במי תתמכו בסיבוב השני? מדוע נציגי 6 רשימות אחרות כולל ארבעת המועמדים לראשות העיר - מ ת ח מ ק י ם !

$(function(){setImageBanner('5422fc1f-be60-4d15-a42c-129885d70131','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

סיבוב בחירות שני בנס ציונה - אם ציפיתם משום מה שארבעת המועמדים/ת שבקשו את אמונכם לראשות העיר ונציגי ארבעת הרשימות האחרות למועצת העיר- יואילו להביע עמדה ברורה בשאלה המתבקשת - למי לדעתם על תומכיהם להצביע? ט ע י ת ם ...
גלית אבינועם לא טרחה להגיב לשאלתנו זו, כנ"ל עמוס לוגסי, אלי לוי ועמרי רווח. יגודה "בחו"ל"..ובליכוד "הדובר חולה"..
רק נאור ירושלמי וערן רפאל השיבו. ירושלמי מתייעץ עדיין עם חבריו, אך מבטיח "חדשות בקרוב" ואילו ש"ס "תעבוד עם כל ראש עיר שייבחר". כמה מפתיע...
תשובותיהם המלאות מובאות בהמשך, לצד הסבריהם לתוצאות הבחירות מנקודת ראותם.

במי תתמכו בסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית נס ציונה ? מדוע נציגי 6 רשימות אחרות כולל ארבעת המועמדים לראשות העיר - מ ת ח מ ק י ם !

סיבוב ב' הנקרא גם הבחירות החוזרות בנס ציונה יתקיים ביום ראשון 10/03/2024

נאור ירושלמי

$(function(){})

כך השיב נאור ירושלמי:

רשימת "נס ציונה ירוקה" הצליחה לשמור על כוחה בשדה פוליטי משתנה והפכפך, עם שחקנים חדשים רבים ומגוונים. תרמו לכך המסר הערכי הברור שלנו, בשילוב המוניטין שצברנו והיושרה שהפגנו בקדנציה האחרונה, כרשימה ששואפת לבנות שיתופי פעולה למען תושבי נס ציונה. הוכחנו שיש לנו בסיס ציבורי מוצק, וזה אחד ההישגים. במרוץ לראשות העיר תמכו כ- 15% מהתושבים בי כאדם המתאים ביותר לשמש ראש עיר. ניכר שהתושבים רוצים בשינוי ובמנהיגות חדשה, אבל המסר הלוחמני של תומר תדהר סחף קהלים רחבים יותר.

כמו בעבר, אנחנו נוודא שכל קואליציה בהשתתפותנו תבטיח את העקרונות המהווים את המסד של נס ציונה ירוקה: עיר ליברלית ופתוחה, ניהול עיר שקוף ומשתף, שמירה על השטחים הפתוחים בראשם גבעות הכורכר והמסדרון האקולוגי, חישוב מסלול מחדש של הקו הכחול, קידום מצויינות במערכת החינוך, שיפור התחזוקה, הנקיון והגינון בעיר, והחזרת התושב למרכז.

בימים אלו אנחנו מתייעצים עם חברינו לגבי הצעדים הבאים והסיבוב השני בנס ציונה. חדשות בקרוב.

כך השיב ערן רפאל (ש"ס) נס ציונה 

ערן רפאל (ש"ס) נס ציונה 

ב"ה צלחנו את מערכת הבחירות הזו תוך שמירה מכל משמר על קמפיין נקי, נטול לשון הרע והכפשות.

אנו מברכים על התוצאה המרשימה ועל אימון הציבור בנו ובדרך אותה אנו מייצגים.

בשנים האחרונות פעלתי רבות למען הציבור מחוץ למועצת העיר וללא תפקיד רשמי, וכעת בחרדת קודש אני ניגש יחד עם שותפיי לדרך לעשות את מירב ומיטב המאמצים לפעול למען שולחינו ולמען כלל הציבור.

בשעה זו אני נושא תפילה זכה שאעשה את שליחותי נאמנה, כאשר לנגד עיני ניצבת צוואת מרן הרב עובדיה זצ"ל לעמוד לימין מסורת ישראל, קירוב הלבבות והדאגה לשכבות המוחלשות.

לשאלת הבחירות לראשות העיר, תנועת שס נס ציונה, בהכוונת הנהלת התנועה הארצית תעבוד עם כל ראש עיר שייבחר ותרתום את כלל משרדי הממשלה שבראשות שרי ש"ס למען הצלחת העיר ותושביה, וזאת בהמשך ישיר לפעולותינו בשנים האחרונות במסגרת הלשכה לפניות הציבור שהקמנו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה