שי בלנקו מנחם, המתאבק והשחקן מנס ציונה שהיה גם לזמר, משיק את "בלנקומניה" - האלבום החדש שלו.

$(function(){})

אחרי שהוציא בשנה האחרונה 4 סינגלים שונים והתחיל סיבוב הופעות ברחבי הארץ כשהאחרון היה בערב יום העצמאות בבמה המרכזת של נס ציונה בה הוא גדל - שי בלנקו מנחם משחרר את אלבום הבכורה שלו.

מעיין אסיסקוביץ

ביום א' הקרוב יושק "בלנקומניה" - אלבום הבכורה של שי בלנקו, זמר ואמן צעיר, יליד העיר נס ציונה ומי שהופיע ביום העצמאות האחרון על הבמה המרכזית בעיר. באלבום הוא מספר את סיפור חייו בתור מתאבק מקצועי, שחקן ובחור שמכור לתשומת לב ורוצה זוגיות.
האלבום בנוי בצורה ייחודית, כאירוע היאבקות - כולל כרוז המכריז על רגעים משמעותיים בקרב, התייחסות לביטויים מתוך עולם ההיאבקות, יום הקרב ועוד. באלבום שי מבקש לקבל את ההזדמנות שלו גם בעולם המשחק ומשתף את המאזינים בחוויות (טובות וכאלו שפחות) מתוך חייו האישיים. את האלבום הוא בחר לסיים עם הרבה אמונה, מתוך אמונה שיש מי שמשגיח עליו מלמעלה וגם מתוך אמונה גדולה בעצמו.

לפרטים נוספים, להאזנה ולהורדת השירים –

https://albumreleases.wixsite.com/shayblanco

שי בלנקו מנחם אף הספיק להשתתף בסדרות כמו 'ג'ודה' בהוט או 'פעם בשבוע' בכאן, סרטים בהם ההפקה הבינלאומית 'עשיו' ו'הוטל בוטיק פריז' ופרסומות בהן הפרסומת האחרונה ל'במבה', 'ביטוח 9 מיליון', 'בנק הפועלים', 'דה וויס' ועוד. במקביל, הוא מתמודד כמתאבק מקצועי-בידורי ואף היה מועמד להצטרף לליגת ההיאבקות העולמית WWE.
שי הוא אמן ויוצר צעיר שמבלה לא מעט על הבמות ומאחורי המצלמות בשנים האחרונות. הוא הופיע בתפקידי משנה בסדרות, סרטים ופרסומת ובמקביל מנהל קריירה מקצועית בתור מתאבק - כך התחיל את הדרך המקצועית שלו בתור איש במה . הרגע ששינה את הסיפור מבחינתו הגיע לקראת סיום כיתה י"ב. לשי היה תפקיד מרכזי בהצגת הסיום של התיכון, אך בעקבות פרידה כואבת ומשבר אישי הוא אושפז בבית החולים 'קפלן' עם שברון לב. 
בשנתיים האחרונות הוא החליט שבמקום לחכות על הספה בנס ציונה לתפקיד הבא, הוא יתחיל ליצור. בהתחלה הוא יצר סרטוני רשת הומוריסטיים, אבל מהר מאוד הבין שזה לא מה שהוא באמת רוצה לעשות ושזה מאולץ. "הבנתי שאני חייב ליצור והחלטתי להמר על עצמי ולהתמודד עם הפחד הכי גדול שלי, שהוא גם הדבר שהכי רציתי לעשות - לשיר", הוא החליט. 

שני השירים הראשונים שהוציא (הראשון מביניהם לפני שנה - https://www.youtube.com/watch?v=pFSQDA99eHM )עסקו בנושאים הומוריסטיים ועם הזמן צבר ביטחון והשמעות והשירים הבאים כבר עסקו בנושאים המשמעותיים בחייו של שי ודיברו על אהבה ואמונה. הוא  החליט להביא את האמת שלו לשירה ובחודשים האחרונים השלים את העבודה על אלבום הבכורה שלו שכולל את סיפור חייו, כולל האשפוז בבית חולים, ויתור על החלומות בעקבות אהבה, פרידה מבת זוג שלא הצליחה לקבל את זה שהוא זמר, סצינת הדייטים התל-אביבית והתייחסות למקום שלו בתור שחקן.

-----------



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה