בלעדי, לראשונה: גיל אנוקוב מסביר את הצבעתו נגד מיזם נעים בסופ״ש.

$(function(){setImageBanner('be18d9b3-9abb-4eb3-8de2-e20497c15156','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

לפני כחודשיים עלתה להצבעה במועצת העיר ההחלטה להצטרף למיזם "נעים בסופ״ש" של עיריית תל אביב. זה הזמן להבהיר כמה נקודות חשובות.

1

הודעות מטעם הרשימות המתמודדות ובאחריותן

בלעדי, לראשונה: גיל אנוקוב מסביר את הצבעתו נגד מיזם נעים בסופ״ש.

כפי שאמרתי בישיבת המועצה, אני בעד פתרונות תחבורה ציבורית בסוף השבוע לתושבי נס ציונה: לנוער שרוצה לנסוע לתל אביב בשישי בערב  או בשבת, לחיילים שצריכים  לחזור מוקדם לבסיס, לסטודנטים שגרים בתל אביב ורוצים לבוא לבקר את ההורים, לעובדים זרים שמטפלים בבני משפחה היקרים לנו, ולתושבים שרוצים לנסוע לכל מקום בו יחפצו.

$(function(){})

נס ציונה היא עיר חילונית, חופשית וליברלית, וזכות התנועה היא זכות בסיסית שלא אמורה להיות מוגבלת רק לבעלי רכב פרטי. אבל, אני בעד מנהל תקין, ובעד פתרונות שבאמת עובדים, ולא כאלה שעולה מהם ריח של פופוליזם זול כדי לעשות הון פוליטי.

אז מי שיעוט על ההצבעה שלי כדי להשחיר את פני, ולנסות ולצייר אותי ואת נס ציונה ירוקה כרשימה לא-פלורליסטית או לא-ליברלית, תשובתי היא: "נס ציונה ירוקה" היא רשימה של כל תושבי נס ציונה, והיא תשמור ואף תעצים את האופי הליברלי והחופשי של העיר.

אז למה בכל זאת הצבעתי נגד? בעיקר כי ההצעה הוצגה לחברי מועצת העיר מבלי שניתנה לנו שהות ללמוד אותה באופן ענייני, לבחון חלופות, לבדוק עלויות וצרכים וכדומה. היא פשוט הובאה כמוצר מוגמר למועצת העיר. היה ברור לי שמנסים להפוך אותנו ל"חותמת גומי", והדבר הכעיס אותי מכוון שזו לא היתה הפעם היחידה בתקופת הבחירות שדברים נעשים בהנחתה, בלי בדיקה, בלי התייעצות, בלי שיתוף, בלי שקיפות ותוך שימוש לא מיטבי בכספי ציבור. גם חברים נוספים במועצת העיר יצאו כנגד הדרך שבה הוצעה התכנית. מכיוון שהיה ברור שההצעה תעבור די בקלות, החלטתי להתנגד לה כדי לעמוד על העיקרון, אבל בלי לסכן אותה.

אנחנו נסיר את האבק שהצטבר פה ב-5 שנים האחרונות, ונלטש מחדש את היהלום של השפלה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה