אנשי "יש עתיד" יהודה חיימוביץ וצביה סימון: רק ביחד נשמור על נס ציונה!

$(function(){})

רשימת יחד למועצת העיר בהובלת ראש העיר המכהן, שמואל בוקסר, היא רשימה המאחדת את סיעות ׳יש עתיד׳, ׳כחול לבן׳ ו׳טוב׳. והיא כוללת חמישה אנשי ׳יש עתיד׳ כאשר יהודה חיימוביץ, ראש מטה יש עתיד בנס ציונה במקום השני, צביה הרצוג סימון מנהלת המטה במקום השישי ושקד ביטון במקום התשיעי.
כך הם מסבירים את שיתוף הפעולה עם בוקסר בו בחרו.

אנשי "יש עתיד" בנס ציונה מכריזים:  רק ביחד נשמור על נס ציונה!

רשימת יחד למועצת העיר היא רשימה המאחדת את סיעות ׳יש עתיד׳, ׳כחול לבן׳ ו׳טוב׳, רשימתו של ראש העיר המכהן, שמואל בוקסר.

"בימים אלה אנחנו מאמינים שאחדות ועשייה מתוך אחריות היא הדבר החשוב ביותר. איחוד כוחות זה מבוסס על הסכמות רחבות והשקפת עולם מגובשת, על איך צריכה להראות החברה בה ומתוך דאגה למרקם של החברה הישראלית שכולנו מבינים היום כמה הוא משפיע על חוסננו כחברה וכמדינה.
הבחירות המוניציפליות הקרובות הן המשך ישיר במאבק על דמותה ואופייה הליברלי של ישראל ואנו נמשיך להילחם עליה.
הרשימה החזקה והמגוונת שלנו מובלת על ידי אנשי ציבור, נשים, גברים, אנשי היי-טק, תעשייה, התנדבות וצעירים מבטיחים שימשיכו את העשייה למען עתידה של נס ציונה וזו רשימה היחידה שמביאה בשורה של אחדות בעם ועשייה שתשמור ותקדם את נס ציונה להיות עיר איכותית, ירוקה וליברלית.
רשימת יחד כוללת חמישה אנשי ׳יש עתיד׳ כאשר יהודה חיימוביץ, ראש מטה "יש עתיד" בנס ציונה. במקום השני, צביה הרצוג סימון מנהלת המטה במקום השישי, ושקד ביטון במקום התשיעי.
אנשי ׳יש עתיד׳ תמיד שמו את טובת האזרחים בראש סדר העדיפות וגם הפעם אנחנו באים לעבוד בשבילכם. יותר מתמיד, חשוב שתעניקו לנו את הקול שלכם כדי שנוכל להשפיע ולקדם את העיר עפ"י ערכינו. יחד, בעזרת הרוח הגבית של מפלגת יש עתיד ופעיליה בנס ציונה, אנחנו מתכוונים להוביל את נס ציונה ולפעול תמיד מתוך הסכמה רחבה ודאגה אמיתית לעיר ולתושביה."

$(function(){})

הכירו שניים מן הרשימה:


יהודה חיימוביץ':

פרטי

(בתמונה עם יאיר לפיד)
תושב נס ציונה כ 25 שנה, נשוי לאלונה, דוקטורנטית בתחום האוטיזם ואב לשלושה. סגן אלוף במילואים וחבר מועצה לשעבר בנס ציונה.
יהודה עורך דין ואיש הייטק, והיה ממקימי מטה יש עתיד בעיר וראש המטה מזה 6 שנים. יהודה פעיל חברתי ארצי ופעיל בעיר בתחום הספורט.
הנושאים הקרובים לליבו של יהודה הם החינוך הטכנולוגי, התפתחות העיר תוך שמירה על צביונה ונראות העיר.


צביה סימון:

פרטי

(בתמונה עם חה"כ בן ארי)
צביה תושבת העיר כבר 25 שנים, נשואה לדב העובד במערכת הביטחון, אמא לשלושה בנים,
בעלת תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי וניסיון של 27 שנים כמנהלת פרויקטים עתירי תקציב בחיל האוויר, וכיום מדריכת כושר גופני בקהילה ועוסקת בפעילות גופנית כחלק מקידום אורח חיים בריא.
הנושאים הבוערים בנפשה הם החינוך ואורח חיים בריא והיא מעוניינת לקידום פתרונות על מנת שהדור הצעיר בנס ציונה יישאר להתגורר בה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה