אריק בן חורין מספר: מה אביא איתי למירוץ לראשות העיר נס ציונה.

$(function(){})

המועמד המפתיע וה"אוטסיידר" מסביר מדוע לא תראו את תמונתו על שלטי חוצות.. ומה הוא מביא איתו למירוץ לראשות העיר נס ציונה. מהו המטען הערכי שלו.

אריק בן חורין - מתמודד לראשות העיר נס ציונה

אריק בן חורין מספר: מה אביא איתי למירוץ לראשות העיר נס ציונה.

אריק , נכון שאם היה לך כסף כן היית משקיע בשלטי חוצות ובפירסומים ובפלאיירים ובעיתונים ?!

לא חיכיתי לשאלה כזאת אבל עניתי מיד , שמעולם לא היה לי הון כסף , ומעולם גם לא ראיתי שטרות , שהיו חקוקים בהם עבורי הערכים החכמה והחלומות..

$(function(){})

 אנחנו זוכים לעשות משהו משמעותי , ומביאים את הפשטות למערכת בחירות , שברור שהיא כל כך יקרה , וגם ברור שאפשר אחרת . באים מצוידים בערכים ורק הם יהיו מתווי הדרך , שננהג בהם בכבוד לאנשים ובשכנוע . בשום רגע לא בהאשמות לאחרים , בשום שיח לא גידופים ורכילויות כלפי אף לא אחד או אחת מהמועמדים , ככל שיהיו גדולים מאיתנו ומנוסים מאיתנו ועשירים ומפורסמים מכולנו ביחד . מעולם לא רציתי שתמונתי תהיה על לוח מודעות ברחובות ובצמתים וגם לא עם האורות . אני מביא את התשוקה לגעת בעוד אנשים טובים בדרך . את אהבתי הגדולה לארץ הנס , שליבי חקוק בתוכה.

את הדוגמא האישית בהתנדבות . בעשייה חינוכית משמעותית בכל המסגרות שהייתי בהן כל השנים . בניהול חברות , ובהטבעת חותם במערכת החינוך הארצית והעירונית . וכן במערכת התיירות . וגם בתחום העבודה : קורס משצי''ם בתיכוניים לפיתוח קול מנהיגות של נוער . ופיתוח וביצוע פרוייקט ייחודי - ילדים בגנים מובילים בשבילים .. יש לי הון ענק של תלמידים וחניכים וחברים . אף לא אחד יבקש ממני בעבורו ויש לי חלום שנס ציונה תהיה עיר של ערכים ,שייבחרו על ידי הנוער בשלטים

 אני , אריק בן-חורין , נעניתי לבקשות ארוכות ימים להתמודד לראשות העיר נס ציונה

זכיתי במסע חינוכי מרתק בשנות ההוראה וההדרכה.הנוער היה תמיד האור. לא מכיר בשום מקום אחר שקול הקמפיין נוצר , קם ומנוהל על - ידי הנוער. נפרסם ארבעה פרקים סדורים של חזון בעבור עתידה של העיר נס ציונה : חינוך שיוויוני.תשתיות עיר ברת קיימא.שירות,רווחה ופנאי.נוער וספורט

 כי משהו מניחוח הדרך נשאר תמיד בנפש שהולכת בו ..

אריק  בן - חורין  לראשות  העיר . מנהיגות . ערכים

מאחל לכולנו להיות ראויים - להיקרא מובילים

אריק

 

 

לקוראינו:

מדור זה כשמו כן הוא, מיועד ל"הודעות מטעם המתמודדים ובאחריותם.

המערכת

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה