רוק סטאר מקומי: תומר אורנשטיין מנס ציונה רוצה לכבוש את העולם !

$(function(){setImageBanner('55a84037-4730-450b-8870-5830a9564cc2','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})


תומר אורנשטיין הוא זמר ויוצר שהשקיע את כל מה שיש לו בדרך להפוך למוזיקאי. משיעורי פיתוח קול באמצע הלילה ועד המודל להערצה – מייקל ג'קסון.
תומר גרף למעלה מ-1.5 מיליון צפיות ביוטיוב, ויצר קהילת מעריצות ומעריצים בישראל ובעולם, תוך כדי שהוא מפיק סינגלים וקליפים. לאחרונה יצא תומר בסינגל וקליפ חדשים - HeartBreaker והוא ממשיך לסבב הופעות בישראל ובעולם.
המטרה שלו היא לכבוש את העולם: "את כל מה שיש לי שמתי במוזיקה, אני רוצה שהשירים שלי יעשו טוב לקהל שלי. אני עושה מוזיקה שמורכבת מהחוויות האישיות שלי"

צילום_יובל אראל תומר אורנשטיין TOMER

נס ציונה הוציאה עם השנים לא מעט מפורסמים מתחום הבידור, כאשר בראש ובראשונה אפשר למצוא את שימי תבורי. תומר אורנשטיין רוצה להיות הדבר הבא. תומר השקיע את כל מה שיש לו בהפיכה למוזיקאי, והוא רק בתחילת הדרך. כעת, לאחר שהוציא כמה סינגלים וקליפים, ורגע לפני שהוא יוצא לסיבוב הופעות נוסף, הוא מדבר על הכל.

מורן קריב

תומר, ספר לנו על עצמך:

"אני תומר אורנשטיין, גדלתי בנס ציונה, עד ממש לפני שנה. המשפחה עדיין גרה שם. מאז שאני זוכר את עצמי, מוזיקה הייתה המטרה הכי גדולה שלי בחיים וזה מה שמסב לי אושר. מוזיקה הייתה מקום מפלט בשבילי. זה בא לידי ביטוי כבר בגיל קטן, התחלתי ללמוד קלידים כבר בכיתה א'. אחרי זה למדתי גיטרה ולאחר מכן התחלתי ללמד את עצמי הפקה מוזיקלית. הייתי גם די ג'יי, עם קורס שעשיתי דרך העירייה. הייתי מנגן בבריכה העירונית של נס ציונה".

מתי העלית הילוך בנוגע למוזיקה?

"כשנכנסתי לצבא, הגדרתי מטרות קצת יותר רציניות. הייתי צריך לעשות צעדים פרקטיים כדי להצליח ולהיות סולן. אני חולם בגדול, והמטרה הייתה להגיע רחוק. בגיל 18 עשיתי פיתוח קול במשך 5 שנים. הייתי עושה אפילו אימונים באמצע הלילה מחוץ לבית. בגיל 23 הוצאתי את השיר הראשון – ורטיגו. הפקתי את השיר, כתבתי והלחנתי. נועם עקרבי, מפיק מוזיקלי, שעובד עם אמנים גדולים, הוא הפיק את כל השירים. אני שרתי והלחנתי. את הקליפ לשיר צילמתי באוקראינה עם מורן קריב, שהוא חבר טוב שלי. הוא מביים קליפים בשורה הראשונה בישראל".

מה היה השלב הבא?

"הוצאתי 4 שירים ו-4 קליפים במהלך השנה הזו. יהיו עוד 2 שירים שיצאו עד סוף השנה. עכשיו אני בנקודת תפנית, כי אני בסיבוב הופעות. התחלנו ב-10.9 בתל אביב, וההופעות הן כפיות. אנחנו עושים גם קאברים, עם עוד 6 נגנים בנוסף אליי. זמרת ליוויו, סקסופון, קלידים, יש שם הכל. עשיתי הופעה בקייב לא מזמן. היה ממש טוב וכיף. לפעמים אני לא מאמין, אני רואה מחיאות כפיים, ואני מרגיש כאילו בעולם אחר".

עד כמה השקעת במוזיקה?

"כל מה שיש לי אני שם במוזיקה, כי זו המטרה הגדולה שלי. אמרו לי שעדיף לי לעשות רק שירים, אבל אני אמרתי שאני צריך קליפים כדי להעביר את האווירה והכיף. לא רציתי לעשות קליפ בארץ, וידעתי שאני יכול לעשות קליפים יפים באירופה. הקליפ תרם לא פחות מהשיר לקהל שאמר שזה מגניב. אנשים צפו בקליפ, ואמרו יש פה משהו. בכל קליפ יש קטע אחר. ורטיגו זה סיפור אהבה, בשיר אחר נגעתי בנושא של כמו סופרמן. קליפ אחר הוא יותר חשוך, ובקליפ האחרון עברתי בבתים של מעריצות וצילמתי את התגובות שלהם כשאני מופיע להם בסלון".

אתה פונה לקהל בינלאומי או ישראלי.

"הקהל הישראלי זה משהו שלא השקעתי בו מספיק עד היום. אני כן רוצה שהקהל הישראלי יכיר אותי יותר. זה הבית שלי. אני ממשיך בסיבוב הופעות, יש לנו גם לונדון, ברלין ו-ורשה. החלום הגדול לזכות בגראמי ולהופיע מול עשרות אלפי אנשים. מבחינתי אני מסתכל קדימה, ואני רוצה שהמוזיקה שלי תעשה להם טוב. זה מוזיקה מהחוויות האישיות שלי, אבל אני מקבל הודעות על השיר TEARS שהוא עזר להם להתגבר על פרידות, וזה מרגש".

מה הם האייקונים שלך במוזיקה?

"האליל הגדול שלי זה מייקל ג'קסון, אני מאוד אוהב לשמוע את קווין, אירוסמית', אלטון ג'ון, ואני שואב הרבה מג'סטין טימברלייק, כי אני אוהב את מה שהוא עושה שם. בארץ, אני מעריך את הדרך שעשה אליעד, ואני אוהב גם את עברי לידר. אני בנאדם של רוקנרול, ואני מנסה לעשות את השילוב של מיינסטרים, אבל להישאר בנשמה שלי עם רוק".

"הסינגל החדש מבוסס על מערכת היחסים האחרונה שלי שהייתה כנגד כל הסיכויים עם בחורה שהיא שוברת לבבות קלאסית. אני הגבר היחידי שעבר "לשלב הגמר" והחזיק איתה 4 שנים במערכת יחסים סוערת. בחרתי להפיק את התחושות שלי כלפיה לסינגל שעוסק ברצון הטבעי שלנו להשיג את הלא מושג", סיכם תומר.

 מתן ברנס

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה