בעקבות האיחוד של בוקסר עם יש עתיד: מטה מחאת נס ציונה תוקף בעוצמה את החיבור עם איש הליכוד.

$(function(){setImageBanner('c607c50b-bf9a-4d37-be4a-9c7e9296da2f','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,51148,'Image','');})

בחירות 2023 בנס ציונה: מובילי מחאת נס ציונה יצאו בחריפות נגד האיחוד, אך במטה יש עתיד בנס ציונה לא חושבים שלמישהו יש מונופול על המחאה.

מימין צבי פלטיאל משמאל טל קלר

בעקבות האיחוד של בוקסר עם יש עתיד: מטה מחאת נס ציונה תוקף בעוצמה את החיבור עם איש הליכוד.

בעקבות האיחוד המפתיע ויוצא הדופן בין סיעות יש עתיד והמחנה הממלכתי בנס ציונה, לבין שמואל בוקסר וסיעתו, שלח מטה מחאת נס ציונה את המכתב התקיף הבא לחברי הכנסת וראשי יש עתיד. 

ממטה מחאת נס ציונה נמסר על ידי נציגם, צבי פלטיאל, כי המכתב המצורף שנשלח להנהגת יש עתיד הארצית מדבר בעדו.

$(function(){})

נוסח המכתב שהועבר על ראשי יש עתיד

 אל חה"כ של "יש עתיד": קארין אלהרר
ולאדימיר בליאק בועז טופורובסקי מאיר כהן יוראי להב הרצאנו ד"ר מטי צרפתי הרכבי
העתק: רום גולן


שלום וברכה,

שמחנו לארח אתכם בהפגנות "מחאת נס ציונה" ולהעמיד לרשותכם את הבמה והמיקרופון. התרגשנו מהמסרים הנוקבים שלכם נגד ההפיכה המשטרית והקואליציה שמובילה אותה. נראה היה שהדברים יוצאים מן הלב. לכן, הצטרפות "יש עתיד" לקואליצית שמואל בוקסר בבחירות נס ציונה כה מאכזבת.

נזכיר, שמואל בוקסר הוא איש ליכוד ותומך נתניהו. נכון, הוא אינו מעמיד עצמו לבחירה ברשימת הליכוד, אך הליכוד תומך בו, והוא תומך בליכוד. שינוי שם הרשימה אינו מעיד על שינוי הגישה של בוקסר - מעשיו יעידו. נזכיר כאן רק אחד מהם: בוקסר קרא להצטרפות לממשלת נתניהו במודעה שפרסם עם ראשי ערים אחרות של הליכוד. הוא ניסה ליצור מצג שווא לפיו העיר, שרוב מצביעיה מתנגדי ההפיכה המשטרית, תומכת בראש ממשלה מושחת ומסוכן.
כאזרחים מודאגים המכלים זמן יקר וארוך בהפגנות נגד הקואליציה הנוכחית מדי שבוע מזה שנים, אנו מגנים את הזלזול של מפלגת האופוזיציה הגדולה במסרים שנציגיה הביעו כאן בצורה כה נחרצת.

לכן החלטנו:

1. לא להזמין עוד דוברים מטעם "יש עתיד";

2. לקרוא לכל מפגיני נס ציונה להימנע מלבחור ב"יש עתיד" בבחירות המקומיות;

3. לזכור ולהזכיר את נטישת נציגי "יש עתיד" גם בעת הבחירות לכנסת הבאה.


בקריאה בהולה לחשיבה מחודשת ולביטול ההסכם לתמיכה בבוקסר, כדי שתתחדש שנה טובה לכולנו, מטה "מחאת נס ציונה

במטה יש עתיד בנס ציונה לא התרגשו מהמכתב ונציגם טל קלר אמר לאתר נס ציונה נט 

אנו פעילי וחברי סיעת יש עתיד נס ציונה, רואים עצמינו כחלק בלתי נפרד מהמחאה.
מחאה למען ישראל דמוקרטית ושיוויונית.

בייחוד בימים אלו, בהם השסעים קורעים את החברה הישראלית, אנחנו מאמינים שאפשר אחרת. חשוב לנו לחבק אנשים אמיצים, משמאל ומימין, דתיים וחילוניים וכל אלו הפועלים בטובת המדינה והאזרחים, תחת ערכי הדמוקרטיה, השוויון, הליברליות, הסובלנות והפלורליזם.
אנו מכירים ברצון של ראשי המחאה להשתלב ולסייע לרשימות שונות מטעמן בבחירות המקומיות, במטרה לשמר את הצביון הדמוקרטי והשוויוני במדינת ישראל ואנו ביש עתיד נס ציונה מברכים על כך, ופועלים תחת אותו עקרון.

לשמחתנו בנס ציונה נעשו כבר בבחירות הקודמות, חיבור אמיתי בין גורמים דמוקרטים וליברלים. שמואל בוקסר איש ימין ליברלי וסגניתו, סמדר אהרוני, ראש סיעת מרצ נס ציונה ועוד חיבורים שהוכיחו עצמם בחמש שנים האחרונות. דוגמאות לפעילות הליברלית שנעשה בנס ציונה, ניתן למצוא בכל תחומי החיים, מהכנסת תנועת הנוער הגאה ופעילות להט״בית וכלה בתחבורה ציבורית בשבת. לאחר שבחנו את פועלם, לקחנו החלטה להתאחד, לחזק את המועצה באנשים נוספים ליברלים ופלורליסטים ולהמשיך את העשייה הפורה.

אנו רואים במחאה את הציבור כולו. למחאה אין דובר אחד, יש לה קולות פנים ולבבות רבים ואנו רואים תושבות ותושבים השמחים על שיתופי הפעולה, המניעים הסכמה רחבה ולא פיצולים שהובילו לקרע במדינה ולעליית גורמים קיצוניים, כפי שקרה בבחירות הארציות.

רק השבוע, אמר ראש העיר שמואל בוקסר, בקולו, שהחלטות הנוגעות לאזרחי המדינה, חייבות להעשות בהסכמה רחבה וכי הוא ממשיך להיות מחוייב לנס ציונה המגוונת, שצריכה בימים אלו מסר של אחדות ולא שיסוע.
אנו רואים בחיבור זה הזדמנות לאחד את העם ולפעול בכוח רחב יותר למען החברה הישראלית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה