שימי תבורי : "המלצתי לבן-אל שלא יביא לעולם את נכדי" - ראיון מיוחד עם הזמר יליד נס ציונה

$(function(){setImageBanner('9323d0ec-8d6e-4e38-b306-766bf52e053c','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,45989,'Image','');})

שימי תבורי בגילוי לב יוצא דופן : "המלצתי לבן-אל שלא יביא לעולם את נכדי" - ראיון מיוחד לנתנאל סמריק בתכנית "קול הכבוד" גל"צ דיגיטל. הזמר שנולד והתחיל את הקריירה בנס ציונה בראיון מכל הלב.

שימי תבורי באדיבות יחסי ציבור מקור סקופר

שימי תבורי : "המלצתי לבן-אל שלא יביא לעולם את נכדי" - ראיון מיוחד של הזמר יליד נס ציונה

האמן והמוזיקאי, שימי תבורי, התארח אצל נתנאל סמריק בתכנית "קול הכבוד" בדיגיטל של גלי צה"ל, לראשונה באולם צוותא בתל אביב, לראיון אישי מרתק ואינטימי מול שלוש מצלמות בו חלק כמה גילויים מפתיעים, סיפורים שלא שמענו מעולם ודעות על הקריירה של בנו, מחצית מהצמד הפורש "סטטיק ובן אל".

שימי תבורי לבן-אל: ״תחשוב לפני שאתה מדבר״

האם כיום היה קונה כרטיס להופעה של סטטיק ובן-אל? מה דעתו על הקול של סטטיק? מתי יצא ממעצר להופיע בליווי שוטרים? ואיפה עבד בתחילת דרכו עם זוהר ארגוב?

"תחשוב לפני שאתה מדבר… הוא הגיע לסף שיגעון, חצי שיגעון… אבל גם לי זה קרה וקורה להרבה מאוד זוגות. הוא עובר את מה שאני עברתי, ויהיו לו עוד הרבה מאוד קשיים בחיים." אמר כאשר נשאל על הפרשה בה בנו המפורסם, בן אל תבורי, הוקלט בצעקות וגידופים כנגד אשתו לשעבר ואם ילדו היחיד.

תבורי משתף בראיון כי ביקש מבן-אל מראש לא להביא לעולם את הנכד עם בת זוגו. "הזהרתי אותו, אבל כל בן אדם עושה מה שהוא בוחר".

"כשאני שומע את סטטיק, סטטיק אין לו קול יפה, סליחה. לא עושה לי כלום הקול שלו. זה לא ארז נץ מנגן, זה לא אלדד שרים שעשה את העיבודים בתקופה שלי עם בני נגרי ז"ל.

אנשים שעשו מוזיקה, לא רקדניות ורקדנים… באתי לראות רקדניות? אני באתי לשמוע זמר, באתי לשמוע מוזיקאים, אני לא באתי לשמוע את הג'ננה של המחשבים." הצהיר בגאון לאחר שנשאל: "האם היה קונה כרטיס להופעה של סטטיק ובן אל?" והשיב את התשובה המפתיעה: "לא".

תבורי מוסיף עוד שלל גילויים אודות ההתמכרות לסמים ונטייה להימורים, הבת האנורקסית שממנה נפרד בבית החולים, הילדים הם סיבת הקרע עם חתן פרס ישראל, אביהו מדינה, בקרע שאי אפשר לאחות וגם חולם להזדקן בלאס וגאס.

במשדר מיוחד שיוצא לאור בדיגיטל של גלי צה"ל, ממשיך את העונה החדשה של תכניות הראיונות בהגשת נתנאל סמריק - תכנית בה התארחו בין היתר, שלמה ארצי, חוה אלברשטיין, השופט העליון בדימוס חנן מלצר, אדיר מילר וצמרת אנשי עשייה ותרבות במדינת ישראל.

ממועדון קליפסו לפרס מפעל חיים- קבלו את שימי תבורי!

אי שם בשנות השבעים ארגן עמוס רומנו ז"ל, שנפל במלחמת יום הכיפורים, הופעה לחברו הטוב שעשה את הצעדים הראשונים בתחום הזמר. הוא חפש שם קליט יותר מאשר שמשון טווילי והגה את השם שימי תבורי. כמעט 50 שנה לאחר מכן, קיבל הזמר מנס ציונה פרס מפעל חיים מארגון א.מ.י., אגודת אמני ישראל.

צפו בוודיאו מתוך הראיון המלא של שימי תבורי עם נתנאל סמריק, 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה