עם: רמי קוסטובסקי, ה"ספונסר" של הסקציה

$(function(){setImageBanner('3383be25-fba4-46af-bcf8-de0bf5c6eebe','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45989,'Image','');})

המספר איך הפך הנער הנס ציוני ששיחק דווקא כדורסל ב"עירוני" לתומך הראשי של אגודת הכדורגל ועל החברה המצליחה שהקים "קרדיט-קלין" המסייעת לאנשים לשקם את שמם הטוב – במישור הפיננסי.

 פרטי

            מאת: אבי בן דוד.

 

את רמי קוסטובסקי (35) זוכרים רבים מחובבי הכדורסל בעיר דווקא כשחקן בקבוצת הנערים של "עירוני", כך שגבות רבות הורמו שנמסר לפני למעלה משנה – כי הוא הפך ל"ספונסר" של הסקציה וכי ישקיע מאות אלפי ₪ מדי שנה בתחביבו החדש...

            אלא שהתחביב אינו חדש – הוא ממהר להבהיר לי... ותמיד שיחק ואהד את כל משחקי הכדור ואף רכש מנוי לסקציה, אבל לא מעבר לכך. אבל, להחלטה לסייע דווקא לסקציה – גרם דווקא המזל העיוור...

מסתבר שרמי מטפל בהשכרת הדירה בה התגוררו הוריו והוא בשעתו ברח' הלב 6 ויום אחד פנו אליו מהעמותה, בהצעה לשכור אותה עבור השוער הזר אוסטין אגירה

הוא הוזמן לפגישה במשרדי העמותה ו"נדלק" על מה שראה ושמע. ומכאן והדרך להסכם האימוץ היתה קצרה וכיום הוא בהחלט מרוצה מהחלטה ומהצפיה בשחקניו של גוטמן עולים למגרש עם החולצה עליה מתנוסס השם "קרדיט קלין".

 

ומהי בעצם "קרדיט קלין"?

 ובכן, כשמה כן היא – חברה הדואגת ללקוחותיה לדו"ח אשראי נקי

ונסביר: לא אחת אנשים מסתבכים כלכלית, לרוב שלא מתוך כוונות רעות. אבל גם כשהם יוצאים מהתסבוכת, הרי דרוג האשראי שלהם כבר נפגע ולכאורה ללא תקנה...

ובכן, מסתבר שהדברים אינם כה פשוטים ובהחלט יש מה לעשות בכדי לתקן את המצב וזו מומחיותו של רמי.

בחברה שהקים והוא בעליה, עובדים כיום 30 איש וכנראה שהעסקים טובים, גם בתקופת הקורונה. אם כי כפי שהוא אומר בחיוך – יותר אנשים הסתבכו ויזדקקו לעזרתו, אבל לפחות מתוכם יש יכולת לשלם עבור השרות שלו. בקיצור, רק ימים יגידו על ההשלכות.

את החברה הקים לאחר שקודם לכן הקים חברה נוספת בשם "בק ראונד" לבדיקות רקע על מועמדים/ות לעבודה וכו' המתמחה בבדיקות ברשתות וריכוז כל המידע הקיים בהן אודות הנבדק/ת (יעיל גם להורים מודאגים לבדיקת הכלה/ החתן העתידים...)

לשני התחומים גם יחד הגיע לאחר כמה שנות עבודה כקב"ט אמינות וביטחון בבנק דיסקונט. (מעין מח"ש פנימית לשמירת טוהר המידות).  ואיך הגיע לשם? ובכן, בצבא שירת כמפקד בילוש במצ"ח ולאחר מכן למד בבר אילן קרימינולוגיה. כך שהתחום היה עבורו כמעט מתבקש.

רמי עם השוער הזר – "בזכותו" הפך ספונסר.פרטי

נשוב לרמי ולילדותו בנס ציונה, אליה עלתה משפחתו מאוקראינה עת היה כבן ארבע בלבד.

השנה הייתה 1990 תקופת גלי העליה הגדולים מבריה"מ לשעבר והמשפחה נקלטה כאן היטב. את אביו, מיכאל, אתם מכירים כרופא ילדים ותיק ומוערך ב"מאוחדת" ואילו אמו עבדה שנים רבות כמרכזת הוראת מתמטיקה בתיכון אזורי ברנר.

גם סבו וסבתו מצד האם עלו איתם ארצה ואת סבו, גרש ז"ל, זוכרים אלפי בני עירנו כאיש האחזקה של בית הנוער והמועדונצ'יק.

כילד אהב רמי ספורט מכל הסוגים ושיחק כאמור כדורסל בקבוצות הגיל השונות של "עירוני" מכתה ב' ועד יב' (!)

מסלול בתיה"ס שלו כולל את: ראשונים, בן צבי, חטה"ב בגין ותיכון בן גוריון וילדותו עברה עליו תחילה ברח' הלב (הדירה המושכרת, זוכרים?) ובהמשך ברח' הגלים. כיום הוא גר ב"סביוני נצר" עם רעייתו תמר וילדיהם עמית בן החמש ואורי בת כשנה וחצי.

עם משפחתו, הרעייה תמר וילדיהם עמית ואורי.פרטי

פרטי

תושבי האזור ועוד הורים רבים, מכירים אותם מ"עץ המוצצים" שקם ביוזמתם, להנצחת זכרו של אלון, בנם הפעוט שנפטר מסרטן.

טרגדיה זו דחפה אותו להשקיע יותר מעצמו בקהילה ובחברה וכך – בצירוף המזל העיוור – מצא עצמו בסקציה. הוא הגיע אליה כשהיתה בליגת העל, שפרושה חשיפה ויוקרה רבים, אך לא העלה על דעתו לנטוש כשירדה ללאומית, להיפך, הוא שם ויישאר שם, ככל שניתן להעריך.

הוא הסתדר מצויין עם ההנהלה הקודמת וכך אף עם הנוכחית והמשימה שנטל על עצמו עתה – היא סיוע בבנייה מחדש של מח' השיווק, בדגש על גיבוש האוהדים.

איך עושים זאת?

אנו נשוב אליו כשהרעיונות יהיו בשלב מתקדם פלוס  ואז ורק אז – הוא ישמח לספר לנו ולכם עליהם.

 

ובינתיים, בהצלחה רמי, בעסקים ובתחביב !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה