה את זכרו של אחיו, עמנואל ז"ל,  כמו גם את זכרם של המאות שנהרגו לצידו ותחת פיקודו, במהלך המלחמות.

וקהלני, זאת יודעים כולם בעירנו, אמנם גר מסיבות שונות בתל-אביב אבל הוא "נס ציוני בנשמה" גם בלי מרכאות ותמיד ראה ויראה עצמו ככזה. ואם אמירה זו טעונה הוכחה כביכול... הרי שאחרי 120 שנה - כבר שמורים לו ולאשתו דליה חלקות קבר כאן...

וכל ההקדמה הזו לא באה אלא מפני שכידידו האישי, נדהמתי לראות את שמו מועלה כמועמד כביכול לנשיאות המדינה, וזאת ב"סקר" שיזם בין קוראיו האתר "מיי ציונה" (אתר מתחרה יש לומר למען הגילוי הנאות, אך מעולם לא חילקתי לו "ציונים" ולא עסקתי בו, מלבד במקרה זה) 

מיד פניתי לאבי והוא נדהם לשמוע על כך.

ומדוע זה חשוב? אז כתבו... 

מפני שבמילייה התקשורתי מאוד מקובל שאנשי יחסי ציבור יוזמים העלאת "בלונים" כאלו לחלל האויר כדי לבדוק את כיוון הרוח. ומי מכם עלול לחשוב שקהלני יזם זאת. ולא היא, נ ק ו ד ה !

אגב, למיטב ידיעתי, לו רק רצה, היה יכול בקלות להיות בין המועמדים המובילים, אך הוא כבר מזמן לא מוכן לזחול בביצה הפוליטית ולעסוק בגיוס תמיכה והבטחות של חדרים אחוריים. 

מקומו בפנתיאון הלאומי כבר שמור לו והסיכוי היחידי שהוא יסכים להגשת שמו כמועמד, ל ה ע ר כ תי , הינו אם תהיה זו מפלגה גדולה וחשובה שתיזום זאת ותשתף חכי"ם ממפלגות אחרות - כדי לא "לצבוע" את המועמדות בגוון פוליטי. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה