בחירות לעיריית נס ציונה 2023: השבוע שהיה במרוץ לראשות העירייה ומועצת העיר

$(function(){setImageBanner('ac041d59-7df3-4956-afe6-c77b650139a8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

הבחירות המוניציפליות ייערכו אחרי החגים בתאריך 31/10/2023 ובנס ציונה מערכת הבחירות מעלה הילוך. לטובת הגולשים אנו מגישים לכם את סיקור אירועי מערכת הבחירות בנס ציונה בשבוע האחרון.

בחירות לעיריית נס ציונה 2023 סיקור עדכונים מועמדים רשימות

בחירות לעיריית נס ציונה 2023: השבוע שהיה במרוץ לראשות העירייה ומועצת העיר

את הכתבות המלאות וסיקור מערכת הבחירות בנס ציונה תוכלו לקרוא באתר המקומון נס ציונה נט וברשת החברתית פייסבוק בדף של האתר. כמו כן אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ הייעודית בה מתפרסמים עדוכני בחירות בלבד. 

$(function(){})

עמוס לוגסי ורשימת "קול נס ציונה" מציגים מועמדת נוספת לרשימה- גל וידר.  

בחירות לעיריית נס ציונה 2023 : קבלו את גל וידר: בעלת תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה וכיום סוכנת מכירות בחברה גדולה מאוד בארץ. גלי, נציגת שכונת "הוואלי"הינה אם לשני ילדים במערכת החינוך הנס ציונית ומעורה בתחום ובדרכים לשיפורו

קמפיין 'לקחת את העיר בידיים' יוצא לדרך ! 

בחירות לעירייה 2023 - אחת לחמש שנים ניתנת לנו הזדמנות להשפיע באופן ישיר על העתיד שלנו – להצביע ולבחור את ראש העיר וחברות וחברי המועצה שלנו, לשים קול עבור דמוקרטיה ושוויון. השנה אנחנו חייבות וחייבים לנצל את ההזדמנות הזאת ולקחת את העיר בידיים.

האיחוד המפתיע לקראת הבחירות לראשות העיר נס ציונה 

שמואל בוקסר, ראש העיר נס-ציונה והעומד בראש סיעת "טוב" התאחד עם העומדים בראש רשימת "יחד", בראשות משותפת של יהודה חיימוביץ וליאור אלימלך, ראשי מטות "יש עתיד" ו"כחול לבן" בנס ציונה. הרשימה המאוחדת תקרא "טוב יחד".

בוקסר החל להציג את "הפנים החדשות" והנשיות ברשימתו. אורלי פרטוק וקרין לאופר
 
לאחר השלמת המו"מ עם "יחד" וצירופם של יהודה חימוביץ וליאור אלימלך לרשימתו, התפנה בוקסר להתחיל להציג את יתר חברי/ות הרשימה, כמובן בשלבים. הערב בכנס שלו ב"ויטראז' תוצג כנראה הרשימה כולה. קבלו את שתי הראשונות.

גלית אבינועם שוב הסתבכה.. הפעם בהתחזות לאדריכלית, למרות שטרם סיימה לימודיה בתחום.

בפעם הקודמת זו היתה פליטת הפה האומללה עם "תמותו" .. והפעם היא נאלצת להודות כי היא אינה אדריכלית מוסמכת אלא רק "מאסטרנטית לתואר שני באדריכלות" ומה יש לה לומר להגנתה? לנו טרם ענתה, אך בפייסבוק השיבה למי שאיתגר אותה ולמעשה אישרה את העובדות, "מדובר בטעות הגהה .. " והבטיחה כי "תנחה את הצוות שלה להקפיד על כך".

סיקור הבחירות בנס ציונה 2023 באתר המקומון נס ציונה נט 

עדכוני וואטסאפ בחירות נס ציונה להצטרפות לחצו כאן

סיקור מערכת הבחירות לראשות העיר נס ציונה ולמועצת העיר באתר המקומון נס ציונה נט. כל המידע והעדכונים, הרשימות וההודעות מטעם הסיעות המתמודדות בנס ציונה, סקרי בחירות בנס ציונה והחדשות המקומיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה